بازدید 17732
۱

دستگیری دایی قاتل

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف مالی خواهر و ۳ فرزند وی را به قتل رسانده بود با هوشیاری کارآگاهان پلیس شهرستان مهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۹۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 24 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۱۹ دوم تیر ماه سال جاری در پی اعلام مرگ مشکوک ۴ عضو یک خانواده و پیدا شدن اجساد آنها از داخل چاه آب منزلشان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: با حضور کارآگاهان در محل حادثه، جسد زنی ۴۵ ساله به همراه اجساد ۳ فرزندش که یک پسر ۱۶ ساله و ۲ دختر ۱۱ و ۱۳ ساله بودند توسط مأموران آتش نشانی از داخل چاه ۲۰ متری منزل بیرون آورده شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، برادر بزرگ زن متوفی با مراجعه به مأموران اظهار داشت که چند ساعت قبل از پیدایش اجساد، برای دیدار با خواهرش به منزل آنها آمده و از غیبت وی و بچه‌هایش متعجب می‌شود که پس از ۳ ساعت پیگیری و جستجوی بی نتیجه، با کمک اعضای خانواده خود و همسایگانش اقدام به جست و جوی دقیق تمام نقاط منزل می‌کنند که در پی آن یکی از برادرانش، با مشاهده اجساد خواهر و فرزنداش در درون چاه آب بلافاصله با آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرند.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیق از اعضای خانواده زن متوفی با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچک‌تر متوفی که اولین بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود مواجه شده و به وی مشکوک می‌شوند.

وی بیان کرد: با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی شک کارآگاهان پلیس به یقین تبدیل شده و پس از هماهنگی قضائی برادر کوچک‌تر این زن به اتهام قتل خواهر و اعضای خانواده اش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانافزود: این متهم ۲۸ ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به دلیل یکسری مسائل مالی به مدت ۲ سال با خواهر خود اختلاف داشته و به همین دلیل تصمیم به قتل او می‌گیرد.

وی در خصوص نحوه ارتکاب متهم به این قتل هولناک، گفت: متهم با مراجعه به منزل خواهرش اقدام به ریختن سمی مهلک داخل غذای اعضای خانواده کرده و از منزل خارج شد که پس از گذشت ۲ ساعت با مراجعه مجدد به منزل، اجساد آنها را داخل چاه آب انداخته است.

سردار قنبری تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چقدر پست ...چقدر حیوان صفت!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر