بازدید 13822

رادو پنالتی گرفت؛ پرسپولیس مقابل سایپا متوقف شد

کد خبر: ۹۸۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲ 06 June 2020

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و سایپا بعد از شروع تمرینات آماده سازی با تساوی پایان یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۸:۰۵ به میزبانی سایپا آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس: 

بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین پور و مهدی ترابی.

رضا کرمانشاهی، داور با سابقه فوتبال کشور قضاوت این بازی را بر عهده دارد.بازی با ۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

در دقیقه ۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال مهدی ترابی روی سر احسان حسینی نشست که ضربه سر او را دروازه‌بان سایپا دفع کرد.

در دقیقه ۱۵ روی ضدحمله بازیکنان سایپا، دو مهاجم این تیم با رادوشویچ تنها شدند، اما دروازه‌بان کروات پرسپولیس به خوبی موقعیت عالی را از حریف گرفت و توپ دفع شد.

۵ دقیقه بعد، داور بازی خطای احسان حسینی در محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد. پنالتی سایپا را رادوشویچ به خوبی گرفت تا همچنان بازی بدون گل مساوی بماند.

در دقیقه ۳۰ حرکت انفرادی خوب سعید حسین پور با شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم، پرسپولیس با ترکیبی متفاوت در زمین حاضر شد.

سرخپوشان با ترکیب؛

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور

پرسپولیس از همان شروع بازی در نیمه دوم، کار را هجومی آغاز کرد.

در دقیقه ۴۷ سرخپوشان صاحب کرنر شدند. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به عالیشاه رسید که شوت سر ضرب او از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ بعد از چند پاسکاری خوب بین بازیکنان پرسپولیس، شوت محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از روی دروازه سایپا گذشت.

در دقیقه ۶۵ توپ‌ربایی خوب وحید امیری با پاس به علی علیپور همراه شد که مهاجم سرخپوشان پس از تک به تک شدن با گلر میزبان، با یک ضربه چیپ پای چپ، ضربه‌اش با اختلاف اندک از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

در دقیقه ۷۰ در جریان حملات پرسپولیس، در یک رفت و برگشت، توپ به احمد نورالهی رسید که شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۵ اشتباه مدافعان سایپا در دفع توپ، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه سایپا گذشت.

این دیدار دوستانه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی