بازدید 37456

دردسر تازه مهرداد بذرپاش!

همه جنجال‌ها کنار هم سبب شد تا بذرپاش پس از انتصابش به عنوان رییس دیوان محاسبات به دفاع از خود برآمده و با رد مطالب مطرح شده، در توییتی بنویسد که «به عزیزان بسیجی و تمامی فعالان جنبش دانشجویی اطمینان می‌دهم هیچ‌یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه کاری به مجلس ارایه نداده‌ام.»
کد خبر: ۹۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 25 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از  اعتماد نخستین روز‌هایی که نام مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ریاست دیوان محاسبات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد، بسیاری از ناظران سیاسی از سدِ قانونی مقابل او نوشتند و تاکید کردند که باتوجه به لزوم برخورداری رییس دیوان از ۲۰ سال سابقه فعالیت و مدیریت و نظارت، جوان محبوب پایداری‌ها و احمدی‌نژادی‌ها نمی‌تواند به کرسی ریاست یکی از مهم‌ترین نهاد‌های نظارتی جمهوری اسلامی تکیه بزند.

 ولی حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی در راس کمیسیون برنامه و بودجه، علی‌رغم انتقاد صریح و شدید الیاس نادران -آن‌هم همزمان با ورود ۵ نماینده دیگر به این کمیسیون که همچون حاجی‌بابایی تحصیلاتی نامرتبط به مباحث بودجه‌ای داشتند- راه را برای بذرپاش هموار ساخت.

احمد توکلی، رییس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت پیش از رای‌گیری بر سر ریاست دیوان محاسبات در نامه‌ای به نسبت تند خطاب به رییس مجلس، اقدام مجلس برای ریاست بذرپاش بر دیوان را «بدعت» و «غیرقانونی» خوانده بود. توکلی تاکید کرده بود که سابقه بسیج بذرپاش ازسوی مجلس به عنوان سابقه کاری درنظر گرفته شده و همین نامه و جنجال‌های ناشی از آن، بسیج دانشگاه شهید بهشتی را بر آن داشت تا در نامه‌ای خطاب به بذرپاش، از او بخواهد که «اگر سوءاستفاده‌ای از فعالیت در بسیج دانشجویی صورت نگرفته، این موضوع را به شکل مستند اعلام» کند، «وگرنه این امر توهینی آشکار به تشکل بسیج دانشجویی خواهد بود.» نامه‌ای که در ادامه تاکید کرده است: «اگر سوءاستفاده‌ای از این عنوان صورت گرفته، خواهان کناره‌گیری شما از این سمت هستیم.»

همه این جنجال‌ها کنار هم سبب شد تا بذرپاش پس از انتصابش به عنوان رییس دیوان محاسبات به دفاع از خود برآمده و با رد مطالب مطرح شده، در توییتی بنویسد که «به عزیزان بسیجی و تمامی فعالان جنبش دانشجویی اطمینان می‌دهم هیچ‌یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه کاری به مجلس ارایه نداده‌ام.

بنده از سال ۷۹ تا نیمه ۸۲ در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف مشغول به کار بوده و افتخار همکاری با شهید مصطفی احمدی‌روشن را داشتم.»

حامیان او در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار نامه‌ای از «پژوهشکده سامانه‌های هوشمند صنعتی شهید رضایی»، سعی کردند تا فعالیت او را به عنوان معاون آموزشی این پژوهشگاه، حد فاصل سال‌های ۷۹ تا ۸۲ تایید کنند.

اما همین اقدام خود به دردسری تازه بدل شد؛ چراکه گروهی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی از بدون مهر بودن این نامه و فقدان مخاطب در متن آن نوشتند، ولی در این میان پایگاه خبری دیده‌بان ایرانیان از اساس نامه منتشر شده را زیرسوال برد و نوشت که «طبق آگهی تاسیس؛ این موسسه، سال ۱۳۹۲ ثبت و تاسیس شده است.»

این پایگاه خبری همچنین مدعی شد که «سیدمحسن دهنوی»، نماینده تهران «عضو هیات‌مدیره» این پژوهشکده است.

دردسر تازه مهرداد بذرپاش!

دردسر تازه مهرداد بذرپاش!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۹
یک شعر معروفه که میگه: تو اول بگو با کیان دوستی_ پس انگه بگویم که تو کیستی ) از رفیق احمدنژاد کارای احمدنژادی بر میاد
اگر همان موارد قبلی را مورد توجه قرار می‌دادند نیاز به کشف مورد جدید و بازی مجدد با آبروی ایشان نبود.
بعد این آقا با فشار یه سری نهاد و سازمان شده رییس دیوان محاسبات. اینجا دیگه کجاست؟
ایشان احیانا از اوان طفولیت مدیر و ناظر بوده که الان شده 20 سال سابقه. خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
از این مجلس چه برون آید
خلاصش اینکه چه اصولگرا چه اصلاح طلب فقط برای بخور بخور پای سفره هستن نه خدمت به مردم...
و اینکه اصلاحطلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!!!!
آب به آسیاب دشمن می ریزی؟
چه افتضاحی!!!
شیفتگان خدمت چه دست و پایی می زنن برای نگهداشتن سمتها و صندلی ها!!!
خخخخخ!!!!
به به. رئیس دیوان محاسبات که در محاسبه پایش بلنگد، دیگر هیچ!

فکر می‌کنم ایشان متولد 1359 باشند و سال 1379 که در نامه ذکر شده معاون آموزشی پژوهشکده شهید رضایی بودند، سن 20 سالگی آقای بذرپاش هست. در سن 20 سالگی، یک دانشجوی سال دوم کارشناسی مگر می‌تواند معاون آموزشی یکی از پژوهشکده‌های دانشگاه شریف باشد. من خودم دانشجوی شریف بودم. نداریم آقا این چیزهایی که می‌گویید در شریف.

تازه وقتی برای ریاست دیوان محاسبات، پستی به این مهمی در کشور، داشتن حداقل 20 سابقه سابقه مدیریت و نظارت لازم هست، قطعاً مدیریت و نظارت در سطح بالا منظور هست، نه فعالیت دانشجویی و یا فعالیت بسیج دانشجویی. چرا مصالح کشور را فدای فعالیت‌های جناحی می‌کنیم.
انتخابات و دیگر هیچ...... جانمایی سیاسیون در جابه جایی مثلث( اجرا قدرت نظارت)

طفلکی خلق الله
......ولی افتاد مشکل ها
هیچ اشکالی نداره! نوش جان!
اتفاقات عذل و نصب ها در شهرداری بار دیگر در مجلس توسط اقای قالیباف دارد تکرار می شود اینده مشخص می شود چه بده و بستانهایی پشت این تصمیمات بوده است (انتخابات1400)
جناب بذرباش
تو را به خدا به حرمت پدر شهیدتون به احترام بیسج و سپاه که عده ای در داخل و خارج می خواهند انها را در نزد مردم بد جلوه دهند.الکی سابقه سازی برای خودتان نکید.
کار سخت و غامضی نیست!! اگر ایشان سوابق شغلی دارند لابد سوابق بیمه‌ای هم دارند!!! یک استعلام ساده از مراکز مورد نظر مشکل را حل خواهد کرد!! کردانیسم پدر این مملکت مظلوم را درآورده!
این ینده خدا واقعا این کاره نیست. مگر در مسوولیت های قبلی چه عملکرد ضد فسادی داشه است؟
اگه این اتفاق تو کره ی جنوبی،افتاده بود چی می شد؟؟
بگید سفارش شده خیال خودتون رو راحت کنید. تا حالا کی کار قانونی در این کشور انجام داده اید که این دومین بار باشه؟
معاون آموزشی در یک موسسه چه ربطی به دیوان محاسبات داره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار