بازدید 15199
۵
استاندار تهران:

دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران تعطیل نیستند

استاندار تهران با تاکید بر اینکه اخبار مصوبات ستاد کرونا تنها باید از سوی ستاد و یا استانداری منتشر شود، اعلام کرد که دانشگاه ها و مدارس استان تعطیل نیستند.
کد خبر: ۹۹۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 14 July 2020

به گزارش تابناک، انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص توقف فعالیت برخی مشاغل در استان تهران گفت: دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل نیستند و جزء مصوبات ستاد کرونا نیست. بی‌تردید مصوبات ستاد تنها باید از طریق مراجع رسمی یعنی خود ستاد کرونا و یا استانداری اعلام شود.

وی افزود: بر اساس بررسی علمی در ستاد کرونای استان و تایید در کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد ملی برخی فعالیت‌ها در استان تهران به مدت یک هفته ممنوع شده است از جمله فعالیت باشگاه های ورزشی به ویژه بدنسازی و ورزش های پر برخورد، شهربازی، مراکز آبی از جمله استخرهای سرپوشیده، هر گونه تجمع عمومی از جمله مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها .

بندپی تاکید کرد: نظارت جدی نسبت به نحوه اجرای این مصوبات صورت می گیرد تا روند رو به رشد شیوع کرونا در استان تهران کنترل شود.

 شب گذشته در خبری از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در میان سایر مشاغل و صنوف اعلام شده بود که متاسفانه در برخی رسانه‌ها و سایت ها از جمله ایسنا به اشتباه به نقل از استاندار منتشر شد که بدین وسیله ضمن عرض پوزش، خبر مذکور نیز اصلاح شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
استخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینی که تو این شرایط میرفته استخر چیزی برای از دست دادن نداره ببرید برای ازمایش بالینی دارو کرونا
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
البته قبلش هم باید طرف رو ببرن آزمایشگاه بیماران روانی تا روی مغز معیوبش مطالعه صورت بگیره
چقدر عالی. آفرین. دانشگاه‌ها را تعطیل نکنید. ویروس کرونا خیلی با دانشگاهی‌ها کاری نداره. فقط سراغ افراد غیر دانشگاهی میره. آخه ویروس هوشمندیه.
از صبح تا حالا 150نوع مردمو رقصوندین. نامه پشت نامه خبرگزاری بعداز خبرگزاری. آقای روحانی مگر قرار نشد برای اینکه وحدت آرا باشه شخصا وارد عمل بشوید؟ تا دستگاه های اجرایی تفسیر جداگانه نداشته باشند؟ دقیقا مثل طرح طرافیک تهران شده. ضعیفی ضعیف.
بالاخره باز هستن یا بسته مدارس و دانشگاه هااااااا ، امروز مورخ ۲۴ تیر ۹۹ ساعت ۲ ظهر اخبار نیمروزی اعلام کرد دانشگاه و مدارس هم تعطیل هستن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر