بازدید 16008
۲

پیکرهای حادثه کلینیک سینا در حال شناسایی است

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تعیین هویت ۱۹ پیکر حادثه انفجار کلینیک در حال انجام است.
کد خبر: ۹۸۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 01 July 2020

به گزارش «تابناک»، مهدی فروزش در گفتگو با مهر، در خصوص تعیین هویت پیکرهای حادثه انفجار و آتش سوزی شب گذشته در کلینیک سینا اطهر تهران اظهار داشت: با وقوع حادثه همکاران پزشکی قانونی در محل حضور پیدا کردند و در امر جمع آوری و انتقال پیکرها نظارت‌های لازم صورت گرفت.

فروزش با اشاره به اینکه تا کنون ۱۸ پیکر شامل ۱۵ زن و ۳ مرد به پزشکی قانونی انتقال داده شده است افزود: یک نفر نیز مصدوم به بیمارستان منتقل شده که مطلع شدیم این مصدوم نیز فوت شده و هماهنگی‌های لازم برای انتقال این فرد فوت شده نیز به پزشکی قانونی صورت گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ساعاتی قبل با حضور بستگان متوفیان در مرکز تشخیصی آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک شناسایی و تعیین هویت پیکرها در حال انجام است که انشاالله بلافاصله تعیین علت فوت انجام و اجساد تحویل بستگان می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
روح تمام این بزرگواران شاد و قرین رحمت الهی.تسلیت قلبی به خانواده های داغدار این عزیزان.ما رو در غم خود شریک بدونید.
غمخوار عالم و آدم شدیه ایم و غافل هستیم که در ایران حتی در جاهایی که باید امن ترین ها باشندف هم امنیتی نداریم!!! با این ترتیب روزی فرا خواهد رسید که مرده هایمان هم در گور به خود بلرزند و رو به گورستان گریزی بیاورند. واقعا در درمانگاهی که باید پناه مردم در برابر مصیبت ها باشد، چرا چنین فاجعه ای روی بدهد؟ الان فکر می کنم که در همه بیمارستان ها و درمانگاه های سراسر کشور هزاران بمب ساعتی آماده انفجار وجود دارد که هر آن ممکن است فاجعه ها بیافریند. نه هواپیکان در آسمان امنیت دارد و نه ناوچه مان در آبهای سرزمینی مان، و نه بیمارانمان در درمانگاه!!! خدایا این کشور به کجا می رود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر