بازدید 21115
۱

افزایش تعداد بیماران ناشی از کرونا در اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کونا در این شهرستان گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) و مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس هستیم.
کد خبر: ۹۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 01 July 2020

به گزارش «تابناک»، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه مهمترین هدف ما در زمینه مقابله با بیماری کووید_۱۹ پیشگیری از ابتلای مردم به این بیماری است، ادامه داد: اگر پیشگیری از طریق رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام نشود و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی و ماسک در معابر عمومی و نقاط شلوغ حضور یابند بی تردید آمار مبتلایان و فوتی ها باز هم افزایش می یابد.

وی با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همانگونه که اعلام شد از ۱۵ تیر ماه جاری استفاده از ماسک در مکان‌هایی پرازدحام و سرپوشیده الزامیست و این مصوبه با جدیت در شهرستان اسلامشهر اجرایی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا به نخبه ها و رتبه های کارشناسی ارشد ( حداقل نفرات یرتر کنکور سراسری ارشد وزارت بهداشت ) رشته ویروس شناسی پزشکی بها نمیدهید ؟ چرا اجازه نمیدهید که پس از گرفتن دکترا در رشته ویروس شناسی پزشکی بتوانند ادامه تحصیل در رشته ای مثل دکترای عفونی ادامه تحصیل بدهند نه حداقل پزشکی عمومی ادامه تحصیل دهند ؟ چه امکاناتی براشون گذاشتید که نروند خارج از کشور ؟ والا بلا الان که اهمیت این رشته را به واسطه همین ویروس منحوس در کشورهای پیشرفته شناختند بودجه های کلان تحقیقاتی برای اینها اختصاص دادند . طرف میره 7 سال دانشگاه آزاد پزشکی میخونه مطب میزنه و کنارش پوس و مو کار میکنه اما یک دکترای ویروس شناسی 11 سال طول میکشه فقط اختصاصی در خصوص ویروس های انسانی مطالعه داره ( 4 سال علوم آزمایشگاهی + 2 الی 3 سال ارشد + 4 سال دکترا ) بعدش چی میشه ؟؟؟ فوقش استاد دانشگاه آنهم اگر سانس بیاره و قراردادی بتونه استخدام بشه . مگر نمیگید کادر درمان نیاز دارید ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار