بازدید 16507
در ۴۸ ساعت گذشته

ورود بیش از ۲۱۲ هزار خودرو به مازندران

بیش از ۲۱۲ هزار تردد ورودی در جاده‌های مازندران طی ۴۸ ساعت گذشته ثبت گردید.
کد خبر: ۹۸۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 18 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: بر اساس آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار، بیش از ۲۱۲ هزار تردد ورودی در جاده‌های استان ظرف ۴۸ ساعت گذشته ثبت گردید.

او افزود: در این مدت حدود ۴ میلیون تردد نیز در محور‌های مواصلاتی و درون استانی صورت پذیرفت.

نجفی با بیان اینکه آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان برداشت شده است، گفت: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) ثبت و درج می‌گردد.

او افزود: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران - مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌گردند.

نجفی گفت: با توجه به شرایط موجود، از مردم تقاضامندیم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار