بازدید 23301
۱

پيام هاي توئيتري ترامپ بر خشم تظاهرکنندگان افزوده

پیام‌ها توئیتری ترامپ بر خشم معترضان آمریکایی افزوده است.
کد خبر: ۹۸۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 01 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی؛ در چهارمین روز از اعتراضات آمریکا‏ حدود ۳۰ شهر این کشور شاهد تظاهرات علیه نژادپرستی بود.پيام هاي توئيتري ترامپ خشم تظاهرکنندگان را افزوده است

شهروندان آمریکایی با آمدن به خیابان ها، مقررات منع آمد و شد را به چالش کشیدند.

وجد وقفی خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در واشنگتن گزارش داد به نظر می‌رسد تحرکات ضد نژادپرستی ادامه داشته باشد و قرار است در واشنگتن معترضان به نژادپرستی با خودرو در خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کنند.

وی افزود شما در اطراف کاخ سفید شاهد درگیری میان معترضان و پلیس هستید. تظاهرکنندگان از موانع امنیتی که در اطراف ورودی اصلی کاخ سفید گذاشته شده است عبور کردند. معترضان به شدت عصبانی هستند. دیدن صحنه‌های درگیری میان معترضان و پلیس منحصر به واشنگتن نیست بلکه در حدود ۳۰ شهر دیگر نیز می‌توان شاهد این صحنه‌ها بود. همه این اعتراض‌ها به خاطر کشته شدن جرج فلوید به دست پلیس آمریکا است.

پیام‌های توئیتری دونالد ترامپ‏، بر خشم تظاهرکنندگان افزوده و کمکی به آرام کردن اوضاع نکرده است. ترامپ از اعزام نیرو‌های ارتش به شهر مینیاپولیس، کانون اعتراض ها، سخن گفته بود تا اعتراضات را خاموش کنند. ترامپ گفته بود در بین تظاهرکنندگان کسانی هستند که باید به آن‌ها درسی بدهیم که بدانند نباید دست به این کار‌ها بزنند.

بامداد امروز من شاهد آن بودم که تعدادی افراد که به نظر می‌رسید از تظاهرکنندگان باشند اقدام به سنگ پرانی کنند و حتی به سوی پلیس بمب آتش زا پرتاب شد و همین مسئله باعث شد تا پلیس با خشونت هرچه بیشتر با معترضان برخورد کند و به سوی آن‌ها گاز اشک آور پرتاب کند و در برخی از شهر‌ها از گلوله پلاستیکی استفاده شد. با این حال معترضان در برخی از شهر‌های آمریکا نیز برای رساندن صدای اعتراض خود از شیوه‌های مسالمت آمیز استفاده کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از طریق همان توئتر به حرف مردم گوش کن چرا کشورت را اذیت می کنی هدف رساندن حرف مردم به ترامپ است ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل