بازدید 63983
پاسخی که موافقان و معاندان جمهوری اسلامی به رجوی دادند

#مریم رجوی..._خورد؛ اوج عصبانیت مردم ایران از خیانت‌های منافقین

سوء استفاده «مریم رجوی» از این هشتگ و تلاش برای مصادره به مطلوب کردن آن ـ که طبیعتا حرکت این بخش از مردم ایران را زیر سوال می برد و حتی در نهایت ممکن بود تاثیری بر اراده مسئولان برای تغییر این رأی نداشته باشد ـ با واکنش جدی و همراه با عصبانیت فعالان فضای مجازی مواجه شد تا منافقین پایگاه و جایگاه خود را در میان همراهان و حتی مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی بداند...
کد خبر: ۹۹۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 23 July 2020

#مریم رجوی..._خورد؛ اوج عصبانیت مردم ایران از خیانت‌های منافقین

طی روز‌های اخیر اتفاقاتی در ایران و خارج از ایران رخ داد تا یک گروهک پرمدعای تروریست که سرویس‌های اطلاعاتی غربی به شدت حامی آن است، بیش از پیش مفتضح شود؛ سازمان منافقین که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستش به خون بیش از ۱۷ هزار هموطن آلوده است و در سخت‌ترین شرایط یعنی در جنگ تحمیلی همصدا و همراه با بعثی‌ها و صدام علیه ایران و مردمش می‌جنگیدند و جنایتی دیگر علیه هموطنان شان رقم زدند.

به گزارش «تابناک»؛ این گروهک تروریستی که هیچ گاه جایگاه و پایگاهی بین مردم ایران ـ جز همان معدود افراد مشکل داری که به آن پیوسته اند و حاضرند دست به جنایت علیه هموطنان شان بزنند ـ ندارد، آنچنان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب نمایش اجرا و به پشتوانه دستگاه‌های اطلاعاتی غربی و پول‌های نفتی برخی کشور‌های عربی مرتجع منطقه از جمله عربستان سعودی کنگره‌های سالانه برگزار کرده اند که در خیال خودشان انگار مردم ایران منتظرند تا چنین کفتار صفتانی را همراهی کنند!

منافقین پادوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی علیه مردم خودشان

هرچند این خیال خام در بین بدنه ساده لوح این گروهک مدام تزریق شده است، حتما سردمداران منافقین به خوبی به موضوع آگاه بوده و هستند و فقط در این سال‌ها برای راحتی خود و خانواده‌هایشان به مدد دلار‌های نفتی سعودی و حمایت برخی کشور‌های غربی، حاضر به کولی دادن به سرویس‌های اطلاعاتی غربی و خیانت علیه کشور و مردم خودشان شده اند. کما اینکه برخی اعضای این گروهک که تواب این روز‌ها هستند، با پی بردن به ماهیت منافقین از آن‌ها جدا شده و به کشور بازگشته اند.

جدای از همه جنایت‌ها و خیانت‌های منافقین، اتفاقی که در گردهمایی سالانه امسال این گروهک رخ داد، جای تامل بسیار دارد و می‌تواند تیر خلاصی بر پیکره بی جان آن‌ها باشد، چون صراحتا از سوی مخالفان جمهوری اسلامی، معاندان آن و گروه‌های داخلی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و همه آن‌هایی که در این دسته بندی‌ها تعریف نمی‌شوند، اما کشورشان را دوست دارند، به صراحت نظر مخالفت خود را با یک هشتگ که ترند جهانی هم شده با منافقین و اقدامات آن‌ها اعلام کردند.

خبری برای مطرح کردن دوباره فرقه بی جان منافق

در روز‌های گذشته نام «مریم رجوی» رهبر سازمان تروریستی منافقین، بار‌ها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. مهمترین خبر در این خصوص، خبری بود که از مرگ او حکایت می‌کرد. فعالان فضای مجازی که از هلاکت «مریم رجوی» سرکرده سازمان تروریستی منافقین خبر دادند، نوشتند که او نیز به بیماری شایع این روز‌ها مبتلا و بر اثر ابتلا به کرونا هلاک شده است.

طبیعتا این خبری نبود که به راحتی اعلام بشود و بتوان به دلایل آن هم پی برد، چون پیشتر منافقین خبر مرگ «مسعود رجوی» را سال‌ها پنهان کردند تا در نهایت «ترکی الفیصل» رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان که سال ۹۵ در نشست سالانه سازمان تروریستی منافقین در پاریس شرکت کرده بود، از عبارت مرحوم برای رجوی استفاده کرد و آنجا مشخص شد که رهبر منافقین سال هاست که مرده است.

همین داستان در مورد مرگ «مریم رجوی» هم صدق می‌کند؛ یعنی اگر او به هر دلیلی هلاک شده بود، طبیعتا خبر مرگش مدت‌ها پنهان می‌ماند تا پیکر بی جان منافقین به طور کلی از بین نرود. پس می‌توان این گونه برداشت کرد که انتشار خبر مرگ مریم رجوی ـ آن هم دو روز پیش از گردهمایی سالانه منافقین ـ یک پروپاگاندای رسانه‌ای برای مطرح کردن نام این گروهک و رجوی بوده تا در آستانه گردهمایی سالانه شان این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که اتفاقا این پیش بینی هم درست از آب درآمد.

عدو شود سبب خیر...

۲۷ تیرماه گردهمایی سازمان تروریستی منافقین برگزار شد و مریم رجوی در آن سخنرانی کرد. این سخنرانی توسط شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» که ماهیتی مشابه سازمان منافقین دارد و پول و هزینه‌های خود را از محل درآمد‌های نفتی سعودی‌ها تامین می‌کند به صورت زنده پخش شد تا مردم بیش از همیشه دلایل تشکیل چنین شبکه‌هایی را دریابند؛ جالب اینجاست که حتی بی بی سی و من و تو نیز متعرض این اقدام شبکه ایرانی زبان ماهیتا سعودی شدند.

جدای از حاشیه ابتدایی این موضوع، یعنی پخش گردهمایی منافقین از سوی شبکه ایران ایرنترنشنال که به شدت مورد اعتراض ایرانیان خارج و داخل کشور قرار گرفت، مساله دوم این بود که رجوی در سخنرانی‌اش علاوه بر سخنان تکراری هر ساله‌اش و بیان آرزوی بازگشت به ایران و توهماتی از این دست، درباره حکم «امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی» سه جوانی که به دلیل رقم زدن برخی حوادث در جریان اعتراضات آبان ماه به اعدام محکوم شده‌اند، سخن گفت و از عبارت «اعدام نکنید» استفاده کرد.

تلاش «مریم رجوی» برای سوءاستفاده از «اعدام نکنید» و پاسخ محکم مردم

عبارت «اعدام نکنید» هشتگ برخی ایرانیان داخل و خارج ایران بود که برای نقض حکم اعدام «امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی» استفاده شد. سوءاستفاده مریم رجوی از این هشتگ و تلاش برای مصادره به مطلوب کردن آن که طبیعتا حرکت این بخش از مردم ایران را زیر سوال می‌برد و حتی در نهایت ممکن بود تاثیری بر اراده مسئولان برای تغییر این رأی نداشته باشد، با واکنش جدی و همراه با عصبانیت فعالان فضای مجازی مواجه شد تا منافقین پایگاه و جایگاه خود را در بین همراهان و حتی مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی بداند.

سخنان مریم رجوی چنان پوچ و بی محتوا بود که میلیون‌ها کاربر ایرانی و حتی غیر ایرانی هشتگی به قوت و کیفیت هشتگ اعدام نکنید، علیه رجوی و دار و دسته اش به راه انداختند و با این هشتگ که #مریمرجویگهخورد یا #مریمرجویگوهخورد خشم خود را از فرقه منافقین اعلام کردند تا این گروهک بداند که هیچ جایگاه و پایگاهی نزد هیچ یک از مردم ایران ندارند و باید در آلبانی تا آخر عمرشان با خیال بازگشت به ایران سر کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹۳
بعد از 42 سال هنوز درگیر موضوعات مربوط به مجاهدین هستید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ظاهر کار مجاهدین هست ولی باطنش دستگاههای اطلاعتی اسراییل و آمریکا هستند. فقط برچسب منافقین را روی تحرکاتشون زدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بعد از کشتار 17000 ایرانی و کمک به صدام در جنگ با ایران و در ادامه کمک به سرویس های جاسوسی غرب برای ترور دانشمندان ایرانی و سنگ اندازی در مسیر دستیابی به فناوری های روز دنیا چون هسته ای، نانو تکنولوژی و... . اگر درگیر اینا نباشیم یا بی غیرتیم یا احمق
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
چهل سال بیش چی خواستیما



چی شد.


من هرگز از بیگانگان ننالم

آنچه که با من بی وفایی کرد آشنا کرد و آشنا کرد و آشنا کردددددددددددد


لعنت بر خودیهای وطن فروشششش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
البته منافقین عددی نیستند که بخواهیم درگیرشون باشیم ولی وقتی میشه با دست پشه رو از نوک بینیت بپرونی ، چرا این کار رو نکنیم
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
این گروه از مغول بدترند
خیلی از گروه ها مثل این جماعت و گروه های دیگری در داخل و خارج ابعاد و سطوح تاسی هستند که دست ملکه انگلیس هست .
از این مسایل که بگذریم این گروه با خیانت ها و جنایت هایی که انجام داد باعث شد جماعتی سوار بر بنزهای ضد گلوله شوند . لعنت بر هر کسی که عاشق ملکه انگلستان است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
این حضرات فراموش شده هستند دوباره با این اخبار تبلیغات نکنید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بهترین تبلیغ را شما دارین براشون میکنین ولی خبر ندارین!!!کلا هیچ عکس العمل خبری نباید به این گروه نشان داد چون برایشان تبلیغ میشود!!!
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
مجاهدین نکاح؟ الان کسی دقیقا می تونه بگه شوهرش کیه؟ امیدوارم که حداق با ترکی فیصل نباشن چند ماه.
خدا لعنت کنه مسعود رجوی را که هر بلایی سر زندگی این مریم قجره و گروهکش اومد زیر سر هواهای نفسای و شیطانی مسعود رجوی بود.
واقعا تاسف می خورم چه جوانان با علم و دانشی با نیت خالص وارد این گروهک شدند ولی بازیچه این مرتیکه شدند و عمرشان را تباه کردند و امان از تعصب بی جا به گروه و محله و منطقه و......
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
تابناک جان!!!
وقتی فقط نظرات مَد نظر خودت رو چاپ میکنی دیگه چرا از مردم میخوای نظرشون رو بگن؟!!!
گیرم که دولت بعدی آقای خاتمی اومد ، حصر برداشته شد ، مجلس هم اصلاحات مربوط به خط قرمزها رو تصویب کرد از اون طرف آمریکا(بعد از ترامپ) بخاطر برجام یکم شل کرد.
اما بخاطر این گروه شک نکنید که نه تنها آمریکا بلکه اروپا و کشورهای عربی عمرا کوتاه نمی آیند و تحریمهای حقوق بشری سرجای خودش هست.

قدم بعدی آمریکا برای برداشتن انواع تحریم ها به رسمیت شناختن اسراییل و این گروه هست
فیروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
یعنی هشتگ اعدام نکنید مورد تایید همه مردم ایران هست!؟ نخیر یه بررسی بکنن اونایی که هشتگ زدن رجوی ... خورد چند درصد هشتگ اعدام نکنید هستند!؟
براندازان و فتنه گران و... چه خوششان بیاید چه نه اگر در فضای مجازی اینجوری موجی درست میشه از کثرت اونا نیست از سازوکاری هست که سعودی و امریکا و صهونیست‌ها درست کردن برای فرقه رجوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
جناب مجاهدین
الان بعد از ۴۲ سال هنوز دست از سر ملت ایران برنمی‌دارد و هر روز در صف اول توطئه بر ضد این ملت هستید
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
دوست ناشناس عزیز با پرچم انگلیس(شاید از وی پی ان استفاده میکنی) لطفا اسم این گروه رو به درستی بیان کنید!!! این گروه و یا سازمان به درستی منافقین هست. من به شخصه انتقادهای فراوانی به عملکرد مسئولین کشور دارم و شاید در خیلی موارد نظری کاملا متفاوت با مسئولین کشور داشته باشم اما هیچوقت حرکت، رفتار و اقدام این گروهک تروریستی رو فراموش نخواهم کرد. نه تنها من بلکه به جرات می تونم بگم بالای 99 درصد از مردم ایران همین نظر و دیدگاهی که بنده حقیر دارم رو دارند. این سازمان زمانی به فعالیت نظامی خود رو بر علیه ایران و درست در اوج جنگ تحمیلی شروع کرد، محکوم به شکست و مورد تنفر مردم ایران قرار گرفت.هیپوقت بنده و سایر مردم خوب ایران خیانتکاران به این سرزمین رو نمی بخشن. این گروه تروریستی در اوج جنگ ایران و عراق به دامن صدام لعنتی پناه بردند و علاوه بر اینکه به عنوان جاسوس(جهت شناسایی نیروهای نظامی ایران، به شهادت رساندن اونا و تخریب تجهیزات و اموال مردم ایران) در خدمت ارتش عراق و صدام لعنتی قرار گرفتن، در یک اقدام بیشرمانه روبروی ارتش و مردم ایران قرار گرفتن و اقدام به اجرای عملیات های نظامی در کنار ارتش عراق نمودن. شک نکنین هر میهن پرست واقعی این اقدام این سازمان منافقین و یا طبق نظر شما مجاهدین را به عنوان عملی خیانتکارانه تلقی نموده و برای همیشه به عنوان خائن و وطن فروش و منفور در تاریخ ابدی ایران بزرگ قرار خواهند گرفت. اینها تحت هیچ شرایطی نه پایگاهی در بین مردم دارند و نه اینده سیاسی در ایران خواهند داشت. اینها نه تنها خائن هستن، بلکه بسیار بسیار احمق و نادان هم هستن و دلیل اون هم عملیاتی بود که به تصور خام خود قرار بود یک هفته ای تهران رو تسخیر کنن. یعنی هر بچه دبستانی هم می تونست تشخیص بده که این نوع عملیات محکوم به شکست خواهد بود. لطفا به شکل عملیات اونا نگاه کنید !!! کدوم ادم عاقلی نیروهای نظامی رو از مسیر زمینی و در یک ارایش نظامی خنده دار به صورت ستونی در داخل کشور پهناوری مثل ایران بدون پشتیبانی هوایی مناسب و بدون داشتن پایگاه اجتماعی مناسب در داخل اون کشور انجام خواهد داد. در هر صورت شک نکنین این اینا هیچ جایگاهی در دل مردم ایران نداشته و نخواهند داشت. شاید بعضی وقت ها سعی کنن سوار موج های مختلف شوند اما مردم ایران آگاه هستن و دشمنان خود رو به خوبی می شناسن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
مجاهدین نه مجید جان - گروهک تروریستی منافقین
مردم ایران عصبانی بودند که هر اعتراض مردم را فوری می چسبانند به خودشان تا بطور مجانی تبلیغات کنند
من این همه سال در دانشگاه و محل کار و اجتماع حتی نصف نفر عضو اون گروهک شاخ شکسته ندیده ام
اگر آنقدر طرفدار دارند ما هم باید اقلا یک نفر ببینیم دیگه !
این هشتگ بی ادبانه بود ولی جز این واژه هیچ واژه ای حق مطلب را ادا نمی کرد
زنیکه احمق !
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اشتباهی منفی زدم
واقعا مرگ بر خائن و وطن فروشانی چون مریم رجوی
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
واژه ای را که شما هم به کار بردی دست کمی از قبلی نداشت و توهینی بود به زنها.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
مطرح کردن رجوی ها فقط برای فرار از مسئولیت وضع بد اقتصادی و سیاسی کشور است مگر نه همه می دانندکه البانی نشینی ها مانند صدها گروه دیگر در حیات سیاسی و اقتصادی ایران تاثیری حتی به اندازه طبری ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
دانیال کی به همه ی زنها توهین کرد ؟؟
مثلا به ترامپ بگیم مردیکه احمق به تمام مردها توهین شده ؟؟
این خانم فرصت طلب منتظره یه صدای اعتراض بلند بشه که بپره وسط
احمقه دیگه !
در کنار هر قضاوتی که کسی میتونه بکنه، اینکه یک گروهک آدرس اماکن مهم را جهت بمباران به دشمن در حال جنگ با کشورش بده هیچ شرافتی را برای آنها باقی نمیزاره. در خلال عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) حتی به بیماران بیمارستانهای استان کرمانشاه هم رحم نمی کردند و همه را سلاخی کردند. اسرار راهبردی هسته ای را اونها لو دادند که اگر نمی کردند شاید ایران میتوانست تقاضای کرسی دائم در شورای امنیت بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
روزی نیست که صدا و سیما و همچنین شبکه های عربی صدا وسیما مانند العالم و... با رهبران حوثی ها و برنامه ها و سخنرانی های انها برنامه پخش نکند . حوثی ها دشمن خونی حکومت عربستان هستند که اگر دستشان برسد از زدن موشک مستقیم به کاخ سلمان هم ابا ندارند. خوب. انها هم گشتند و مریم رجوی را در ایران اینترنشنال پخش می کنند. منطقش ساده است. همانطور که سناتور امریکایی گفته که اگر ایران هر روز به دنبال نابود کردن حکومت امریکاست امریکا هم باید بدنیال نابود کردن ایران باشد. اسراییل هم حرفش همین است. خلاصه اینکه قرار نیست دشمنی کنیم و انها بگویند فدایت شوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
فیلم سینمایی سفارشی کم تر ببین
اون زن ابروهاشو کجا برمی داره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
توی مستراح
ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی
ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی
ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی
ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی ایدئولوژی
فقط من درست میگم تامام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
قیمت دلار در دو ماه از 16 هزار تومن رسید 23 هزار تومن و با افتخار تثبیت شده و کرونا در تمام گشورهای اروپایی مهار شده ولی در ایران رکورد میزنه ولی مردم سرگرم البانی و رجوی و اسراییل و... باشند
حتی دلم نمی خواد بدونم حرف حساب این گروهک چیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
چهل سال پیش در سال 1359 که اختلافات این خانم و هم فکراش با متحدان سابقشان در ایران شعله ور شد درامد سرانه هر فرد چینی 75 دلار بود و درامد سرانه هر ایرانی 2200 دلار. حالا که دوباره از همان اختلافات گزارش می دهید درامد سرانه هر ایرانی به 1800 دلار کاهش یافته و درامد سرانه هر فرد چینی به 16 هزار دلار رسیده. ایا دیگر ارزش حتی خواندن و توجه هم دارد
شما هم شدید کیهان،خبر نمیدید بلکه تحلیل خبر میدید،تحلیل خبر را شنونده انجام دهد،نه اخبارگو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
همه شنونده ها قدرت تحلیل ندارن.
تو همه شاخه ها همین طوره؛ اگه حرف شما درست باشه باید قید کارشناسی کردن رو توی همه دانش ها بزنیم.
اگر در دستگاه امنیتی تصمیم گیرنده بودم می گفتم سخنرانی مریم رجوی را از صداوسیما مستقیم پخش کنند. قشنگ تا 10 سال کسی از تو خونش بیرون نمی اومد!
واقعا ....خورد ولی باید قبول کرد که هشتک نه به اعدام ربات نبوده.....
مسخره ترین گروهگ موجود همین منافقین هستند، گروهی که هم با شاه مخالف بودند هم با نظام کنونی...
هیچ جایگاهی در حال، و آینده ایران نخواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بدترین جرمشون همون تیکه اول کامنتته .کشورو به بیراهه بردن
نمی توانستید از نقطه چین استفاده کنید؟ یعنی حتما باید می نوشتید؟ ادب مرد به زدولت اوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
طبیعتا پایبندی به ادب مطرح نیست
برای کوبیدن مخالف هر کاری مجاز است
ولی جدی مریم رجوی .....خورد حالا چه مرده چه زنده.
اگر اصل ازادی بیان و احزاب مردمی و مطبوعات ازاد و حق به رسمیت شناختن اعتراضات مردمی عملی می شد مدت ها پیش از این پرونده ارازل خارجی بسته میشد ولی با وضعیت موجود کماکان مردم بی بی سی و منوتو و اینترنشنال رو ترجیح میدن و بعضا حتی به دار و دسته این احمق ها ملحق میشن. تا زمانی که در داخل گوشی برای شنیدن نباشه وضع بدتر میشه و مردم به دو دسته ساندیس خور و البانی نشین تقسیم خواهند شد و به جون هم خواهند افتاد
مریم رجوی.....خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
لعنت بر مریم و مسعود رجوی که علاوه بر قتل 17000 شهروند ایرانی بسیاری از جوانان این مملکت را با تطمیع و فریب به گروهک خود بردند و عمر آنان در به اسم آزادی در کمپ هایی محصور و بسته به پوچی رساندند
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
بی ادب


بی ادب
تابناک جون چرا اینقدر این ملعون را اذیت میکنی؟؟
حق داره بنده شیطان!!
از 6 ملیون هشتک فقط 300 هزارتاش مال ایران بود
بقیش کار خونه مریم بود آخه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
شش میلیون؟۳۰۰هزار تا؟یا سرتو کردی تو برف یا از اب گل الود دنبال ماهی خودتی. لعنت به رجوی و دار و دسته اش ولی تو هم دروغ نگو
منافقین آدمهای کثیفی هستند
منافقین آدمهای نجسی هستند
هر چند اقدام گروه مجاهدین خلق قابل دفاع نیست و تیتر شما هم از نظر روانشناسی نشان دهنده اوج عصبانیت و عدم رعایت ادب است. در فرهنگ نشر ادب خیلی مهم است.
گور پدر مریم رجوی ولی بیاید به این سوال ساده جواب بدهید
امام حسین کلا قیامش یک ماه فکر کنم طول کشید که در آن دو شخصیت بزرگ وجود دارد بر اساس روایتی که برای ما شده یکی خود امام حسین که شهید شد و یکی هم حضرت زینب ...
همه ایرانیها از هر طبقه در یک مرد نظر مشترک دارن___ و اینکه همه از سازمان مجاهدین بشدت متنفرند ___ خیانتهای این کثافتها در جنگ یادمان نرفته
...
این نگارش را بخوانید و ببینید که این "سالور " حرام لقمه کیست که اینگونه موجودیت ایران را زیر پرسش می برد و در راستای سیاست های جدایی خواهانه سخن می گوید. این فرد گویا به ایران هم رفت و آمد دارد. لطفا پیگیری کنید که گویا یکی از مهره های انگلیس در ترویج اندیشه های جدایی خواهانه باشد. باید زیر ذره بین گرفته شود. لطفا اگر با وزارت اطلاعات در ارتباط هستید یا می توانید با اطلاعات سپاه ارتباط بگیرید این فرد را به آن بشناسانید تا یک بررسی همجانبه در باره ی این فرد و سوابق آن صورت بگیرد. بسیار دو از ذهن است که این فرد مزدور جایی نباشد و چنین مطلب پر از دروغ و تحریف تاریخی ای را آن هم در یک رسانه ی بسیار شناخته شده انگلیسی (از نظر جنگ نرم) به نام بی بی سی منتشر کند.
خواااااااااااااهشنا پیگیری کنید این فرد سر نخ خوبی ست که می تواند پشت پرده های زیادی را افشا کند.
فرقه رجوی اون روزهایی که صدام ملعون بمب و موشک روی مردم بیگناه می ریخت در دامان صدام علیه مردم توطئه می کردند.
منفورترین و خیانتکارترین افراد ،همین متوهمین هستند
شما هنوز حتما جوانی ولی من هنوز جنازه سوخته شده کودک دو ساله که در بمب گذاری اتوبوس کشته شده بود یادمه
من فکر نمی کنم نفرت مردم از این گروهک از روی عصبانیت باشه. این فرقه مرز های خیانت رو جابجا کردند و مردم با فهم کامل ازشون نفرت دارند. کسی که همراه با دشمنان کشور خودش علیه مردم خودش اسلحه بگیره هر جای دنیا و در هر فرهنگی که باشه منفور اون ملت خواهد بود
از آدم حرف بزنید
مریم رجوی از حیوان هم پایین تره
میکروبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
به حیوون چیکار داری؟حیوان خلقت خداست پایین هم نیست جایگاه داره برای خودش
کدوم حیوون جنایت کرده در کل تاریخ خلقت.حیوون به اندازه سیر شدن شکمش شکار می کنه چرا اسم حیوون رو خراب میکنی؟
چطور این هشتگ رو مردم ایران زدن ولی اعدام نکنین کار ربات و آلبانی و مزدور بوده. با خودتون چند چندین؟
اینکه مریم رجوی ... خورد سر جاش
ولی شما رسانه هستید هر چیزی رو اجازه ندارید منتشر کنید
حقیقت اینکه من تا حالا داخل کشور ندیدم در داخل ایران کسی از این لاشخور پیر خوشش بیاد چه برسه بخواد طرفداریش رو بکنه ,حتی یک نفر
من آدم سیاسی زیاد می بینم ولی حتی یک مورد هم ندیدم کسی به این قائل باشه که این مفلوک در ایران اندک طرفدارانی داشته باشه



به نظر من فقط وقتش رو داره تلف میکنه و پول حامی های مالی اش رو.
این کفتار برای ملت ایران تمام شده است هر چند که از اولش هم چیزی نبودند
این زباله های پس مونده اسم مبارز رو هم خراب کردن یه عده وطن فروش هستن که فقط دنبال قدرتند اصلا کاری به ملت ندارن درست بر خلاف ادعاشون
اگر این گروه مهم نیست پس چرا صدا و سیما بعنوان رسانه دستگاههای اطلاعاتی هر حرکت اعتراضی را به مجاهدین نسبت می‌دهد
فقط در یک صورت حاضرم برم جنگ اونم وقتیه که این کفتار دور و بر ایران پیداش بشه
به چهره زنان گرفتار کمپ منافقین نگاه کنید بدبختی و افسردگی موج می زند!!!
لعنت به این گروه جنایتکار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
به تفکری که این گروه ازش نشات گرفته نگاه کنید تعفن ازش میباره
خدارو شکر در پیش و پس از انقلاب گروه هایی این توده متعفن رو جلوش رو گرفتند
به هر نحو هم که جلوشون رو گرفتن دستشون درد نکنه
علی لعنت اله علی القوم الظالمین
حرفی از این نجس های بی همه چیز نزنید که هر کجا صحبت از خیانت به ایران و ایرانی بوده این منافقین پستر از حیوان هم بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
واقعاً اینا طرفدار دارن تو ایران ؟!؟

پس این منفی ها چیه میزنن ؟!!؟

به خدا کثافت تر از این منافقین توی دنیا وجود نداره .
همه روبات نبودن این بار! رفتار های شما از دوگانگی فراتر رفته
اگر نطنز كار اسرائيل (آمريكا) هست من فكر ميكنم از سلاهاي مستقر در مدار زمين استفاده كرده اند
خوشبختانه این وطن فروشان حتی در خارج از کشور و با پرسش از بسیاری از دوستان! هیج گونه جایگاهی نداشته و وجه آنان برای همگان معلوم است!
بی شرفتر از مجاهدین وجود ندارد. در کنار صدام هموطنان خودشونو قتل عام کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
تو قسمت دوم نظرم گفته بودم که به مخالفاهتون میگید آلبانی نشین دروغ بود که حذفش کردید؟ شرف هم چیز خوبیه که ندارید
همکاری با کشور مهاجم و بعثی عراق در هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست .
حتی نمی خوام این بی شرف ها رو تو هیج جا ببینم وطن فروش تر از اینها و پست تر وجود نداره واقعا چطور یه عده اصلا میشنن پای حرف این ....خانم ایا حرف کسی که سالها در پای دشمن ملت بود و خون ریخت شنیدنی است
منافقين عده اي پير پاتال اوراقي شده اند كه بيشتر شبيه مترسك هستند بابا دست برداريد از سر اين فلك زده ها
شاید چند دهه پیش کسانی فریب تبلیغات ظاهری چنین گروهایی را می خورد ولی دیگر مردم دریافتهاند که دیگر به صرف دادن وعدهای پوچ نمیشود به کسی اعتماد کرد واگر کشور مشکلی در اداره امور وسایر مسائل دارد نه با انقلاب کور کورانه بلکه با اصلاحات درست ساختارهای مدیریتی امکان پذیر است عمده تهدیدها و مشکلات کشور ما نتیجه مداخلات خارجی وسو استفاده عوامل داخلی در کشور بوده است که استعمار با چنگ انداختن به منابع خدادادی ما وسایر کشورهای منطقه خاورمیانه آنرا عملی واجرا نموده است غرب وعوامل مدعی دمکراسی و دفاع از حقوق مردم ایران زحمت کشیده سرمایه های برده شدهاز کشور وعوامل آنها را برگردانند وگرنه تبلیغات کهنه شده اینچنینی عدهای معلوم الحال که از پشت به مردم ایران خنجر زدهاند ودر صف دشمنان ایران قرار گرفتهاند تنها خوشایند خود واربانشان وفریب عوامل نا آگاه ودر بند خودشان وکوبیدن بر طبل تو خالیست واین خانم بهتر با آن سوابق جنایتکارانه جای دیگری را برای پوز دادن انتخاب کند
ابفاقا هیچ کسی به اندازه همین منافقین از اعذام این 3 حوون خوشجال و راضی نمی شن . چون مدتها خوراک تبلیغاتی دارن ....
با اینکه تابناک رو دوست ندارم ولی این خبرشو کاملا تایید میکنم. گور بابای هرچی مریم رجوی و فریب خورده هاشه.
لعنت به منافقین وطن فروش
حالم از این منافقین بهم میخوره .

از اولین حرکاتشون تا الان همش خیانت بود و خیانت .
حاجی شما درست میگه ما هم قبول داریم ، این که مریم رجوی اندازه یه مگس برای ملت ارزش نداره درست ، اما من زورم از چی میگیره تا ملت به گرانی و مشکلات اعتراض میکنن سریع وصله منافقین رو بهشون میزنین ، خوبه شما هم میدونین این جماعت هیچ طرفداری ندارن اما چرا هر وقت هر طور میشه سریع وصلش میکنین به این سازمان منحوس ؟؟
مجاهدین سالهاست مردند، اتفاقا در بین مردم این مسئله هست که مسئولان هر وقت می خواهد مطالبه یا اعتراض مردم را منحرف کند اینها را علم می کنند.
با این تیتر که زدین برای شما متاسفم. من چند بار به سایت نگاه کردم که آیا واقعا تابناک هست یا نه. و خیلی چیزهای دیگه که میدونم با گفتنش منتشر نمیشه
کشاکش اشرار است ؛ از ادبیات قزاقی شاخ پرستانه شان پیداست که نوکری استعمار را منحصر به خود می خواهند .
به نظر من به احتمال بسیار زیاد سرکرده منافقین نمرده و اکنون زنده است و عبارت " مرحوم رجوی " که توسط شاهزاده ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی در همایش منافقین در پاریس خطاب به مریم رجوی گفته شده یک طرح فریب بوده و او هم اکنون در عربستان سعودی یا رژیم صهیونیستی نگهداری میشود تا در زمان موردنظر از او رونمایی کردیده تا مجری فرامین و نقشه آنها باشد و لذا بر سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور واجب است تا ساده لوحانه فریب دشمن را نخورده و پیگیر وضعیت و مکان استقرار او باشند.
وطن فروش ترین و بی وجود ترین روی زمین همین سازمان مخوف است اینها وطنی ندارند چون ایران را فروختن به صدام به آمریکا به فرانسه به سعودی و حتی به البانی اونم به قیمت کشتن زن و بچه در پناهگا در زمان جنگ ، که محل تجمع مردم را برای بمباران و تلفات بیشتر به صدام گزارش میکردند و با گستاخی و با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند
الان بهتر نیست حذف این عنصر کثیف در دستور کار جوخه های خشم ایران قرار بگیره ؟ چطور انها سردار دوست داشتنی ما را حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند ولی ما تلافی نکنیم اقدام ما کاملا قانونی خواهد بود
این جماعت خونخوار هیچ جایگاهی در ایران ندارند. دست آنها به خون جوانان وطن آلوده است.
منافقین آشغال هایی هستند که هر جور خودشان را بزک کنند و به خودشان عطر آزادی خواهی بزنند باز هم بوی تعفن و خیانتشان دنیا را پر می کند
وطن فروشانی هستند که جز تحمیل هزینه به مردم ایران کار دیگری برای ما نکرده اند و در زمان جنگ مزدور عراق و الان مزدور آمریکا و اسراییل هستند

دستشان به خون مردم بیگناه ایران آلوده است و از داعش و صدام بدتر بوده و هستند
تاریخ ایران زمین از زمان کورش کبیر تاکنون خیانتکارانی به این رذالت و فرومایگی به خود ندیده و امیدوارم برای همیشه در گورستان تاریخ نیست و نابود شوند
منافقین تروریست و منفورند
این جمهوری اسلامی چقدر دشمن دارد!! از ایرانی و غیر ایرانی..
منافقین از کفار بدتر وگرانفروشان و محتکران و انحصارطلبان غارتگر اختلاسگر با منافقین یکی هستند !
مردم از دست همتون خسته شدند ! لطفا برگردین پیش اربابهای روس و انگلیسی خودتون !
الان اومدی بگی ریشه هشتگ سازی کار جلادهای منافقین نیست!!!
منافقین خائن به کشور ایران هستند و دستشان به خون این ملت مظلوم آلوه است مگر بر خیانتکا.ر و مرگ بر جنایتکار ... همه شون‌را در دم اعدام کنیو
رجوی ها و احمق های دور و برش از کثیفترین موجودات هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی