بازدید 19636
۸

واکنش رسمی به اظهارات درباره واگذاری کیش به چین

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای به اظهارات احمدی بیغش نماینده مردم محترم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صدا و سیما مبنی بر اینکه « بنا بوده است اختیار جزایر ایرانی به چین واگذار شود» واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 18 July 2020


به گزارش تابناک، روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای اظهارات آقای احمدی بیغش نماینده مردم محترم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صدا و سیما مبنی بر اینکه « بنا بوده است اختیار جزایر ایرانی به چین واگذار شود» را از اساس کذب خواند و تکرار اینگونه ادعاهای بی اساس را ضربه شدید به منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و با اشاره به پیامدهای اینگونه اظهار نظرهای غیر مسئولانه، از هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به اینگونه موارد رسیدگی شایسته صورت پذیرد.

روابط عمومی وزارت خارجه در ادامه، ضمن رد هرگونه ادعا درباره واگذاری، اجاره، مدیریت و یا دیگر اشکال ادعایی در خصوص جزایر ایرانی تصریح کرد: سند همکاریهای ۲۵ ساله با چین که از اعتماد عالی و روابط جامع راهبردی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین حکایت دارد افتخار آمیز و در راستای منافع ملی است و انتظار این بود که پس از توضیحات مفصل وزیر محترم امور خارجه در نشست هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شاهد تکرار اینگونه مطالب که در عمل ضربه به اعتبار اظهارات نمایندگان محترم مجلس و خدشه به منافع ملی است، نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸
آن آرم الله و آن عنوان جمهوری اسلامی ایران و آن شعار نه شرقی نه غربی را از سر در آن حذف کنید.
از خودمان شرمنده ایم 8 سال جنگیدیم خاک به دشمن ندیم از روی نادانی عده ای که نه اقتصاد می دانند و نه دانش دارند به فلاکت افتاده ایم از روی بدبختی خاک کشور را حراج کردند و هی ماله می کشند و ادعای عالی بودن بخشیدن خاک به دشمن را می کنند
ماهیگیری چینی ها در آبهای ایران را هم سال های سال تکذیب می کردید تا اینکه سرانجام خود تلویزیون ایران نمی دانم چطور از زیر دستش در رفت و آنها را نشان داد!!!!
این روابط عمومی به جای این حرف ها بفرمایند که هدف از عقد این قرارداد به قیمت تمایت ارضی و استقلال کشور و عزت و شرف و آبرومندی ملت ایران و دین و اعتقادات و احترام قرآن کریم چیست؟ در برابر این همه چه چیزی عایدتان خواهد شد؟ اگر راست می گویید و اگر مسلمان هستید به شکل مستند و با صداقت توضیح دهید.
بعله برجام های بعدیتون هم ما یادمان نمی رود که دنبال چی بودین!!!
هر چه تکذیب شدیدتر دروغ بزرگتر و اصل مطلب درست تر. در این چند سال گذشته اظهارات مسئولان از اساس دروغ بوده است....
واگذاری جزایر خلیج فارس به کشور بیگانه برای شما افتخارآمیز و در راستای منافع ملی است؟؟؟؟؟!!!!! انتظار این بود که برای این خیانت برایتان کف بزنند؟؟؟؟؟!!!!!
چرا متن قرارداد را منتشر نمیکنید تا مردم بدانند که چکار میخواهید بکنید و بعد هم به رفراندوم بگذارید برای یک طرح بیست و پنج ساله مردم باید سهیم باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل