بازدید 13890

واکنش فرماندار تهران به اجاره نشینی پشت بام‌ها

فرماندار تهران گفت: هیچ گزارشی مبنی بر اجاره نشینی در پشت بام ها تاکنون نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 29 June 2020

به گزارش «تابناک»، عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه تاکنون در تهران گزارشی درباره اجاره نشینی در پشت بام های تهران وجود نداشته، افزود: هیچ اثر مشهودی هم در پشت بام ها مشاهده نمی شود که دال بر اجاره نشینی افراد برای شب در بام خانه‌ها باشد.

وی افزود: در یکی از روزنامه ها گزارشی همراه با عکسی از برپایی چادر در پشت بام ها به نقل از فردی به چاپ رسید که این عکس هم دال بر اجاره نشینی افراد در پشت بام ها نیست چرا که ممکن است در تابستان افراد خانه بخواهند شب در پشت بام بخوابند و چادر هم برپا کنند.

وی تاکید کرد: بی تردید اگر موردی از اجاره نشینی پشت بام باشد پیگیری می‌کنیم و نتیجه را هم به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۴
حال اگر موردی از اجاره پشت بام پیدا کردید چه برنامه ای برای کمک دارید؟ 3+
به قول اخراجی ها بشین تا گزارشش بیاد، میاد
مگه باید راجع به این موضوع بیان به شما گزارش کار بدن.خودتونو زدین به خواب
بازم صورت مسئله پاك شد.
نابغه ای استاندار!!!!!!!!!!!!!!
راست می گوید زیرا جانشین خلف کسی هست که گفته بود تهران را باید آنقدر گران کنیم که برای خیلی ها غیر قابل سکونت شود. الان هم اگر ببینند مردم حتی حاضرند که به پشت بام خانه ها از فشار این اراذل پناه ببرند مورد قهر آنها قرار خواهند گرفت.
بزارید مردم به درد خوشان باشند کاری که نمیکنید میخوایید روی پشت بام هم نخوابند. شما به امورات مهمتر برسید مردم هم گذرون میکنند به ناچاری
آقاي فرماندار سلام/
البته که پشت بام اجاره اي در تهران و خصوصاً در حاشيه شهر مرسوم و وجود دارد و لي بد نيست استحضار داشته باشيد که با ساخت و ساز غيرمجاز و غيرقانوني و تعرض به حواشي رودخانه و زمينهاي ملي دارآباد ، اتاقک هايي مي سازند و به قشر آسيب پذير به ازاي هر نفر ماهيانه حدود 700 هزار تومان اجاره مي گيرند.
اگر آدرس مي خواهيد : دارآباد - انتهاي خيابان صحراي غربي - بالاي تپه و کنار رودخانه را تماماً تصاحب و غيرقانوني ساخت و ساز کرده و اجاره داده اند و يا مي فروشند.
شهرداري هم يا خواب است و يا خودش را به خواب زده است.
همسایه ما دخترش نتوانسته خانه رهن کند در پشت بام مادرش چادر زده است.
با پاک شدن صورت مسئله این مشکل هم حل شد. خدارو شکر
یکی ازمشکلات اساسی مدیریتی درتهران نبود متولی مشخص مدیریت تهران است. مثلا الان که این خبرمنتشرشد شاید خیلی ها برای اولین بار نام فرماندارتهران که علی الظاهر بالاترین مقام محلی است رامیشنوند.درحالیکه اقای فرهادی از زمان احمدینژاد فرمامدار تهران است ولی فرمانداری تهران برخلاف اسمش به قدری بی اهمیت است که با وجو عوض شدن وزیرکشور و3 استاندار هیچکدام زحمت تغییر اورا بخودنداده اند. لازم است درنحوه مدیریت تهران که از لحاظ تقسیمات کشوری هم وضع عجیبی دارد ویک شهر در4 شهرستان قرار گرفته تصمیمات جدی اتخاذ وتهران دارای مدیری مشخص که مردم حل مشکلات شهررا از او مطالبه داشته باشند شود.
اولن که سرتون زیر برفه، دومن بررسی کنید چه سودی برای مردم داره؟ آیا از طرف شما برای پشت بام خواب ها اتفاقی میوفته، یا این‌که باید مالیات اجاره پشت بام گرفته بشه؟
پشت بام خونه خودش و همسایگانش نگاه کرده موردی نیافته
من با فرماندار موافقم . هیچ اثر مشهودی از وضعیت بد مردم مشاهده نمی کنم و مشاهده نمی شود !!!!!!! بابا ایوالله !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست