بازدید 14061

آزمایش کرونای رئیس‌جمهور برزیل مثبت شد

رسانه‌های محلی برزیل عصر سه‌شنبه از مثبت شدن آزمایش کرونای این کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 07 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آزمایش کرونای ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل مثبت اعلام شده است.

بامداد امروز بود که رسانه‌ها خبر داده بودند، که رئیس جمهوری برزیل شماری از نشانه‌های دچار شدن به بیماری ویروس کرونا نظیر تب ۳۸ درجه دارد و از وی آزمایش دچار شدن بیماری ویروس کرونا گرفته شده است.

برزیل پس از آمریکا در جایگاه دوم کشور‌های کرونا زده هم به لحاظ بیماران کرونایی و هم از نگاه شمار جان باختگان قرار دارد و از عملکرد رئیس‌جمهوری این کشور در مقابله با شیوع کرونا به شدت انتقاد می‌شود.

برزیل در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیون بیمار دچار شده به ویروس کرونا دارد و بیش از ۶۵ هزار نفر در این کشور به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نکته قابل توجه این است که سران هر دو کشور امریکا و برزیل جدیت گسترش ویروس کرونا را نادیده گرفته بودند.

رئیس جمهوری برزیل در ماه‌های نخست، گسترش ویروس کرونا را یک «آنفولانزای کوچک» توصیف کرده و معتقد بود که تعطیل کردن اقتصاد پیامد‌های بدتری برای کشور از همه گیری ویروس کرونا به همراه خواهد داشت.

وی همچنین تا مدت‌ها از استفاده ماسک و التزام به فاصله اجتماعی در عموم خودداری می‌کرد و به دلیل عدم گزارش صحیح تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر