بازدید 16129

آرامش نسبی امروز جامعه مدیون پرستاران است

سخنگوی دولت گفت: آرامش نسبی امروز جامعه و حفظ خط پاندمی کرونا در ایران، محصول فداکاری‌های کادر درمان در موقعیت پرخطر مبارزه با ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۸۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 22 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در دیدار با تعدادی از اعضای نظام پرستاری کشور گفت: در فراگیری و بیماری کرونا، جامعه پرستاری و خانواده بزرگ درمان کشورمان لحظاتی چنان با شکوه و به‌یادماندنی را آفریدند که در حافظه تاریخی ایران و جهان باقی خواهد ماند.

وی افزود: آرامش نسبی امروز جامعه و حفظ خط پاندمی کرونا در ایران، محصول فداکاری‌های کادر درمان در موقعیت پرخطر مبارزه با ویروس کرونا است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: شخص رئیس‌جمهور و تمام اعضای هیات دولت قدران تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر درمان هستند، در شکلی فراگیرتر و تصویری کلانتر جامعه ایران ایثارگری‌های کادر درمان و سلامت این سرزمین را فراموش نخواهد کرد.

ربیعی ادامه داد: پرستاران و سایر خانواده بزرگ کادر درمان در این برهه تاریخی به وظیفه خود عمل کرد و اکنون دولت وظیفه خود می‌داند برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام داده و از هیچ تلاشی برای حمایت از وزارت بهداشت فروگذار نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: قطعاً یکی از عوامل موفقیت دولت در مبارزه با کرونا حضور دکتر نمکی در رأس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان