بازدید 10942
۴

خلع ید بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در چالوس

رییس کل دادگستری شهرستان چالوس گفت: با رای دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر استان بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان چالوس به منابع طبیعی بازگردانده شد.
کد خبر: ۹۸۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 08 June 2020

به گزارش «تابناک»، علی ادبی در گفتگو با میزان درباره خلع ید اراضی ملی در شهرستان چالوس اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع تصرف غیر مجاز ۱۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی تشکیل شد که پس از رسیدگی قضات، رای پرونده صادر و در نتیجه آن بیش از ۱۳ هزار مترمربع به ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال در بخش لاروسرچالوس به منابع طبیعی بازگردانده شد.

رییس کل دادگستری شهرستان چالوس تاکید کرد: این حوزه قضائی به لحاظ دارا بودن موقعیت و شرایط خاص جغرافیایی و منابع طبیعی از اهمیت ویژه برخودار بوده و به صورت جدی از هر گونه تعرض یا تجاوز به حریم اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اراضی ملی را از متصرفان میگیرید به منابع طبیعی برمیگردانید. خیلی هم ممنون. اگر راست میگوئید صدها هکتار اراضی ملی در کشور که ارگان های نظامی بنام خود سند گرفته اند را به مردم این مملکت برگردانید. کسی نیست حساب کند که این نیروهای نظامی چقدر زمین نیاز دارند؟ الان چقدر تصرف کرده اند؟ در شمال شرق تهران از سالها پیش چقدر زمین های مرغوب را نیروهای نظامی در اختیار گرفته اند ؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بهترین ها حق مدافعان وطن است. باید از این که نیروهای مسلح از هر لحاظ در بهترین شرایط باشند دفاع کنیم. آنها حافظ جان و مال و ناموس من و شما هستند.
سلام چرا طرح کاداستر با قوت پیگیری نمی شود زمین خوران در اطراف هر شهر و روستا مشغول جعل سند و تصرف اراضی ملی هستند و برخی از اعضای شورا هم در جعل اوراق و اسناد کمک می کنند و خود هم بهره مند می شوند.
از دادستان استان البرز درخواست دارم که زمین خواری در جاده برغان و آتشگاه هم رسیدگی کنند.
با بیل مکانیکی افتادن به جون تپه ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست