بازدید 13493

پیش‌بینی وضع هوا در آخر هفته تابستانی

امروز و فردا در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است اما از روز جمعه تا یکشنبه با نفوذ جریان‌های خنک شمالی در شمال شرقی و شمال غربی همچنین البرز مرکزی هوا خنک تر می‌شود.
کد خبر: ۹۸۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 24 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، براساس پیش‌بینی کلیه نقشه‌های همدلی و آینده‌نگری چهارشنبه و پنجشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و در نوار شمالی روند افزایش دما در ساعات بعد از ظهر پیش بینی شده و در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

روز جمعه تا یکشنبه با گذر متناوب امواج تراز میانی جو و نفوذ جریان‌های خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین در گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد ابرناکی و وزش باد گاهی نیز کاهش نسبی دما و بارش باران گاهی با رعد و برق خواهیم بود.

طی ۵ روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور تداوم یافته و باد و گرد و خاک کاهش دید و کیفیت هوا در منطقه زابل دور از انتظار نیست.

روزهای جمعه و شنبه در شمال غرب و سواحل شمالی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی با شماره شاهد کاهش نسبی دما بین ۵ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود دریای خزر از اواخر پنج‌شنبه تا روز شنبه مواجه است.

آسمان تهران در روز پنج شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد، در اواخر وقت افزایش باد خواهد بود؛ اما در روز جمعه با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. بیشینه دمای هوای پایتخت ۳۹ درجه و کمینه در آن ۲۳ درجه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار