بازدید 16246
۴
سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد

افزایش گشت‌های تعزیرات برای نظارت بر بازار لوازم خانگی

سخنگوی سازمان تعزیرات از دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای افزایش گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار لوازم خانگی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 20 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی در این باره اظهار کرد: نظر به تغییر و نوسانات شدید قیمت لوازم خانگی و در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت حفظ ثبات و آرامش بازار همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان براساس بخشنامه رئیس محترم سازمان، ادارات استانی مکلفند ضمن هماهنگی و تشکیل جلسه با سایر دستگاه‌های نظارتی و متولی در جهت کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار لوازم خانگی با افزایش گشت‌های مشترک با افراد سودجو و یا متخلفین که خارج از عرف و نرخ اعلامی اقدام به گرانفروشی، قاچاق و احتکار می‌کنند، برخورد قانونی به عمل آورند.

وی افزود: براساس این بخشنامه ادارات کل استانی مکلف شدند که پرونده‌های متشکله در این خصوص را با رعایت اصول دادرسی عادلانه و به صورت خارج از نوبت و با جدیت و قاطعیت لازم رسیدگی اجرا و گزارش اقدامات را منعکس کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: در این راستا ادارات کل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز در بخش مبارزه با قاچاق محصولات خانگی و اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک در بخش گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه و احتکار ماموریت دارند ضمن نظارت بر اجرای بخشنامه، اقدامات و هماهنگی‌های لازم را به صورت مستمر گزارش و پیگیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
یه جوری خداییش حرف میزنن اینگار خیلی موفقند!!!! خودرو رو شما بازارش رو سامان دادید وزیر عوض کردین و 24ساعت مهلت دادید اینه وضعیت. بابا حباب شما کی خالی میشه
خسته نشدید ازین شوهای تکراری؟ قیمت دلار را کنترل کنید تا قیمت همه چیز اصلاح شود!
این گشت تعزیرات هم مشکل گرانفروشی لوازم خانگی را حل نخواهد کرد سایت تابناک اگر خاطر مبارکتان باشد وقتی باافزایش قیمت بنزین مواجه شده ایم ازوزیر صمت بگیرتا تعزیرات ودستگاه قضا و... همگی هرروز بادوربین بدست خبرنگاربه همراه دربازار گشت میزدند وازکسبه ها مصاحبه میکردند ایاباافزایش قیمت بنزین کالاهاهم گران شد میگفتند نه بلکه کاهش قیمت هم داشتیم این تب وتاب تایکماه ادامه داشت کم کم وزیر صمت وقت اقای رحمانی مصاحبه کرد افزایش کرایه تاکسی و... وانت بار وخمل ونقل را تاحدودی طبیعی دانست وکش کنترل ازدستشان خارج ویهویی دیدیم به به چه جهش قیمتی برمردم تحمیل شد والان هم درباره لوازم خانگی صدق میکند بعد ده روز دوباره همانی میشود که باید شود واین گشتها جیب ماموران رشوه بگیر تعزیرات را پرتر میکند والسلام
شما لازم نیست دوره راه بیفتین توی بازار . قیمت اجناس رو در سایت 124 اعلام کنین . البته جالبه من یه سر به سایت 124 زدم مثلا نوشته یخچال فلان حداقل قیمت چهار ملیون و پانصد و حدکاثر قیمت هشت ملیون و پانصد . این چه جور قیمتیه یعنی من مصرف کننده بلاخره به کدام قیمت بخرم !! یعنی فروشنده حق داره از چهارملیون و پانصد گرفته تا هشت ملیون و پانصد هر طور دلش خواست یخچالو به من بفروشه ؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی