بازدید 28964
۱

بیمه بیکاری ۱۰۳ هزار نفر واریز شد

مقرری ‎بیمه بیکاری برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان ‎تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۸۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 03 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا را تشریح کرد.

‏ این سازمان خبر داد: فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد.‏

فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روزهای آتی توسط سازمان ‎تأمین اجتماعی تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان مشمولین فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.‏

این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام میخواستم بدونم این دو ماه بیمه بیکاری کسر میشه از بیمه بیکاری یا فوق العاده هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان