بازدید 19214
۸

چرا مرغ در روزهای اخیر گران شد؟

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور دلیل افزایش قیمت مرغ در روز‌های اخیر را حرکت به سمت قیمت تمام شده مرغ و افزایش تقاضا اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 21 June 2020

به گزارش تایناک به نقل از ایسنا، حبیب اسدالله نژاد با بیان این‌که قیمت تمام شده مرغ زنده و مرغ گرم به ترتیب ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان و بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰تومان است، اظهار کرد: در حال حاضر مرغ زنده با قیمت ۹۲۰۰ تومان و مرغ گرم نیز با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود که هنوز هم با قیمت تمام شده فاصله بسیاری دارد.

وی ادامه داد: وقتی قیمت تمام شده کالایی بالا باشد و در مقطعی پایین‌تر از آن عرضه شود، باید انتظار این را داشت که قیمت‌ها روزی به سمت قیمت واقعی حرکت کند تا تولیدکننده دچار چالش و ضرر و زیان نشود.

به گفته نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور دلیل افزایش قیمت مرغ در روز‌های اخیر، حرکت به سمت قیمت تمام شده مرغ و افزایش تقاضا است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت نهاده‌های دامی اشاره کرد و گفت: مشکل تامین نهاده‌های دام و طیور نه تنها حل نشده، بلکه روز به روز نیز بدتر می‌شود. انتظار ما این است که سیاست‌گذاری‌ها در راستای حل مشکل تامین به موقع و کامل نهاده‌ها و کاهش قیمت تمام شده باشد تا در این راستا خسران وارده به تولید کننده و مصرف کننده کمتر شود.

او افزود: وقتی نهاده‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود، ایجاد بازار سیاه و حباب قیمتی ثمره قصور و عدم نظارت و کنترل دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش ایسنا براساس مشاهدات میدانی قیمت مرغ در روز‌های اخیر نسبت به هفته‌های گذشته با افزایش حدود ۲۰۰۰ تومانی مواجه شده است و در حال حاضر مرغ در خرده فروشی‌ها با قیمت ۱۳ هزارو ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
زمانی که جوجه های یک روزه را زنده به گور میکرند و معاونت مدیری از این کار حمایت میکرد و حتی میخواست از فیلمبردار این حادثه تاسف بار شکایت کند اون موقع بایستس فکر اینجا را هم میکردیم
مرتب همه چیز را گران می کنند و با میگویند حباب است یا باقیمت تمام شده فاصله دارد. تابناک هم علت گرانی را اعلام می کند دولت هم که بی خیال دنیا ومردم
عرضه تقاضا
تالارها و رستوران ها که یک سوم تقاضا رو دارند هنوز نصفه و نیمه فعالیت دارند
چه تقاضایی اوونوقت؟؟؟
بعد اصلا ربطی به معدوم سازی جوجه ها نداره هاااااا اصلا و ابدا
چون دولت دوست داره گرون باشه و سود ببره
چرا مرغ گران شد
چرا تخم مرغ گران شد
چرا خودرو گران شد
چرا گوجه گران شد
چرا گوشت گران شد
چرا خانه گران شد
تا کی می خواهید بپرسید
جوابش یک چیز است دخالت افراد بی اطلاع در همه چیز
وقتی روحانیون بجای اقتصاد و سیاست به حوزه برگردند و سپاهیان به پادگان برگردند و به کار اصلیشان برسند و اقتصاد و سیاست و قضا را به کاردانش بسپارند انوقت اوضاع درست خواهد شد
همه چي تقصير رانتهاي دولتي است دو ماه پيش که مرغ زير 10 هزار تومان بود با اعلام دولت يک روزه 3000 تومان گران شد همه گرانيها حاصل رانتهاي انحصاري نهادها و سازمانهاي دولتي و يا شبه دولتي است از قاچاق کالا گرفته تا توليد و عرضه بي کيفيت و گران کالاها همه اش از عوامل پيدا و ناپيداي مراکز زور و قدرت نشات مي گيرد.
وقتی به اندازه کافی واردات انجام نمیگیرد و قیمت غلات وارداتی نسبت به اخر اسفند به دو و نیم برابر رسیده است چه انتظاری دارید از این بدتر هم اتفاق میافتد الان نزدیک به دو ماه است که ثبت سفارش غلات به کندی صورت میگیرد
یا اصلا صورت نمیگیرد و برای همین قیمت ها سر به فلک میگذارد
حقیقتا امریکا هیچ غلطی نمی کند و هر کاری کرده دقیقا توی هدف بوده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی