بازدید 12650

تخریب غیر اصولی دیوار بتنی در مشهد قربانی گرفت

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از کشته شدن یک کارگر و مجروح شدن یک کارگر دیگر در پی تخریب غیر اصولی دیواره بتنی یک ساختمان در حال احداث در بلوار قاضی طباطبایی این شهر و امداد رسانی آتش نشانان به تنها مصدوم این حادثه خبرداد.
کد خبر: ۹۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 10 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی اظهار کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش دیوار بر روی دو کارگر، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳ را به محل حادثه در بولوار قاضی طباطبایی اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل حادثه مشخص شد، دیواره بتنی یک پروژه در دست احداث به دلیل بی احتیاطی کارگران به یکباره بر روی آنان ریزش کرده که در پی این اتفاق یک کارگر ۵۰ ساله به دلیل شدت حادثه در دم فوت و یک کارگر دیگر نیز که ۳۰ سال سن داشت از ناحیه پا مجروح شده، که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن بیرون کشیدن جسم بی‌جان کارگر فوت شده از زیر بتن‌های آوار شده، کارگر دیگر را نیز که از ناحیه پا دچار آسیب شده بود برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

شایان ذکر است علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و پیکر کارگر جان باخته نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار