بازدید 23777
واکنش

مخالفت شدید هواداران تراکتور با زنوزی برای لغو لیگ

در برخی از گروه‌های هواداری تراکتور، نظرسنجی هم دیده شد تا تعداد موافق‌ها و مخالف‌ها مشخص شود که این بار هم نظر زنوزی شکست سنگینی خورد.
کد خبر: ۹۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 02 June 2020

پس از صحبت‌های اخیر مالک باشگاه تراکتور دودستگی بین هواداران این تیم به وجود آمده است و طبق نوشته رسانه قوه قضاییه بیشتر هواداران این تیم تبریزی طرفدار ادامه لیگ هستند نه لغو و تحریم آن.

به گزارش تابناک ورزشی، مدتی است محمدرضا زنوزی، مالک خصوصی باشگاه تراکتور با فشار به مدیرا ورزش و فدراسیون فوتبال خواستار لغو ادامه مسابقات لیگ شده است و در بخشی از صحبت هایش مدعی شده که تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت نمی‌کند و در صورتی که بازی‌ها ازسر گرفته شود، باشگاه تراکتور رسما انصراف خواهد داد. گفته می شود حتی بخش زیادی از بازیکنان تراکتور هم با این موضوع مخالفند چرا که نگران دریافت قراردادهای خود هستند.

صحبت‌های زنوزی میان هواداران تراکتور دودستگی به وجود آورده است. در حال حاضر عده‌ای موافق صحبت‌های مالک تراکتور و عده‌ای هم مخالف او هستند. نکته جالب اینجاست که تعداد مخالفان با صحبت‌های زنوزی خیلی بیشتر از موافقان به حساب می‌آید. هواداران تراکتور معتقدند تیم‌شان در صورتی که لیگ شروع شود باید بازی‌هایش را برگزار کند چراکه در غیر این‌صورت طبق قانون، این تیم به دلیل انصراف از رقابت‌ها باید قید فصل آینده را بزند و در لیگ یک حاضر شود.

مخالفت شدید هواداران تراکتور با زنوزی برای لغو لیگ

در این خصوص حتی در برخی از گروه‌های هواداری تراکتور، نظرسنجی هم دیده شد تا تعداد موافق‌ها و مخالف‌ها مشخص شود که این بار هم نظر زنوزی شکست سنگینی خورد. گفته می‌شود صحبت‌های مالک تراکتور حتی روی بازیکنان این تیم هم تاثیر منفی گذاشته و آن‌ها از ادامه بازی‌ها دلسرد شده‌اند.

زنوزی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به این موضوع هم اشاره کرده بود که تیمش جام نمی‌خواهد و بهتر است بازی‌ها تعطیل شود. همین بخش کوچک از صحبت‌های او هم به ماجرا‌های قبلی اضافه شده و حالا او در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته است. تراکتوری‌ها سال‌هاست که منتظر کسب جام هستند و حتی در همین فصل جاری هم شانس برای قهرمانی دارند، اما صحبت‌های مالک این باشگاه هواداران را ناراحت کرده است.

تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و به نظر می‌رسد کناره‌گیری از بازی‌ها چندان عاقلانه نباشد، چون در این صورت نه تنها شانس قهرمانی در دو جام را از خود می‌گیرند، بلکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست می‌دهند و از فصل آینده هم باید به جای لیگ برتر در لیگ یک بازی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
از خودتان چرت و پرت نگید ما هواداران مخالف شروع لیگ هستیم
آقای تابناک عزیز چرا مثلا فقط زنوزی و تراکتور رو تیتر زدی؟؟؟؟
ب جز تراکتور چندین باشگاه دیگه هم نمیخوان برگزار بشه
فقط یدونه آقای پیروانی میخواد برگزار بشه
ایشونم دلایلش غیر منظقیه
مطمئن باش اگر شانس جام داشتند راضی به لغو لیگ نمی شدند
عمرعاص سیاست شما رو نداشت. چرا جنجال درست میکیند؟ کدوم هوادار ازش نظر سنجی شده و از کجا معلومه همون نظرسنجی هم پاسخ دهندگانش تراکتوری بودن؟
عزیز دل شما خیلی نگران نباشید. شما به فکر مشکلات تیمهای پایتخت خودتان باشید. خودت هم میدانی این حرفهای مزخرفت خریدار ندارد. زنوزی از تمام شماها و فدراسیون نشین ها ییشتر میفهمد و بیشتر دلش برای تیم و هوادارانش میسوزد و در آینده از برنامه های این مرد بزرگ بیشتر خواهید شنید. شما کاسه داغتر از آش نباشید. شما کوچکتر از آن هستید که رابطه بین این دو را بهم بزنید.
با درود.
جام‌ نمیخواهد!!!!؟ نه خیلی هم بردید جام!
خنده دار ترین خبر که تا حالا دیدم.
اذربایجانیها به طور کامل از زنوزی حمایت می کنن و این خبر سفارشی صد در صد دروغه
هیچ کدوم از کانال ها و پیج های هواداری تراکتور با نظر مالک باشگاه مخالفتی ندارن. در ضمن شروع لیگ یه کانال هواداری بود که با مالک باشگاه مخالف بود ولی حتی اون هم در این زمینه از مالک باشگاه حمایت کرده.
بهترماکه هواداران پرسپولیس قهرمانیم نه تنها می‌دانیم مالک بیت المال خوردچارترس وتوهم شده میگیم خداکنه بره لیگ 4تالاقل چارپنج سال دیگه حی پرچم ژاپن ومتوهمان رانمیبینیم چون باحرکاتشون آبرویی نزاشتن بریدبر نگردید.
زنده باد زنوزی
مطمئن باشید اگه تراکتور ویا سپاهان با اختلاف امتیاز صدرنشین بودند اونوقت لیگ برای حفظ سلامتی کشور لغو می شد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی