بازدید 12096
۲

آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: آب به مدار نخستین روستای غیزانیه رسید و اعتبارات قابل توجهی نیز در این خصوص برای تکمیل کردن این پروژه در نظرگرفته شده است.
کد خبر: ۹۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 10 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد زمانپور با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه افزود: با حضور استاندار و سایر مسئولان آب به مدار اولین روستای غیزانیه رسید و با توسعه و بازسازی تصفیه‌خانه شیبان و اجرای ۲۴ کیلومتر خط انتقال جدید و همچنین توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ صفیره در گام جدید، دیگر کمبود آب نخواهیم داشت و پمپ صفیره می‌تواند به طور ۲۴ ساعته در مدار باشد.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی تصریح کرد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در «مشرحات» با اجرای ۴۳ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی ۳۰۰ میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد جاری در اعتراض به مشکل آب آشامیدنی این بخش و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
آفرین به این همه سرعت . آفرین . . . !!!!
اگر مسوولین به مطالبات مردم بخصوص در زمینه نیازهای اولیه حیاتی ، به موقع گوش کرده و ترتیب اثر بدهند ،هرگز یک مطالبه مردمی تبدیل به یک مشکل امنیتی نمی شود. اقایون مسوول کم کاری، اهمال کاری، ندیده گرفتن حق و خواست مردم ،از هزار تبلیغ دشملنان علیه نظام، در ناامیدی و ایجاد اغتشاش موثر تره. لطفا قبل از اینکه جایی دیگه از مملکت با نارضایتی مردم به اغتشاش کشیده بشه،به خواست آنها جواب بدهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر