بازدید 11022

واکنش به احتمال لغو دوباره طرح ترافیک

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک است، گفت: اجرای طرح باعث کاهش ترافیک شده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۸۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 01 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره موضوع طرح ترافیک در پایتخت و احتمال لغو این طرح به دلیل افزایش شیوع کرونا، اظهار داشت: جلسه‌ای بین برخی از اعضای شورای شهر در کمیسیون سلامت و محیط زیست و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده شیوع ویروس کرونا و طرح ترافیک بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است، گفت: اجرای طرح ترافیک نه تنها ترافیک را در بخش‌های مرکزی پایتخت کاهش داده، بلکه باعث کمتر شدن آلودگی هوا و کاهش اتلاف وقت شهروندان شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کرونا مهمان یک شب و دو شب پایتخت نیست و احتمالا تا ۳ سال دیگر وجود خواهد داشت بنابراین باید شهروندان زندگی و نحوه رفتار خود را با این ویروس تنظیم کنند که بهترین روش مقابله با کرونا بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، استفاده از ماسک و پرهیز از مواجهه مستقیم و روبه‌رو با یکدیگر است.

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری مخالف اجرای طرح ترافیک است، گفت: باید شهروندان و وزارت بهداشت را متقاعد کرد که تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این مساله موضوع سختی نیست و تنها با استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت تردد از قطار و اتوبوس استفاده می‌کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک تلاش کنند که رو به روی مسافران دیگر نباشند و حداقل پشت به یکدیگر بایستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱
ای کاش این خانم محترم فقط و فقط یکبار سوار اتوبوس یا مترو می شدند و بعد اظهار نظر می کردند!
یعنی سرکار خانم، درآمد شما از جان شهروندان مهمتر است؟
سرکار خانم نوری عضو شورای محترم شهر لطفا از جانب مردم حرف خود را نزنید چگونه میشود با این همه کمبود وسایط نقلیه عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد حداقل با لغو طرح ترافیک کمی به حمل ونقل عمومی کمک نمایید.
با این ترتیب دیگر مردم را مقصر شیوع کورونا اعلام نکنید و از قرمز و قهوه ای و زرد هم زر زر نکنید. والسلام. دیگر صدایی از هیچ مقامی نشنویم.
برقراری طرح باعث شلوغی بیش از اندازه وساط نقلیه عمومی شده که بعلت عدم تامین بموقع در طی سالها توسط شورای شهر میباشد و به حال مدیران که با وسیله نقلیه خصوصی به سرکار میروند چیزی نیست؟؟
اجرای طرح باعث افزایش رضایتمندی شماست
چون درامد داره
وگرنه همه مردم میبینن که بعد ار اجرای طرح وضعیت ترافیک هیچ تغییری نکرده فقط افرادی که مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستن آسیب بیشتری میبینن.
کوته فکری تا چه حد!!!
خانم محترم،امروز برای اولین بار بعداز شیوع کرونا مجبور به استفاده از بی ار تی مسیر خیابان ولیعصر شدم و بعد از ۱۰ دقیقه اولین اتوبوس امد که پر بود و بعداز ۷ دقیقه دومی امد که انهم تا سقف پر بود و خلاصه بعد از ۲۰ دقیقه دیگر ناچار شدم که به سومین اتوبوس سوار شوم.در این موقعیت خطرناک ایا سخت است که هر ۵ دقیقه یک اتوبوس بیاید تا از این ازدحام وحشتناک در این موقعیت خطیر جلوگیری شود؟با شعار دادن چیزی حل نمیشود.
فقط یک نکته را برای این عضو محترم شورای شهر یادآوری می کنم؛ اگر شما هم مانندمردم عادی مجبور بورید طرح بخرید وطرح رایگان تداشتید بازهم معتقد بودید که نباید طرح ترافیک برچیده شود؟ شما اگرهم از خودروی حین خدمت استفاده نمی کنید، قطعاً از طرح رایگان برای ورود به محدوده طرح ترافیک را استفاده می کنید، پس از درد ما مردم عادی که وقتی در اتوبوس و مترو از ترس آلوده شدن به کرونا بندبندتنمان می لرزد، خبر ندارید. خانم محترم هنوز خیلی از مردم تهران خطر کرونا را جدی نمی گیرند و شاهد مدعا عدم استفاده از ماسک در مترو است.حتی برخی کارکنان مترو چه فنی و کارمند از ماسک استفاده نمی کنند. در چندروزی که مجبور بودم از مترو استفاده کنم در ایستگاه سهروردی شاهد این تخلفات بودم .تنها در متروی ولیعصر بود که جلوی افرادی که ماسک نزده بودند گرفته می شد.
شهری که مدیریت اش دست شما و امثال شما باشد و شما سخنگوی مدیریتش باشید، ای وای بر ما ...
به قول کروبی دوتا از اونایی که راضی اند رو بگو!
این مردمی که رضایت داشته اند چه کسانی هستند و این کمتر شدن آلودگی کجا اتفاق افتاده است . چرا حرف مفت می زنید .؟ مردم از طرح ترافیک هیچ نفعی نمی برند و تنها منبع درامد برای شماست . کرونا در مترو و ... بیداد می کند اگر با وسیله شخصی نتوان تردد کرد ، چه راهکاری سرکار علیه دارید ؟
به نظر من این جماعت که در شورا جمع شده اند فقط به فکر پر کردن جیب شهرداری هستند.هیچ کدومشون سوار وسایل نقلیه عمومی نمیشن . بعد دم از رضایت مردم می زنند .یادتون هست شهردار تهران چند ماه پیش جنان از بی پولی ناله میکرد که میزان درامدشهرداری کم شده.که دل ادم واسش کباب میشد . این طرح حاصل کار محسن پورسید اقایی معاون قبلی حمل و نقل بود که خدا روشکر شرش از سر مردم کم شد. حالا اون مناف هاشمی که استاندار اخراجی گلستان بود ادامه دهنده ای طرح پول ساز است . اینا فقط به فکر خودشون هستند .
اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است!!!!!!!!

چه راحت دروغ می گویند و سر ظهر هم نماز اول وقت می خوانند!!!!! اولا کرونا ثابت کرد آلودگی هوا هیچ ربطی به خودروهای شخصی مردم نداشت چون زمانی که خیابان های تهران هم خلوت بود هوا همچنان آلوده بود دوما مردم از اجرای طرح ترافیک کاملا ناراضی هستند چرا به دروغ می گویی مردم راضی هستند؟ حداقل وقتی ادعا می کنید دروغ گو دشمن خداست با خودتان روراست باشید بگویید برای درآمد ،طرح ترافیک را اجرا کردیم چون کفگیر به ته دیگ خورده است و مردن مردم هم برایتان مهم نیست.
این نماینده اگر راست می گوید با اتوبوس و مترو به مجلس برود شما حتی حاضر نیستید نماز جمعه را برگزار کنید مبادا اینکه یک نفر آلوده باشد و مسئؤلان آلوده شوند اما برای مردم طرح ترافیک را اجرا می کنید تا در اتوبوس و مترو له شوند و کرونا بگیرند؟؟؟؟ تف بر این مقام و منصب و پست و مقام که هیچ چیزی از اخلاق و انسانیت را برای دنیا طلبان باقی نمی گذارد!!!!!
مسئولین نگران شلوغ شدن مسیر ترددخودشان هستند،میخواهند خیابان را برای خودشان اختصاصی کنند،در مرتبه بعدی هم درآمد حاصل از طرح ترافیک براشون وسوسه کنندس،این که ملت توی مترو و تاکسی و اتوبوس دارن قتل عام میشن هیچ اهمیتی نداره،سه سال که هیچ سی سال هم کرونا طول بکشه حق ندارید از جان مردم کسب درآمد کنید
خاک بر سر بیشعور نفهم همه تون !!!!
این خانم خودش راحت و آسوده با ماشین شخصی و راننده تردد میکند و راست می گوید ترافیک نیست و با آرامش رفت و آمد میکند . بیچاره مردم که با این طرح در مترو از سر و کول همدیگر بالا میروند و بعد از مریض شدن هم در icu بیمارستان از سر و کول هم بالا میروند .
یا میمیرند و یا با هزینه های بیمارستان زمینگیر میشوند .
باز هم بهترین کار تردد با خودروی شخصی و پرداخت جریمه است .
هزینه هایش از مرگ و بیمارستان کمتر است .
البته منظور این خانوم از مردم راضی ان خودش میگوید انها فقط خودش مردم می دانند
سرکار خانم نوری از زمانی که طرح ترافیک را برقرار کردید، مبتلایان و فوتی های کرونا افزایشی شد، حالا به عنوان یک انسان کدام را باید انتخاب کرد درآمد زایی یا سلامتی مردم
این رضایتمندی چگونه حاصل شده است؟از طریق رای گیریهای در دورهمی های خاله زنکی؟
تازه در شهرداری این فهمیدشونه اینطوری میگه. فکر می کنه اقوام خودش از این پاندمی ویروسی مصون هستن و ویروس برای بقیه مردمه. همه با هم هشتاد میلیون نفر
یک مشت سودجو در این پستها نشستن و دائم از جانب مردم حرف میزنند اجرای طرح ترافیک یعنی کشتار بی صدای مردم ....
سلام. ما که آخرش نفهمیدیم قصه چیه؟!
از یه طرف میگن که کرونا هست و خطرناکه و .....از یک طرف از روز ۱۷خرداد امتحانات دانش آموزان دوزادهم را حضوری برگزار کردند و اتفاقا از همون روز ۱۷ خرداد طرح را اجرا کردند. اولیا دانش آموزان پایه دوازدهم که حوزه ی امتحانی فرزندشون در محدوده ی طرح بود، مجبور شدند خودشون دانش آموز را برسونند و هر روز هم جریمه بشوند. مثلا یک حوزه امتحانی فرزانگان یک درخیابان سرپرست بود. حال قضاوت با شما. آیا واقعا کرونا هست؟! خطرناکه؟! و ؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار