بازدید 10279

مهار آتش در دو نقطه از شهرستان آباده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده از مهار آتش سوزی در ۲ نقطه از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 24 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اکبر رحیمی حقیقی چهارشنبه ۴ تیر به خبرنگاران گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی آتش سوزی در اراضی ملی پلاک مراتع آب هوری و منطقه کالمستانه شهرستان آباده به طور کامل مهار شد.

او با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در خصوص این حوادث انجام شده بود، افزود: نیروهای اطفای حریق منابع طبیعی موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن با همکاری نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی شهرهای سورمق و آباده، محیط‌بانان اداره محیط زیست، دامداران منطقه و بهره برداران، آتش سوزی‌های این نقاط را مهار کنند.

اطلاع رسانی باعث شد حداقل خسارت به عرصه‌های ملی وارد شود

رحیمی حقیقی بیان کرد: اطلاع رسانی فوری دامداران و همکاری مردم در این آتش سوزی باعث شد حداقل خسارت به عرصه‌های ملی وارد شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی منابع طبیعی در منطقه و تلاش گسترده آنان در عملیات اطفای حریق، گفت: با توجه به اینکه منطقه کالمستانه جزو مناطق بحرانی و از تفرجگاه‌های شهرستان به شمار می‌رود، همکاری برخی گردشگران طبیعت دوست در این منطقه نیز به عملیات اطفاء حریق سرعت بخشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار