بازدید 31837
۵

احمدی نژاد کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند.
کد خبر: ۹۸۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 09 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: اگر بنا بر ردصلاحیت احمدی‌نژاد باشد، او نامزد ۱۴۰۰ نمی‌شود.

بهمن شریف زاده درباره نامزدی محمود احمدی نژاد یا حمایت او از یکی از نزدیکانش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نامه نیوز گفت: می‌تواند حالت سوم باشد یعنی اصلا وارد نشود. اگر بنا بر ردصلاحیت باشد، اصلا ورودی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اصلا نگاه بهار، نگاه حاکمیتی نیست لذا با حاکمیتی شدن همه مسائل سازگاری ندارد. ما نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام دموکراتیک و مردمسالار خواهانیم.فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: این‌ها اموری است که تفکر بهار خواهان آنهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۵
راه حل تکراری برای کشانده مردم پای صندوق رای
کاش دولت اصلاحات دوباره تشکیل می شد
همون هشت سال جهنمی برای هفت پشتمان بس بود.
مگر جای آباد نکرده گذاشته که می خواهد بیاید آبادش کند؟
احمدی نژاد دست از سر این مملکت بر نمی دارد !!!! حتما می آید . چند وقت پیش هم در کلیپی گه اومد بیرون در صندوق رای داشت با دستمال ماسک !!! درست می کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل