بازدید 13006
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی از اواخر خرداد بدون تماشاگر

کیانوش جهانپور امروز جمعه در گفتگویی اظهارداشت:‌برای بازگشایی اماکن ورزشی در مناطقی که سفید ارزیابی شوند مشکلی نداریم و محدودیتی اعمال نخواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸ 06 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وی اضافه کرد: از ابتدای خردادماه تمرینات لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و با حداقل افراد اغاز شده است و در صورتی که اتفاقی رخ ندهد مسابقات نیز از اواخر همین ماه آغاز می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: البته همه باید این نکته را در نظر داشته باشند که رشته‌های ورزشی با توجه به میزان تماس افراد با یکدیگر دسته‌بندی شده‌اند و در رشته‌هایی که تنش زیادی دارد و درگیری تن به تن وجود دارد، به طور قطع تصمیم‌گیری متفاوت است.

جهانپور گفت: البته باشگاه‌های بدنسازی با توجه به اینکه در دسته انفرادی قرار دارند و استخر‌های رو باز حتی در شرایط زرد با توجه به پروتکل الحاقی منعی برای بازگشایی نخواهند داشت، اما در شهر‌هایی که منطقه قرمز است حتی برای رشته‌های انفرادی که تماس نزدیکی ندارند هم محدودیت داریم.

به گفته سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا، در رشته‌هایی که تماس متوسط یا کمی دارند مثل آمادگی جسمانی، بدنسازی و پرورش اندام، در صورتی که مکان فیزیکی محل تمرینات مورد تایید مرکز بهداشت منطقه باشد، می‌توانند فعالیت خود را از ابتدای همین ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهد.

جهانپور یادآورشد: براساس پروتکل الحاقی تمام کارکنان شاغل در اماکن ورزشی و تمامی اعضای تیم‌ها باید قبل از بازگشایی و حضور در این مکان‌ها تست (PCR) انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی