بازدید 16208
۱

جمع‌آوری پل حافظ متوقف شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که با رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران، پل حافظ-طالقانی جمع نمی‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 26 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، پل حافظ در محل تقاطع خیابان حافظ با خیابان طالقانی یکی از پل‌های هفت گانه فلزی شهر تهران به شمار می‌آید که سال‌ها پیش به عنوان یک راهکار موقت برای روانسازی ترافیک پایتخت مورد اجرا قرار گرفته‌اند. فرسودگی روکش، از کار افتادگی نئوپرن‌ها و فرسایش درزهای طولی و عرضی از شایع‌ترین مشکلات و آسیب‌های پل‌های فلزی شهر تهران به شمار می‌آیند.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که پیشتر گفته بود عملیات برچیدن پل حافظ تا نیمه شهریور ماه ۹۹ به سرانجام می‌رسد، اکنون از لغو این تصمیم خبر داده است.

صبوری دیلمی پیشتر گفته بود: مطالعات ترافیکی نشان می‌دهد کارکرد پل فلزی حافظ علیرغم هزینه‌های قابل ملاحظه تعمیر و نگهداری، صرفا به حذف چراغ راهنمایی خیابان طالقانی محدود شده است و جمع‌آوری آن نه تنها اختلالی در ترافیکی این محدوده از شهر تهران ایجاد نخواهد کرد بلکه زمینه‌ساز ارتقای کیفیت فضا و بهبود سیمای شهری خواهد بود.

این درحالیست که معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران امروز خبر که پل حافظ-طالقانی پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه، حائز اولویت اجرایی در شهر تهران تشخیص داده نشده و با ملاحظات و رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران برچیده نمی‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
باید سعی کنید با ایجاد زیر گذر در تقاطع ها جریان عبور خودروها را روانسازی کنید هر سال 10 تقاطع را حذف کرده بودید حال این همه بنزین در ترافیک پشت چراغ های قرمز مصرف نمی شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل