بازدید 21630
۸

وضعیت کرونا در تهران اسفناک است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران وضعیت شیوع کرونا در تهران را اسفناک ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۸۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 08 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، این روزها موضوع شیوع کرونا در شهرهای مختلف کشور حائز اهمیت شده و در تهران هم شرایط به گفته مسؤولان در وضعیت هشدار قرار دارد.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دو روز قبل در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از مرگ بیش از هفتاد نفر در شهر تهران آن هم در یک روز خبر داد.

وضعیت کرونا در تهران اسفناک است

حال به تازگی علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با توجه به وضعیت شیوع کرونا در پایتخت در پستی توییتری نوشته است: وضعیت تهران از نظر کرونا «‌بسیار اسفناک» و در وضعیت قرمز است.

وی نوشته است: افزایش پرشتاب تعداد بیماران و جانباختگان، حیرت آور است. به عنوان نماینده مردم در شورا، از ستاد کرونا مطالبه می کنم بی هیچ مسامحه‌ای، جدی‌ترین محدودیت‌ها را تصویب و اعمال کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران کمترین این اقدام می‌توان ، دورکار شدن کارمندان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
وقتی وضعیت قرمزاست وهمه کارمندان ومردم درخیابان هستند عده ای باماسک عده ای بدون ماسک وادارات باز ودانشگاهها نیمه باز ودانشجویان حتی تردد دردانشگاهها دارند و.. وضعیت هیچوقت سفید نمی شود این رابه مسئولین بگویید 2یا 3هفته تعطیلی با کمی حمایت مالی دولت به مردم جوابگو خواهد بود ...
مسئولین رابطه ای این میشه دیگه...همه با پارتی بازی میشن مسئول بایدم کشور گیر کنه...
میگم چرا مسئولین حرفهای دلسوزانه را روی توییتر پست میکنند؟؟؟ پس فرقشون با مردم عادی چیه؟ لطف بفرمایند چیزهایی که میگن را پیگیری کنند شاید یه مقدار اوضاع بهتر بشه.
جناب اعظا، یک جایزه ویژه به مناف هاشمی معاون تزئینی ترین و منفعل ترین شهردار تهران اعطا بفرمایید که با اصرار لجوجانه و پافشاری مصرانه دنبال اجرایی شدن طرح ترافیک بود و آخر امر با زور شورایی که جنابعالی سخنگوی آن هستید و اینک آه از نهادتان برآمده است و استفاده از سایر هسته های سخت قدرت، درآمدزایی شهرداری از محل اجرای طرح را به سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری ترجیح داد و در مرگ همشهریان تهرانی که به واسطه اجرای طرح به سمت استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی فشل و غیرایمن و غیربهداشتی سوق داده شدند، بسیار مقصر است.
همکاری در لغو ترافیک تنها یادگار مثبت این دوره از شورای شهر تهران می تواند باشد.
فعلا برای شروع خودتون قید درآمد طرح ترافیک و بلیط فروشی مترو رو برای یه مدت بزنید و طرح رو لغو کنید تا برسیم به مواردبعدی
متاسفانه فرهنگ دورکاری را مدیران بلد نیستند و مقاومت دارند در برابر این قضیه .
کارمندان بیچاره را دورکار کنید
مثلا حضور فیزیکی در برخی مشاغل دولتی اصلا نیاز نیست چون مراجعه کننده مستقیم ندارند و کارشان صرفا ستادی است!
فوت شدن ۷۰ نفر در یک شهر دوازده میلیونی چیز بزرگی نیست و قابل اغماض است. چرا بی خودی موضوع را بزرگ می‌کنید. می‌خواهید برای تنبل‌ها که می‌خواهند کار نکنند و مفت حقوق بگیرند زمینه مساعد فراهم کنید؟
در اروپا تا روزی ۱۰۰۰۰ کشته هم داشتند ولی پایتخت خود را به تعطیلی نکشاندند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر