بازدید 15525
۲
نوروزی: بازیکنان کرونایی استقلال همراه بقیه تمرین کردند‍!

بازی پارس جم - استقلال در آستانه لغو کرونایی

استقلال بازیکنان لازم برای حضور در مصاف بیرون خانه مقابل پارس جم را ندارد. پرواز چارتر این تیم با سه مصدوم و چهار کرونایی لغو شده و همه منتشر تصمیم هیات رییسه سازمان لیگ هستند
کد خبر: ۹۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 04 July 2020

پزشک با تجربه و خوشنام استقلال می‌گوید روز گذشته تمرین استقلال با حضور بازیکنان مبتلا به کرونا برگزار شده و ممکن است مبتلایان به کرونا، ناقل این بیماری به سایرین بوده باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره ابتلای شماری از بازیکنان و عوامل این تیم به ویروس کرونا، گفت: متاسفانه روز گذشته احساس کردیم بعضی از بازیکنان ما دچار مشکل هستند. یک تست کرونای اورژانسی درخواست کردیم و متوجه شدیم تعدادی به ویروس کرونا کرونا مبتلا شده‌اند.

بازی پارس جم - استقلال در آستانه لغو کرونایی

او در واکنش به این سوال که آیا با سازمان لیگ یا نهادی برای لغو بازی استقلال نامه‌نگاری شده است یا خیر؟ اظهار کرد: شرایط برای شروع بازی‌ها مهیا نبود، ولی لیگ شروع شد و قانونی هم نوشتند. باید در نظر گرفت که فوتبال یک ورزش پرتماس است و همه با هم برخورد می‌کنند و اگر یک نفر دچار مشکل باشد، ممکن است به دیگران هم سرایت کند. مسوولان باید نسبت به افرادی که کرونا گرفتند، پاسخگو باشند.

معاون پزشکی استقلال درباره این که دیدار تیمش با پارس جنوبی برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد که بازی برگزار شود یا خیر. درخواست ما این بود که تعدادی دچار مشکل شدند و این را هم در نظر بگیرید که کسانی که مبتلا بودند، روز گذشته در کنار سایرین تمرین کردند و ممکن است ناقل باشند و باعث شیوع این بیماری شوند. فعلا تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا شش نفر است. تا دو ساعت دیگر جواب آزمایش تیم داده می‌شود. باید مراقبت بیش‌تری کنیم.

وی درباره نتیجه جلسه با مسوولان سازمان لیگ گفت: ما توصیه‌های خودمان را به مدیران سازمان لیگ اعلام کردیم. گفتیم باید مراقب باشیم. بازیکنانی که بعد از تست کرونا مبتلا نبودند، ممکن است چند روز دیگر مبتلا شوند. بعد از بازگشت از اهواز در تست بازیکنان موردی دیده نشد، اما الان تعداد افراد مبتلا به این ویروس زیاد شده است.

نوروزی در واکنش به این که در وضعیت کنونی استقلال بازیکنی برای حضور در زمین ندارد، گفت: ما دو بازیکن داریم که رباط صلیبی پاره کرده‌اند و ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی مصدوم هستند. با این حال جواب سازمان لیگ این بود که هیات رییسه باید جلسه بگذارد.

معاون پزشکی استقلال با اشاره به وضعیت پرواز بازیکنان این تیم به اهواز و دیدار با فولاد که با ازدحام جمعیت در هواپیما همراه بود، گفت: پرواز ما به جم به صورت چارتر است، اما فعلا عقب افتاده تا سازمان لیگ جواب ما را بدهد.

مصدومیت بازیکنان استقلال زمان بازگشت نوروزی به ایران را تغییر داد ...

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام پیشنهاد میکنم برای حفظ آبروی این تیم مهم هم که شده است به ایشان فرصت دهند که محترمانه کنار بروند قبل از شروع مجدد بازیها خودشون میدونستند که دچار مشکل هستند و در لیگ جایگاهی ندارند درخواست تعظیلی آبرومندانه لیک را دادند گوش نکردید بعد چند نفرشان مصدوم شدند توجه نکردید حالا هم ..... بابا جان آبرو داری کنید . این تیم بازیکنان بزرگی مثل مرحوم حجازی و امثالهم داشته است نگاه به روزگار حالا نکنید که اسفباره
همش بهانه است میترسن به رتبه پایین از رده پنجم سقوط کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار