بازدید 14438

مهلت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی تمدید شد

کد خبر: ۹۸۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 20 June 2020

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تا چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش مهر، فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز ۳۱ خرداد ۹۹ برای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحیه‌های مندرج در اطلاعیه ۲۵ خرداد ۹۹ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۴ تیرماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: تا امروز ۳۱ خرداد ۹۹ تعداد ۳ هزار و ۵۸۱ نفر داوطلب جدید و در مجموع تعداد ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش در کدرشته های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است. آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار