بازدید 35689
۹

عبور سکه از ۹ میلیون تومان

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۸۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 30 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۸۷۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۷۴ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما باوجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۹
فاجعه باره
رکورد میزنیم
رکود هم نداریم!
روحانی مچکریم خخخخ۹
تبریک فراوان به جناب آقای همتی
علی برکت الله
اگر یک جو عزت داشتید اینگونه اموال مردم را بباد نمیدادید.
وای خدایا این مسئولان خوب و عالی را از ما نگیر و زیادشون کن
تو رو خدا به داد مردم برسین
سکه شد ۹ میلیون تومن ! جناب روحانی مچکریم !
خدا را شکر به این میگن امنیت چرا اینقدر مردم نا شکری هستید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار