بازدید 23632

چهار اخطار به کلینیک سینا اطهر از ٩۴ تاکنون

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از اعلام چهار اخطار به کلینیک سینا اطهر از سال ٩۴ تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 01 July 2020

به گزارش تابناک، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: وضعیت ایمنی این ساختمان از سال ٩۴ تا کنون بررسی شده بود و حدود چهار اخطار در زمینه توجه به ایمنی این ساختمان صادر شده بود. همچنین دستور العمل های لازم نیز در این خصوص ارایه شده بود.

وی با بیان اینکه طی سال های ٩۶، ٩٧ و ٩٨ نیز از این ساختمان بازدید شده بود که متاسفانه ترتیب اثر خاصی داده نشد گفت: در سال ٩٨ نیز یک اخطار جدی برای آن ها صادر شد که از سوی شهرداری بود.

ملکی گفت: نگهداری غیر اصولی مواد و تجهیزات خطرناک، توجه به راه‌های خروج، سیستم برق و... از مواردی بوده که در دستور العمل‌های ابلاغ شده ذکر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه موارد مشابهی در شهر وجود دارد که به ایمنی آن‌ها رسیدگی نمی‌شود، ادامه داد: طی مدت گذشته هماهنگی هایی که با دستگاه قضایی انجام می شد افزایش پیدا کرده است؛ اما با این حال برخی مراحل اداری باید طی شود که پس از چند بار اخطار اقدامات لازم انجام شود این در حالیست که هیچ تضمینی نیست حادثه چه زمانی رخ می دهد.

ملکی گفت: در برخی از کشورها این مشکلات حل شده و با دادن اختیارات به آتش نشانی در خصوص برخورد با ناایمنی‌ها این روند اداری را تسریع کردند در حالی که در برخی از موارد ما همچنان با مشکلاتی در همکاری با آتش نشانی مواجه هستیم.

ملکی گفت: طبیعتاً اگر آتش نشانی بتواند با هماهنگی دستگاه قضایی برای تسریع در کار به این موضوع ورود کند، بسیار موثر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴
خسته نباشید... 4 تا اخطار دادید پس چرا پلمب نکردید؟ چرا این قدر مماشات می کنید؟ بعد از پلاسکو هنوز هم به تصمیم گیری قطعی نرسیده اید ؟
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
زور آتش نشانی و شهرداری و اماکن فقط به یه مغازه دار بدبخت میرسه
خسته نباشید... 4 تا اخطار دادید پس چرا پلمب نکردید؟ چرا این قدر مماشات می کنید؟ بعد از پلاسکو هنوز هم به تصمیم گیری قطعی نرسیده اید ؟
اینها هم برای رفع مسولیت اخطار میدهند و بار را از دوش خود برمی دارند.
این هم یک روش برای شانه خالی کردن از مسولیت است.
گفتم گفتم که فایده ای ندارد
اگر قرار مملكت رو با اخطار دادن پيش ببريم...چرا در ساير مسائل به اخطار بسنده نمي كنيد؟؟...و خيلي خوب بگير و ببنده! جان مردم ارزش نداشت؟
وقتی در شهر تهران فقط شهرداری به فکر ساخت مغازه برج تجاری اداری تغییر کاربری مسکونی به شرکت رستوران کافی شاپ و زدن مشاغل مزاحم در بین خانه های مسکونی مردم هست .....بطور کلی فقط به فکر پول می باشد ...چه انظاری دارید.......4 تا اخطار تو بگو هزار تا ...جریمه اش را می دهد حل می شود .....مثلا ساختمان 12 طبقه در میدان شعاع(شهید طومانیان) می سازد عین خیالش هم نیست
باز دوباره حادثه منجر به فوتی روی داد و بلافاصله سیلی از اخطارهای قبلی داده شده و بدون برخورد منتشر شد؟ تا کی این روند ادامه خواهد داشت؟ آقای دادستان ورود لطفاً.
مسئولان نالایق ..... آقا ایمنی نداره درش رو ببند ، چرا مردم بیگناه باید تاوانش رو بدن ؟!؟!؟!؟!
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

فينگليش بله
ولي اون يكي فكاههً
آقای ملکی لطفاً لیست ساختمان هایی که اخطار گرفتند و سرپا هستند را منتشر کنید تا مردم به آن ساختمان ها تردد نکنند.
توی کوچه ما پنج ساختمان از پنج تا ۸ طبقه است آتش نشانی به همه ما دو بار سه بار اخطار داده و در خواست هایی داده که مثلا برای ساختمان‌ما بالای پنجاه ملیون میشود با اینکه ما اعلام حریق و کپسول آتش نشانی برای هر واحد یک پنج کیلویی و نگهبان هم داریم ساکنین که پول نمیدهند اینها اخطار میدهند که‌اگه چیزی شد بگن ما گفته بودیم
خسته نباشی قهرمان، خدا قوت پهلون. باز هم همان داستان ما تذکر داده بودیم ولی توجه نکردن
وقتی پزشکان مالیات ندهند و بودجه تامین نشود.نتیجه این میشود.
چرا در مقابل ارکان وزارت بهداشت همیشه و همه و دولت کم میاربد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی