بازدید 52783
۷

پیشنهاد عجیب یک نماینده در مجلس یازدهم

نماینده مردم ارومیه در مجلس برای قوی تر شدن امر نظارت خواستار نظارت مستمر برای قوه مقننه شد.
کد خبر: ۹۹۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 22 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خانه‌ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (چهارشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه اقتدار مجلس اقتضا می کند ما برنامه ریزی در راستای تقویت و کارآمدی پارلمان داشته باشیم، گفت: امروز نمایندگان ساعت ها وقت خود را برای امر مهم نظارت و انتخاب نمایندگان در شوراهای عالی صرف کردند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: برای قوی تر شدن در امر نظارت لازم است رصد کنیم در کدام قسمت ها مجلس باید کارآمدتر شود، شاید در سال تنها دو جلسه این شوراها نشست برگزار کنند، اما ما باید نظارت مستمری را برای مجلس تعریف کنیم.

وی اظهار کرد: با کارآمدسازی نظارت در مجلس رابطه بین دولت و مجلس شفاف شده که در این راستا باید ارتباط میان مجلس با دستگاه های دولتی تعریف شود، نمایندگان مجلس باید بتوانند معاونان پارلمانی دستگاه ها را انتخاب کنند، زیرا با وجود انتخاب معاونان پارلمانی از سوی نهادها به دلیل عدم شناخت ما نسبت به آنها این نظارت به خوبی انجام نمی شود.

ذاکر تاکید کرد: برای قوی تر شدن امر نظارت مجلس باید معاونان پارلمانی را مجلس انتخاب کند.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اگر قرار باشد نظر شما لحاظ شود، باید موارد مدنظر در آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
چه خوش اشتها
از اول هم انتخاب وزرا با رای اعتماد مجلسی ها اشتباه بود.
وزیر باید با رییس جمهور هماهنگ باشه نه با مجلس. بعد از انخاب وزیر اگه کم و کاستی داشت استیضاح و برکنار بشه ولی انتخابش باید با رییس جمهور باشه.
حالا از اینهمه دخالت تو کار دولت خسته نشدین میخاین که انتخاب مقامات دولتی هم با شما باشه؟ چقدر خوش اشتهایین شما
هر دم از باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
مثل اینکه نمایندگان محترم مجلس کمر همت بسته اند تا در این اوضاع و احوال وانفسای مملکت، با جملات و عبارت قصار و پیشنهادات خلق الساعه، ملت رو به خنده وادار کرده و سبب تمدد اعصاب خلق بشن.
آقای محترم شما به کار و امور مربوط به وظایف نمایندگی خودت برس نیازی نیست برای مدیران اجرایی و دستگاههای دولتی در تعیین معاونین خودشون تعیین تکلیف کنی.
کاش قانون اساسی را خوانده بود
ایشان دو دوره دیگر انشالله نماینده شوند حتما پیشنهاد خواهند داد که به منظور خود کفایی رییس جمهور وکابینه اش را از بین خودمان انتخاب کنیم
فعلا گرم هستند هر چیزی را ممکنه بگویند . یه مدت که بگذره راه می افتند
سلام این سخن و سخنان مشابه نمایندگان مجلس در ابتدای 40 سال دوم خیلی شبیه به سخنان همتایان ایشان در سال اول 40 سال نخست است.
نمایندگانی که قرار ناظر بر نمایندها باشن حالا متوجه میشم چرا اقای خمینی گفت مراقب باشید وکلا به مجلس نروند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار