بازدید 20391
۸

اعتبارنامه «تاجگردون» به کمیسیون تحقیق ارجاع شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که اعتبارنامه آقای تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 10 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که اعتبارنامه آقای تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع می‌شود.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) بررسی گزارش شعبه ۱۲ درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران به این شعبه در دستور کار قرار داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
نماینده هایی که تایید کردند را معرفی کنید
باید رد بشود باید. قالیباف چرا در جلسه حاضر نشد؟؟؟ تابناک فقط خبر ننویس برو تحقیق کن. وای به روزی عدالت برقرار نشهذ
آفرین ؛ شفاف سازی
نه خیر جناب تاجگردون با عنایت به قوانین مصوبه خودتان و امثال خودتان در مجلس های قبلی هر چه قوانین ضعیف و بی خاصیت تصویب کردید که مثل حالا که مجلس جدید شفافیت را سر لوحه خود قرار داده بتوانید دور بزنید و ددررو ؟ نه خیر دوره بزن و دررو تمام شده ؛ قانون اشکال دارد و با توجه و عنایت به مصوبات قبلی خودتان منافذ قانونی وحشتناک زیادی برای شبکه نفوذ و ارتشا و اختلاس و دزدی باز کردید و حالا باید این مجلس این زوایا را پیدا کرده و درز گیری کرده و با ضد عفونی کردن قوانین منافذ ورودی عناصر نفوذی و ناصالح و فاسد بسته شود و راه برای اشرافی گری و طاغوتی بازی در مملکت ما بسته بشود . دم رئیس مجلس که در ابتدای کار میخواهد این بازی را شروع کند گرم ؛انشاءالله تا آخر بر علیه قوانین سوراخی و مشکل دار بسته و تخته شود تا هیچ مفسدی راه ورود به عرصه اقتصاد و سیاست و دین ملت را با تظاهر نتونه نابود بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خخخخخخ
حرکت آقای قالیباف انقلابی بود و مورد تایید
من اگرمی توانستم بدون حقوق دولتی حتی معیشت روزانه(بخورونمیر)خانواده ام را تامین کنم همین حالا استعفامی دادم وبرای این دولت وجامعه سراسرفسادوتباهی دودقیقه هم کارنمی کردم ؛ونه برای گرنت وامتیاز برای دل خودم مشغول تحقیق ومطالعه می شدم.چقدراینها شهوت قدرت وثروت دارندکه می جنگندوانگشت نمای خاص وعام می شوندکه به صندلی قدرت برستد، که چه شودپ، مردحسابی پولت ازپاروبالا می ره خودت می گی چهارصدهکناروقت تولدپول داشتی ، بروزندگیت رابکن.
درود بر اقای زاکانی برای تذکر به موقع و اقای قالیباف برای ارجاع به کمیسیون تحقیق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار