بازدید 23819
۷

زالی: طرح ترافیک تهران لغو شود

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برای لغو اجرای طرح ترافیک جلسه‌ای با استاندار برگزار کردیم.
کد خبر: ۹۹۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 16 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به لزوم لغو طرح ترافیک در تهران اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو بیشترین میزان خطر انتقال بیماری کرونا را داشته‌اند. به همین دلیل ازدحام و شلوغی در این اماکن می‌تواند سبب افزایش میزان ابتلا در بین افراد استفاده کننده از ناوگان عمومی شود.

او ادامه داد: اجرای طرح ترافیک در تهران پس از شیوع بیماری کرونا باعث شلوغی بیش از حد اتوبوس و مترو شده است به همین دلیل خواستار لغو طرح ترافیک در تهران هستیم.

زالی با بیان اینکه ستاد کرونا تهران معتقد است که طرح ترافیک باید هرچه زودتر لغو شود، تاکید کرد: در همین راستا جلسه‌ای با استاندار تهران درخصوص لغو اجرای طرح ترافیک داشتیم که نظرات ستاد مقابله با کرونا را در این خصوص به استاندار تهران اعلام کردیم.

او گفت: شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران میزان ابتلا از فرد آلوده به این ویروس را افزایش می‌دهد و هشدارهای لازم را در این خصوص داده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
در صورت لغو طرح ترافیک تهران که اوایل بهار شاهد آن بودیم ترافیک سنگین و قفل ترافیکی در مرکز شهر ایجاد خواهد شد که خط ویژه را هم در بر میگیرد، بگونه ای که برای ساکنین مسکونی این منطقه زندکی بسیار دشوار خواهد بود. آیا منزل شما هم در مرکز شهر است؟!
پاسخ ها
ناهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
اگر طرح ترافیک نصفه اجرا بشه آره ترافیک میشه چون مردم فرصت محدودی برای تردد در محدوده ترافیک دارند ولی اگر به طور کامل لغو بشه دیگه دغدغه این رو ندارند که همه حتما توی یک ساعت خاص از محدوده بگذرند بنابراین ترافیک معمولی که در همه سطح شهر هست اونجا هم اتفاق می افته
با عرض سلام ... اقای زالی پایتخت نروژ یعنی اوسلو یا لندن بریطانیا هنگام ورود

با خودرو از شهرهای دیگر باید عوارض پرداخت کنید قبل ورودی .
صبر کن باباجان .
چرا عجله میکنی ؟
هنوز یک سری از مردم مریض نشدند .
مثل بالا دستی هات صبور باش .
توی تاریخ مینویسند که چه با ملت ایران کردید .
واقعاً تو دکتری ؟ تو قسم پزشکی خوردی ؟
با شرایط موجود بخاطر کنترل کرونا با تعطیلی طرح ترافیک کاملا موافقم
آخر روحانی این بابا رو عوض میکنه و به جاش حریرچی رو میذاره. برادر من مگه شهرداری میاد از روزی ۱ میلیارد تومنی که از طرح ترافیک به جیب میزنه بگذره؟ پول تو جیبی آقازاده ها رو کی بده؟
وجود طرح ترافیک در شرایط فعلی بسیار ظالمانه و غیر عقلانی است و باید لغو شود.. در شرایطی که دستور به تعطیلی محافل اجتماعی می‌زنند، در مترو تهران میلیون ها نفر در روز با فشردگی در کنار هم به سر می برند!
هر وقت مسولین هم با مترو رفت و آمد کردند بعد دم از طرح ترافیک بزنید..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست