بازدید 8653
۱

دستگیری ۱۷ سارق مسلح و زورگیر در دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : ۱۷ سارق مسلح و زورگیر سابقه دار در شهرستان دزفول با ۲۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند .
کد خبر: ۹۸۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 12 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بامداد یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وزورگیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی دزفول با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند محسوس، نامحسوس و مستمر درطول یک هفته گذشته موفق به شناسایی ۱۷ نفر از سارقان مسلح و زورگیر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات جداگانه این سارقان مسلح و زورگیر سابقه دار را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: سارقان به تعداد ۲۷ فقره انواع سرقت شامل چهار سرقت مسلحانه، ۶ سرقت به عنف، ۱۲ سرقت موتورسیکلت عادی و پنج فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد سه قبضه سلاح غیر مجاز شکاری کشف شد، گفت: این اقدامات سلبی ماموران پلیس آگاهی دزفول باعث رضایتمندی بالای مردم و مسوولان این شهرستان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خدا وکیلی زحمات نیروی انتظامی را هدر ندهید آنها را به زندانها کویری ببرید با کار اجباری تا آخر عمر یا سریع اعدام کنید وقتی این به مردم رحم نمی کنند آیا به اینها با ید رحم کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل