بازدید 39513

مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۸۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 26 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۹/۴/۱، پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را به تصویب رساند.

به موجب مصوبه فوق، از تاریخ ۱‏‏/۱‏‏/۱۳۹۹ کلیه مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۸ برقرار شده، به ترتیب برای دریافت کنندگان حداقل مستمری و سایر افرادی که به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است، به میزان (۲۶) درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان (۱۵) درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به علاوه مبلغ ثابت یک (۱۴۰ر۶۶۰ر۱) ریال افزایش می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۲
اگه یه ذره وجدان داشتند باید از خجالت آبدمیشدند
حالا چرااینقدر رواین هیچی افزایش، دولت مانور میده حقوق بلزنشستگی تامین اجتماعی برامن که ۱۲ساله بازنشسته شدم ۱۸درصدافزایش داشته این مانورداره آقای جهانگیری باید خودتونشون ندی وآب بشیدازخجالت
خدایا آهِ دل ما را از این مسئولینی که هیچگاه طعم بازنشستگی را نمی چشند بگیر
تا حالا ۱۰۰ دفعه این خبر رو منتشر کردید . این کار یعنی چی ؟؟
خسته نشدید . .‌؟؟؟؟؟
خب که چی الان ۵۰ بار گفتین افزایش افزایش ۴۰۰ تومان افزایش دادند عوضش همه چی رو گرون کردن ....
اینهمه وعده دادیدبعداز4 ماه علاف کردن تازه 15درصداضافه کردید آخه بااین تورم 50درصدی این شدافزایش بازنشستگی؟بخدا خجالت بکشیداینقدرمردمو مسخره نکنید.... بامردم صادق باشید بگیدنمیدیم تمام.
دولت این بار هم بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتمایئ راتنها گذاشت با چندر غاز افزایش حقوق نسبت به کشوری و لشگری....!
واقعا‌خجالت آوره قانون همسان که اجرا نمیشه این درصدا فقط بازارو تکان میده تابیشر خون بازنشستگان را بیشتر بمکند وبازنشسته بیشتر طعم فقرو می چشند وبیچاره تر میشه کاش زود تر بازنشسته ها زود تر می مردند واین بی لیاقتی مسئولینرا نمی دیدند.
سلام قيمت خیلی از اقلام 200 تا 300 درصد افزایش یافته،، حتی هزینه خدمات دولتی اما در این زمینه هیچ انعکاس خبری مشاهده نمی‌شود،، اجاره‌بها در این دو ماه بیش از 100% افزایش داشته،، کاش این 15% را افزایش ندهند و حتی 20% هم از حقوق اسفند 98 کم کنند، و تمام قیمت ها را به اسفند 98 بر گردانند
خداوند رحمت کند دولت احمدی‌نژاد ودولت های قبلی را واقعا خجالت آور شرم آور چقدر گرانی و چقدربدبختی خدایا هرچی زودتر ظهور امام زمان عجل الله را برسان
اقای جهانگیری شما خیلی دیر امدید قبل از شما صدها نفر این خبر را گفته اند و مژرگانی دریافت کردهاند دیگر چیزی به شما نمیرسد در اخر خجالت بکشید گند زدید با این مملکت اداره کردنتان
سلام
"برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان (۱۵) درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به علاوه مبلغ ثابت یک (۱۴۰ر۶۶۰ر۱) ریال "
توضیح اینکه این روش فقط در این دولت اجرا شده و تا قبل از این دولت و در طول تاریخ تامین اجتماعی ،هیچگونه تفاوتی در افزایش ها وجود نداشته است .
یا کار دولتهای قبلی اشتباه بوده ؟(که نبوده)یا کار این دولت ؟!
مستمری بازنشستگی بر مبنای بیمه پردازی تعیین می شود و روش فعلی فقط منتج به کاهش مستمری مثلا" سایر سطوح و پرداخت به حداقل بگیران می شود و در واقع بخشی از افزایش مستمری حداقل بگیران از مستمری سایر سطوح تامین می شود؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی