بازدید 8197

رزمایش دریایی مصر و فرانسه در مدیترانه

سخنگوی نیرو‌های مسلح مصر روز جمعه اعلام کرد، نیرو‌های دریایی مصر و فرانسه رزمایش دریایی کوتاهی را در سطح دریای مدیترانه برگزار کردند.
کد خبر: ۹۹۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 25 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، این سخنگو در بیانیه خود افزود: در چارچوب فرماندهی کل نیرو‌های مسلح مصر برای ارتقای سطح آموزش و تبادل مهارت‌ها با نیرو‌های مسلح کشور‌های دوست و برادر نیرو‌های دریایی مصر و فرانسه آموزش دریایی کوتاهی را در سطح ناوگان شمالی در دریای مدیترانه داشتند و آن با مشارکت ناوچه مصر "تحیا مصر" و ناوچه فرانسوی ACONIT انجام گرفت.

وی ادامه داد، این رزمایش در چارچوب بسیاری از فعالیت‌ها با تمرکز بر شیوه‌های تنظیم همکاری در انجام ماموریت‌های جنگی در دریا علیه تشکیلات دریایی متخاصم با استفاده از تسلیحات موجود در درگیری با اهداف سطحی و هوایی انجام گرفت.

این سخنگو اظهار کرد: این تمرینات در چارچوب حمایت از اصول همکاری مشترک بین نیرو‌های مسلح مصر و فرانسه و آشنایی با جدیدترین شیوه‌ها و اسلوب نظامی انجام گرفت که به افزایش مهارت‌ها و تبحر نظامی و عملیاتی و حمایت از تلاش‌های امنیت دریایی و ثبات و صلح در مدیترانه کمک می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار