بازدید 15625
۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اولویت ما در جهش تولید، بخش کشاورزی است

سردار سلیمانی گفت: اولویت ما جهش در کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم است و بنا داریم نتایج این طرح را به مردم گزارش دهیم.
کد خبر: ۹۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 28 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در برنامه نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کردند و روی اجرایی شدن آن تاکید داشتند جهت برون‌ رفت ملت از فشار‌ها، تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی بوده و جهش تولید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.

او افزود: بسیج و تشکیلات مردمی همراه با دستگاه‌های خدمتگزار احساس وظیفه کرد با تکیه بر دانش بسیج کشاورزی روی این موضوع کار و در چند استان جهت بهره‌وری بالا در تولیدات کشاورزی این نهضت اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: توسط نخبگان کشاورزی در محصولات راهبردی کشاورزی و دامپروری شاهد نتایج خوبی باشیم.

سردار سلیمانی بیان کرد: ۱۵ هزار مهندس کشاورزی بسیجی آموزش دیدند و به نرم‌افزار‌های پیشرفته مجهز شدند و از امروز در خدمت کشاورزان خواهند بود تا با افزایش تولیدات کشاورزی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

او با تاکید بر اینکه اهمیت کشاورزی در امنیت غذایی کاملا مشهود و ملموس است و تاثیر مثبت در این قضیه دارد، تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین احساس وظیفه کرد با توجه به شرایط اقتصادی تهدید‌ها را تبدل به فرصت نماید و توجه خود را در امنیت غذایی و جهش تولید در موضوع کشاورزی و دامپروری معطوف کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های کشاورزی در استان‌ها برنامه‌ریزی سه ساله انجام خواهیم داد تا شاهد بروز افزایش در محصولات کشاورزی و دامپروری باشیم و البته در کنار آن به عرصه‌هایی، چون گیاهان دارویی و با توجه به نیازمندی مردم به گوشت دامی با راه‌اندازی کلینیک دامپروری و توسعه آبزیان است خواهیم پرداخت.

سردار سلیمانی اظهار کرد: ما ۱۰ طرح اساسی در نهضت جهش تولید داریم، ولی اولویت ما جهش در کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم است و بنا داریم مرتبا نتایج این طرح را به مردم گزارش دهیم.

او افزود: ما امروز در ایام دهه کرامت این عملیات را با رمز «یا علی بن موسی الرضا» از خراسان رضوی شروع خواهیم کرد؛ و ان شاء الله شاهد کم شدن مشکلات کشاورزی در موضوع زمین، آب و برداشت محصول و ... و افزایش بهره وری خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
جهش تولید در این بخش یعنی نابودی منابع آب و خاک
ما در یک منطقه خشک زندگی میکنیم
آب...
به سمت کره شمالی شدن با شتاب فراوان ... فقط یه فرقی این وسط هست اونا آب به اندازه کافی و آدم پاکار برای کشاورزی دارند ولی اینجا آب روی زمین که هیچی اب عمق 120 متری زمین رو هم نابود کردیم.
به خاطر همینه که پدر کشاورزارو برای 2000 گازوییل شرکت نفت رد میاره
سلام
والا صحبتهايي كه جناب فرمانده اعلام ميكنند و چيزي كه الان در واقعيت وجود داره خيلي فرق ميكنه در حال حاضر قرارگاه خاتم بعنوان متولي توليد خاك فسفات مواد اوليه توليد كنندگان كود فسفات مدتي هست كه فروش و تامين مواد اوليه رو فطع كرده و همه رو تعطيل كرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست