بازدید 3931

کدام مناطق کشور امروز بارانی است؟

کد خبر: ۹۹۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 25 July 2020

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

 به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در نوار شمالی کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش رخ می‌دهد و همچنین در ساعت‌های بعد از ظهر امروز برای مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، فارس، هرمزگان، شمال بوشهر و و کهکیلویه و بویر احمد بارش رگباری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در نوار شرقی استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان و لرستان انتظار بارش پراکنده باران را داریم، ادامه داد: در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی در ساعت‌های بعد از ظهر بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:
هوا در هفته‌ آتی گرم‌تر می‌شود
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، جنوب سیستان و خوزستان رگبار پراکنده باران رخ می‌دهند.

رفیعی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز سه شنبه برای نوار شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی، البرز، تهران و بخش‌هایی از زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: طی ۲ روز آینده انتظار بارش‌های شدید‌تری را در جنوب فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان داریم.

وی با اشاره به اینکه طی ۳ روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: همچنین طی ۳ روز آتی شرق دریای عمان مواج است و در روز دوشنبه هم انتظار داریم بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و بعد از ظهر امروز افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در پایتخت وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه تهران همچنان با وزش باد رو به رو است، گفت: حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۸ درجه و حداقل دمای آن به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار