بازدید 12589

افاضلی: نگران داوری بازی با استقلال هستیم

کد خبر: ۹۸۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲ 05 July 2020

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید که با توجه به فشاری که روی داوری به وجود آمده، نگران قضاوت بنیادی‌فر در بازی فردا مقابل استقلال است.

به گزارش تابناک ورزشی، هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار یکشنبه مقابل استقلال اظهار کرد: بازی با استقلال بازی متفاوتی نسبت به بازی‌های دیگر است. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. شاید بگویم با ۱۲، ۱۳ بازیکن آن‌ها در تیم المپیک و دو، سه نفر در تیم بزرگسالان کار کردم و از پتانسیل آن‌ها خبر دارم. فکر می‌کنم شناخت خوبی از تیم استقلال دارم. به هر حال بازی متفاوتی برای ما و استقلالی‌هاست. شرایط استقلالی‌ها بعد از بازی با فولاد متفاوت شده و به دنبال برد هستند و انگیزه زیادی دارند. بازی، بازی بسیار سختی خواهد بود و اینکه بازی زیبایی خواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: ما ۷ بازیکن مصدوم داریم که دو نفر از آن‌ها به شرایط بازی رسیده‌اند. البته دو نفر از آن‌ها را هفته قبل به خاطر شرایط سختی که داشتیم بازی دادیم.

افاضلی همچنین بیان کرد: در دو روز گذشته تماس‌های زیادی داشتم از دوستانی که دستی در فوتبال دارند که فضای ناامنی برای داوران ایجاد شده است و استقلال به خاطر شرایطی که داشته، فشار زیادی روی داوران گذاشته است. بخشی از رسانه‌ها هم به دنبال موفقیت استقلال هستند و آن‌ها هم فشار مضاعفی روی داوران ایجاد کرده‌اند. به همین دلیل نگران هستیم و می‌تواند شرایط سختی برای ما و داوران بازی ایجاد کند. امیدوارم آقای بنیادی‌فر عدالت را در بازی اجرا کند. صادقانه باید بگویم که از وضعیت داوری بازی فردا نگرانم. امیدوارم داوران نشان دهند که تاثیر پذیر نیستند.

او در ادامه درباره مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم استقلال تصریح کرد: مساله کرونا دغدغه همه افراد است و با توجه به همین موضوع بود که قبل از آغاز بازی‌ها مخالف از سرگیری رقابت‌ها بودم. حالا که شروع شده باید با عواقبش هم کنار آمد. تعداد ۸ نفر از استقلالی‌ها کرونا گرفتند که بین آن‌ها اعضای کادر باشگاه هم هستند. امروز این مساله گریبان‌گیر استقلال شده و ممکن است که فردا هم برای ما رخ دهد. استقلال بنیه بازیکنی بیشتری نسبت به ما دارد. در حال حاضر اگر یکی از بازیکنان ما به مشکل بخورد نمی‌توانیم کاری کنیم. همه تیم‌ها حتی در لیگ یک در معرض خطر کرونا هستند و امیدوارم که خداوند عنایت بکند و اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

سرمربی پارس جنوبی درباره تحلیلش از آینده فرهاد مجیدی در استقلال اظهار کرد: من آقای مجیدی را خیلی وقت است که می‌شناسم و زمانی که او ملی‌پوش بود با او کار کردم. البته قبل‌تر از آن زمانی که من در تیم بهمن تمرین می‌کردم، او هم عضو تیم بهمن بود و از آن زمان یعنی سال ۷۴ می‌شناسمش. فرهاد بازیکن محبوب و از سرمایه‌های تیم استقلال است. الان هم که به عنوان مربی کار می‌کند، با این که گام‌های اولش است، ولی مایه‌اش را نشان داده است. او وسط فصل به استقلال آمده و وظیفه سختی روی دوشش است. نمی‌دانم که آقای مجیدی با استقلال به کجا می‌رسد، ولی امیدوارم به غیر از بازی فردا، موفق باشد. امیدوارم در دراز مدت جز کسانی باشد که جزو مربیان خوبی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار