بازدید 3836

مخازن 20 هزار تنی ذخیره روغن غرب کشور در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از عملیات اجرایی، آماده‌سازی و تست مخازن روغن در نهاوند گفت: شهریور ماه امسال مخازن۲۰ هزار تنی ذخیره روغن غرب کشور در نهاوند به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 24 July 2020

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از عملیات اجرایی، آماده‌سازی و تست مخازن روغن در نهاوند گفت: شهریور ماه امسال مخازن۲۰ هزار تنی ذخیره روغن غرب کشور در نهاوند به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از همدان، یزدان سیف در این بازدید که در صبح پنج‌شنبه، دوم مرداد انجام شد، اظهار کرد: پیش‌بینی ما تولید حدود ۵۰۰ هزارتن روغن در کشور است که ۲۰ هزار تن آن در انبار‌های غرب کشور در نهاوند ذخیره می‌شود.

یزدان سیف با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان دانه روغنی آفتابگردان و سویا را از کشاورزان خریداری کنیم، افزود: باید وابستگی به روغن و واردات را با تولید بیشتر و با کیفیت‌تر داخلی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت توجه به اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل است عنوان کرد: از آغاز برداشت کشت دانه‌های روغنی تا به امروز بیش از ۲۶۴ هزار تن در مجموع محصول کشاورزان دریافت و خریداری تضمینی شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص خرید تضمینی گندم نیز گفت: پیش بینی ما خرید بیش از ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان در کشور است و از آغاز فصل برداشت تاکنون بیش از ۶ میلیون و 300 هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان تحویل گرفته شده و مطالبات آن‌ها هم در حال پرداخت شدن است.

بر اساس این گزارش، یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اخیراً از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معین برای حل مسایل و مشکلات استان‌های غرب کشور انتخاب شده است که استان همدان از جمله این استان‌ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار