بازدید 77045

سخنی با قالیباف در مسند سکانداری مجلس

از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست.
کد خبر: ۹۸۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 27 May 2020
سخنی با قالیباف در مسند سکانداری مجلس

سید مسلم بهشتی نژاد: از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست.

این مرد اجرایی تا به امروز نتوانسته بود اقبال عمومی برای حضور در سطوح کلان و ملی را با خود همراه کند. این ناکامی می‌تواند دلایلی داشته باشد. به زعم نگارنده، یکی از علت‌های آن را باید در ضعف گفتمانی وی و همراهانش جستجو کرد. اما اکنون و به هر دلیل از جمله ضعف مفرط جناح مقابل در عمل به شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی، و اقبال مردم به رویکرد انقلابی، شرایط به گونه‌ای رقم خورده که قالیباف عملا وارد عرصه جدیدی از تاثیرگذاری در سطح ملی شده است و باید امتحانی کاملا متفاوت از تجارب قبلی را از سر بگذراند.

حضور در قوه‌ای که آنجا از اجرائیات خبری نیست، بعلاوه به دلیل عملکرد سوء قبلی ها، نقش و اعتبار اصلی خود را نیز از دست داده است. اما مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌هایی از ایشان منتشر شده که نگرانیم مبادا غفلتی رخ دهد و فهمی واژگون از جایگاه قوه مقننه صورت پذیرد؛ لذا به نظر این یادآوری و هشدار ضرورت یافت. قوه مقننه جولانگاه " تفکر استراتژیک " است. تفکر عملیاتی برای این قوه مثل سم، می‌تواند ویرانگر باشد. فقدان تفکر استراتژیک در حوزه‌های تقنینی و اجرایی در سطح ملی، خسارات بزرگی روی دست ملت ایران نهاده است.

سوال اساسی این است که آیا مردانی از جنس عمل و با کوله باری از عملیات و اجرا، درک واقع بینانه‌ای از قوه مقننه و کارکرد ملی و تاثیر بین المللی آن دارند؟!

آیا قادرند کاستی‌های نرم افزاری در سطح ملی و به ویژه در حوزه‌های تقنینی، مدیریت استراتژیک و برنامه‌های بلند مدت را بدرستی وجدان و به رفع آن‌ها قیام کنند؟ اتفاقا آنچه امروز کشور ما را دچار چالش‌های بزرگ نموده است، نگاه عملیاتی بعضی حکمرانان به کشور داری، به خصوص در سطوح کلان و بخش‌های سیاستگذاری و تقنینی بوده؛ این چالش به معنی هزینه کرد منابع کشور بدون راهبرد مشخص و بلندمدت است.

اگر شهرداری تهران طبق طرح جامع و تفصیلی اداره می‌شده است، باید دید آیا برای اداره کشور نیز، مطالعات آمایش سرزمین و طرح جامع (سند توسعه ملی) تدوین و مبنای عمل واقع شده است؟

در حالی که نگاه عملیاتی، باندی، منفعت طلبانه و مقطعی به اداره کشور، لوکوموتیو نظام برنامه ریزی و اقتصاد ملی را از ریل بلند مدت و هدفمند خارج نموده است، باید دید؛

آیا قالیباف و همراهان وی نیز چون گذشتگان بودجه ملی را آن گونه که دولت‌ها سر هم بندی می‌کرده اند، با اندک دستکاری غیر اصولی، تصویب و ابلاغ می‌کنند.

بودجه‌ای که در آن شرکت‌های دولتی سهمی بزرگتر را به خود اختصاص می‌دهند و در واقع مهمترین سند تبعیض و بی انضباطی مالی کشور همین لوایح بودجه است؟

آیا این حد از آینده نگری در آن‌ها وجود دارد، که بزرگترین چالش ملی یعنی وابستگی به خام فروشی و نفت را از طریق تدوین قوانین محدود کننده، از پیش پای ملت ایران بردارند؟!

آیا برای دیوان سالاری غیر چابک فعلی و امپراتوری شرکت‌های عریض و طویل دولتی، نسخه‌ای انقلابی و متفاوت تدارک دیده اند؟!

آیا برای قانون شکنی نمایندگان و دخالت بیجای آنان در کار قوه مجریه و عزل و نصب‌های قبیله ای، که موجب از کار افتادن اهرم نظارت مجلس گردیده است، چاره‌ای اندیشیده اند؟!

در یک کلام آیا با اصلاح رویکرد‌های اشتباه گذشته، در پایان چهار سال پیش روی، شاهد تفاوت چشمگیری در مدل اداره کشور خواهیم بود؟

و آیا هزینه کرد منابع سرشار ملی، زین پس طبق راهبرد‌های بلند مدت و مشخصی صورت خواهد پذیرفت؟!

البته توانایی تشخیص تفاوت دو مقوله اجرا و قانون گذاری در شخصی چون دکتر قالیباف که قرار است سکان مجلس یازدهم را به دست گیرد، حتما هست. کوله بار تجربیات گذشته هم می‌تواند چراغ راهی برای ریل گذاری واقع بینانه‌تر باشد. لکن مراقبت از خارج نشدن امور از مسیر درست، دلیل اصلی این هشدار است که امیدواریم مد نظر قرار گیرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۵۶
چه ساندیسی برای هم باز میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خوش به حال مداح ها که از حالا میشن مدیران جهادی ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
به کجا داریم میرسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نیروهای ارزشی ،مدیران جهادی پراید ۹۰ میلیونی حقوق ۳ تومنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ولی هنوز کشور یک پست ریاست جمهوری بدهکار است.
امیر
| Turkey |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
از پرونده املاک نجومی و اختلاف حساب و .. شهرداری چه خبر؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
قالی باف که هیچی.استغفر الله اگر....بیاید هم کاری نمی تونه با این هرج ومرج و گرونی وفساد بکند.خودتون هم خوب می دونید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مدیران جهادی یا مدیران لیبرالی؟
کفائی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ ۖ_______آقای بهشتی نشون دادی چه شکلی فکرمیکنی آقای قالیباف درزمان جنگ کاری ارزشمند کرد و ازخانواده معظم شهدا هم میباشد ولی درنیروی انتظامی پیشنهاد حمله گازانبری به ملت راداد ودرزمان شهرداری بافروش تراکم ونابودکردن محیط زیست وبکارگیری مداحان ولمپنها و تقسیم زمینهای ملی بین عده ای ذی نفوذ کارنامه ای بد از خود بجای گذاشت این مجلس که نه______ بگو گعده حاصل از تحریم ________اون چیزی نیست که کله پاچه اش باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
به نظرم مجلس قبل می توانست جلوی دلالی و فساد را بگرید با الزام به قانون از طریق مالیات بر عایدی سرمایه که در بیشتر کشور های دنیا در حال اجرا است ولی اینجا .....
مجلس بعد باید اولویتش همین مورد باشد
اگر همین مورد درست شود و مالیات دریافت شده از سود های باد آورده بین مردم نیازمند و شرکت های تولدی توزیع شود هم دلالی از بین می ورد و هم کسب و کارها رونق می گیرند
Reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
دارو دسته کارگزارانه هاشمی جهانگیری ۱۰ سال روی برج میلاد کار کردند و آخرش رسیدن به زیرزمینش . خدمتتان بگم برج میلاد ، پل صدر ، بزرگراههای ، نیایش ، صیاد شیرازی ، امام علی ،یاسینی ، از جمله خدمات ایشان میباشد ، ماهی نبود که مجتمع فرهنگی یا پردیس سینمایی افتتاح نشود ، پلیس ۱۱۰ ، ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی ، خطوط مترو و خیلی کارهای دیگر ، فعال کردن کارخانجات ساخت واگنهای مترو ، الان ۸ ساله یکدونه ساخته نشده ، حالا بگید گاز انبری و بدهی بالا آورده ،
. از خیلی از آقایان حجره دار که الان در راس معاونتهای اقتصادی رییس جمهور و بانک مرکزی هستند بهتر کار کرده ایشون .
قالیباف دوستت دارم
مدیریت ایشان مثال زدنی است
یکی از مهمترین موارد مثبت در کارنامه مدیریت ایشان که من و فرزندانم هیچگاه فراموش نخواهیم کرد مربوط به زمان مدیریت ایشان در شهرداری تهران است که برجهای غرب تهران در منطقه 22 ساخته شد و تشدید آلودگی هوای تهران ناشی از این ساخت و سازهاست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مدیریتمون دنیارو برداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
آقای دکتر حناچی: حجم زیادی از مجوزهای بلندمرتبه‌سازی‌ها در دوران مدیریت آقای قالیباف بدون هیچ توجیه عقلی و تخصصی و قانونی صادر شد و امروز اگر مبنای ساختمان‌های بلند در تهران را ساختمان‌های بالای ۱۲ طبقه بدانیم، در تهران ۹۸۷ ساختمان بلندمرتبه وجود دارد که بخش زیادی از مجوزهای ساخت این برج‌ها در دوران مدیریت ۱۰ ساله آقای قالیباف صادر شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پس از دو ماه که از سال ۹۹ گذشته
واقعا جای تاسف داره
دولت دارد شستا را که متعلق به صندوق تامین اجتماعی است را در بورس می فروشد
و بدهی ۲۶۰ هزار میلیارد تومان خود را نمی پردازد
و بازنشستگان باید با حقوق ۱/۶۰۰ تومان با رنج و فقر و سختی و شرمندگی زندگی کنند
چرا کسی دولت را بازخواست نمیکند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران، یک بار دیگر یکی از ابهامات سال‌های مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران را از انبوه پرونده‌های روی‌ زمین‌ مانده در شورا بیرون کشید و خواستار پاسخگویی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
زهرا صدراعظم نوری درباره وضعیت مالی شهرداری تهران نوشت:در آغازین روزهای شروع به کار پنجمین دوره شورای شهر، این مجموعه خواستار ارائه گزارشی جامع از وضعیت شهرداری تهران طی فرصتی صد روزه بود که در این مدت، شهرداری و مدیریت قبلی آن یعنی آقای نجفی قرار بود سندی را آماده کنند و مجموعه مشکلات، راهکارها و مسائل عمده شهر را در سند مزبور گنجانده و به اعضای شورای شهر تقدیم نمایند. این سند توسط آقای نجفی به شورا ارائه و مشخص شد که شهرداری تهران بالغ بر 52 هزار میلیارد تومان به بانک‌ها، پیمانکاران، پروژه‌ها و افراد مختلف بدهی دارد! در واقع این بدهی میراث مدیریت دوازده ساله قبلی شهر تهران در دوره قالیباف است که اکنون این بدهی کلان برای مدیران جدید شهرداری به ارث رسیده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نیمه پر لیوان رو ببنید آقای قالیباف مدیریت خوبی دارند و امیدوارم این مدیریت منجر به ایرانی ثروتمند شود
عزیزم! گلم.. این هایی که نوشتی یعنی 4 سال دیگه وضعیت مملکت و مجلس بهتر از الان خواهد شد؟؟؟
نه برادر من این هایی که نوشتی خودت هم میدونی که قرار نیست اتفاقی بیفته .قالی باف ها هم میان و میرند و وضعیت و آشفتگی و هر روز بدتر از دیروز.
هیچ نشانه ای از بهبود دیده نمی شود. دلمون به آقای رئیسی خوش بود که دست اون رو هم بستند.قالی باف که جای خود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عزیزم قطعا 4 سال دیگر از وضع الان بهتر خواهد بود
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مجلس باید چنان قدرتی داشته باشد که جدا از کینه ورزی دولتها و وزیران از مجلس حساب ببرن . یعنی در واقع از مردم حساب ببرن چون مجلس نماینده مردم ایران به جهت نظارت بر امور دولتهاست. خدا کنه مجلس لابی بازی نباشه مثل مجلس قبلی که وزیر 3بار استیضاح شد و دوباره رای اعتماد گرفت
حالا منتظر باشیم که فرزند عزیزش امتیازات خاص بگیره؟ و یا منتظر باشیم اطرافیان و دوستان و همکاران زمان شهرداری اش رانت های خاص بگیرن؟؟ ایشان اگر مدیر جهادی بود، قطعا اینهمه مشکل دوره شهرداری پیش نمی آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
کسی رو میشناسم که به توصیه ایشون در یک شرکت دولتی بدون ازمون استخدام رسمی شده اسنادشم موجوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حالا چه جوری اسنادش رو به ما نشون می دی؟؟
شاید هیچ جوری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ناشناس ۱۶:۴۵ما مثل شما ها نیستیم چون این اقا رو هر چند روز یه بار میبینم .البته نیازی هم نمی بینم به امثالهم
توضیحی بدم چون شما ها رو اگه خورشیدم برای دلالت بیاری بازم تکذیب میکنی
اشکال در اینکه یک شخصی قادر به انجام کارهای بزرگ در پست های بدست آورده کشور می باشد یا خیر به نگاه نظام به این شخص بر می گردد نه توانایی خود شخص اگر ایشان در جایی هم دم از انجام کارهای بزرگ می زند نتیجه داشتن این جایگاه است نه توانایی هایه فردیشان و اگر شخص دیگری هم کار چشمگیری در پست مشابه انجام نداده همان بدبینی به آن شخص و عدم اجازه به فعالیت های آن شخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حرف های بی خودی که ارزشی هم ندارد چاپ شود
شوقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
احسنت یادش بخیر افتتاح کارخانه ۲۰۰ میلیون دلار زمان خاتمی و افتتاح پل عابر پیاده ۴۰ میلیون تومانی هفت تیر توسط احمدی نژاد صدا و سیما چکار کرد و چطور با این دو خبر برخورد داشت
بعد از شهرداری تهران، فتح مجلس توسط خراسانی های عزیز را تبریک می گم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
دلبسته یاران خراسانی خویشم
چه به به چه چهی انداختی تابی جون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تقریبا بصورت غیرمستقیم تبلیغ قالیباف را کرده اند
دکتر سردار کاپیتان قالیباف مجلسی جهادی...
اگر مديريت جهادي يعني:

توسعه تهران به قيمت فروش بي حدو حصر تراکم و بالنتيجه آلودگي شديدهوا و ترافيک بالا و نابودي ريه هاي تهران و واگذاري کل منطقه 22 به واحدهاي خاص"،

همان بهترکه مديريت عادي داشته باشيم و نه جهادي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همه چیزمون جهادیه
سلام، به نظر شما وقتی ایشون رئیس مجلس بشه دیگه به کی کارت هدیه بده؟ نفراتی که در لیست دریافت املاک نجومی بعدی هستن چه کسانی هستن؟ همسر و پسر آقای قالیباف چه مقدار از بودجه مجلس دریافت خواهند کرد؟ بعد از اتمام دوره نمایندگی آقای قالیباف به نظر شما قطعه ای از کشور نفروخته باقی می ماند؟
سفارشی نویس خوبی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نه نیست چون اگر بود یک تاثیری در این کامنت های خوانندگان دیده می شد
رییس مجلس ۲۰ درصدی ها
پاسخ ها
اورمیه قلب آزربایجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
رییس مجلس درصدی ها چه گلی به سرمون زدند؟ 20 درصدی (به تعبیر شما) عاقلها، بهتر از 80 درصدی جاهل هاست
میگن ایشون توشهرداری خیلی حیف ومیل داشته هنوزقائم مقامش توزندانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
قاوم مقامش تا آستانه اعدام هم رفت
حالا چه کنیم؟؟

قالیباف مردم خیلی غم رو دلشونه، یه قانونی چیزی وضع کن! که به درد حال مردم بوخوره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عجب دل خجسته ای داری بهترین قانونی که میتونه تصویب کنه بازنشستگی ابدی خودش و همقطارانش هست
پرونده های ایشان، از جمله املاک نجوی به کجا کشید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Kenya |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مردم بدجوری اسیر تبلیغات هستند. هزار بار هم آقای قالیباف توضیح بده باز اون حرف خودشو میزنه
آقای قالیباف خودش شخصا پیگیر این مساله بوده
هر چقدر هم تبلیغات باشه من باز هم به ایشان اعتقاد دارم و دروغ رسانه ها را باور نمی کنم
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اقای قالیباف خیلی ۴درصدی ۹۶درصدی میکرد.اوجش کارشونداستیضاحه وزراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فقط بعضی پرونده ها رسیدگی میشه
ای اهل مجلس و ای کارگزاران دولتی و ای اندیشمندان عرصه حقوق و قانون گذاری به این مرد خوش نام و سردار شریف کمک کنید کارهای خوب او در مقابل اندک خطاها ستودنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
الان ما تو مملکتی نیستیم که بتونیم یک شخص آرمانی پیدا کنیم.مجبوریم قیاس کنیم.و بنظر بنده و خیلیایی که میشناسم کارنامه ی اقای قالیباف در مقایسه با افراد مسئول دیگری مثل روحانی و احمدی نژاد و حناچی و لاریجانی و.. خیلی کارنامه ی قابل دفاع تری هست.یعنی سودهایی که رسونده خیلی بیشتر از ضررهاش بوده.برخلاف بقیشون
هنوز هیچی نشده چرخش شروع شد تابناک؟رسم عجیبی است!!!
بله اشتباهات كه ايشون در زمان صدارت گذاشتن اظهر من الشمس است: خيريه امام رضا، منطقه 22، پل صدر، ميزان بدهي شهرداري در زمان تحويل، استخدامهاي بدون حساب و كتاب، املاك نجومي.
قالی باف نماینده مردم تهران هم نیست چه برسد به رییس مجلس شدنش
اشتباه نکنید اقبالی از طرف مردم صورت نگرفته بلکه نتیجه یک انتخابات بسته بوده است
بدترین مجلس رو شاهد خواهیم بود
خیلی دیر شد
خدمات شهرداری ایشان که حداقل برای تهرانی ها واضح و مبرهم است که چه خطاهای بزرگی صورت گرفته
اقدامات عمرانی که به افراد نا بلد سپرده شد و وجود طرح های بی فایده یا با اشکالات فراوان
پیاده روهایی که بعد از مدت اندک از بین رفتند
فضاهای سبزی که هر سال عوض شد
پروژه های زیبا سازی که به اندک زمانی ویرانی بر چهره انها آمد
تونل هایی که حتی یک زه کشی ساده ندارند
اینها اگر مدیریت جهادی است که دیگر صحبتی نخواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Kenya |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نمک نشناسی به این میگن
این همه خدمات را نبینی بعد بگردی یک چیزی مسخره از توش پیدا کنی
ضمن این که همش هم به ایشون ربط نداره
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فقط گلای پارکاو بلوارا و وطرحهای روی پولها به هنرمدان خاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ا13:18 اینهمه زحمت کشیدی کامنت گزاشتی خب 4تا از نمکهای ایشون رو میگفتی بشناسیم
مثلا مترو رو بیا بررسی کنیم چه بودجه ای خرج شد و
چی بدست اومد
تازه اینا هزینه های مالی بوده خدا بداد اون روزهایی برسه که نیرو انسانی زیر دستشون بود و هزینه میکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
الحق و الانصاف لیاقت شما همون حناچی هس!
سه سال دیگه سلامت میکنم
لطفاً مقدس سازی نکنید، ایشان نباید رییس مجلس شود، چون در انتخابات ریاست‌جمهوری مردم به ایشان رای مناسبی نداده اند و استقبالی از سوی مردم نشده
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
جناب فهمت از سیاست ضعیف است.
چون مثلا دو قطبی رئیسی و روحانی باعث شد تمام رای ها به سبد این دو نفر ریخته شود، جنابعالی فکر میکنی افرادی مثل میرسلیم و هاشمی طبا رای ندارن.
ا
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
آقا مجید با فهم!
عیار افراد در این زمان ها سنجیده میشه اگر نه شما آقای میرسلیم رو با هاشمی طبا به تنهایی بزاری و انتخابات برگذار کنی که هنر نکردی! عین همین مجلسی که رئیس اش قراره جناب کاپیتان باشن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اگر رئیس مجلس شود باید از نظامی بودن استعفا دهد
ورود آقای قالیباف به مجلس را به فال نیک می گیریم و تبریک می گوئیم . اما انتظار سرانجام معاونش شریفی در شهرداری نیز مهم است .
متن بامزه ای بود
جناب آقای قالیباف باید به آن حرفی که در مناظرات تلویزیونی ریاست جمهوری مطرح کردند را به منصه ظهور برساند و

کشور را ازاین بدبختی نجات دهد البته با قید 3 فوریت .

بحث اینکه 4 درصد افراد حق 96 درصد مردم را میخورند یعنی ثروت مملکت را تصاحب کردند .........

باید این کار انجام شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خوشخیال
قالیباف رو دوست داشتم و دارم . دو صد گفته چون نیم کردار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ایولللل
گفتيد به دليل عملکرد نا کار آمد دوره قبل مردم به نمايندگان فعلي رو آورده اند که گرايش ديگري دارند . بخشي عظيمي از مردم به دليل عملکرد ضعيف دوره قبل اصلا شرکت نکردنند و اين افرادي هم که در مجلس هيتند نماينده بخش کوچکي از مردم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
نمایندگان 4درصدی ها
کدو اقبال مردم؟؟ شما هم باورتون شده ها
اره اره اره
سخن با قالیاف رو بفرست برای خودش.. چرا برای عمون میزاری؟ ذره ای اهمیت نداره
واقعاً باید به حال این مملکت گریست با این جمله:

"این مرد اجرایی تا به امروز نتوانسته بود اقبال عمومی برای حضور در سطوح کلان و ملی را با خود همراه کند. این ناکامی می‌تواند دلایلی داشته باشد. به زعم نگارنده، یکی از علت‌های آن را باید در ضعف گفتمانی وی و همراهانش جستجو کرد."
آخه ای نگارنده مشکل اصلی مملکت همینه دیگه، هر کی بهتر حرف بزنه همه فکر می کنند لابد بهتر از همه هم میتونه عمل کنه، به خدا قسم اینطوری نیست، بعنوان مثال حرف زدن ترامپ رو با اوباما مقایسه کنید، عملگرایی این دو را نیز با هم مقایسه کنید ...
گفتمان که مشکل مردم رو حل نمیکنه مرد حسابی، مردم نیاز به یکی دارن که مرد عمل باشه و خستگی ناپذیر، مگه سردار سلیمانی فقط مرد حرف بود؟!! او مرد عمل بود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
میشه ساکت شید
نگارنده چنان می گوید اقبال مردم که انگار بیش از 70 درصد مردم بالاخص در تهران درانتخابات شرکت نموده وبه ایشان رای داده اند.لطفا بفرمایندکه درتهران که 25 درصد شرکت کرده اند ایشان باچند رای نماینده شده واساسا چند درصد رای مردم تهران را کسب کرده
شایسته است مورد زیر نیز به صفات برجسته آقای دکترخلبان سردار قالیباف ملحق گردد.

بذل و بخشش املاک نجومی به اعضای ستاد انتخاباتی خود و تشبث به مقامات
پاسخ ها
ناشناس
| Kenya |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
متوجه باش که برای تهمتی که میزنی باید اون دنیا پاسخ گو باشی
اگر تو دیدی و مطمئنی بیا تو ملاء عام حرف بزن
یه دولت جهادی و یه مجلس جهادی بقیه نهادها هم که همیشه جهادی هستند چه شود مردم کمربند ها رو محکم ببندید
ایشان یک شخص عملیاتی است. اصلا برای این پست مناسب نیست.

--- این رو همه میدونن :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
البته بعضی عملیات را قایم مقام ایشان انجام می دن
از پرونده های زمان مدیریت جهادی ایشون در شهرداری چه خبر؟؟؟؟؟ راستی انگار قراره دوباره لیست اموالشون رو منتشر کنن...... اصن من عاشقشم..............
قحط الرجاله....خخخخخخ
ایشون همه فن حریف هستند...
درود بر دکتر قالیباف توانا، امیدوارم هر چه سریع تر پایمال کنندگان بیت المال و منعقد کنندگان کرسنت، لابی گران با نمایندگان قبلی مجلس وبه مفسده افتاده استیضاح ومحاکمه گردند. موفق باشید مرد جهادی، قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
البته منم امیدوارم نگاهی به پرونده معاون و نورچشمی های عزیزشان در شهرداری هم بکنن
هیچ اتفاقی نمیفته
چون هم سیستم و هم آدمها تکرار میشوند
مدیریت جهادی! آش رشته دو میلیاردی
عملكرد مجلسي‌ها تا كنون به سمت رانت، فساد، تباني، امتياز گرفتن از دولت، استخدام در نفت، سلفي گرفتن و ... بوده و عملكرد مثبتي كه قابل ذكر باشد از ايشان سراغ نداريم، فاصله مردم با دولت و نمايندگان بسيار زياد شده و نمي‌توان آينده روشني را براي اين كشور با اين عملكرد و رويكرد متصور شد. منافع كشور براي مسئولين الويت ندارد و آنچه انحام شده براي منافع شخصي بوده. بنظرم وجود يك فرد عملگرا در مجلس شايد تحولي باشد بر عملكرد منفي و خنثي بودن اينروزهاي نمايندگان.
من رای ندادم و این آقایون هم منتخب من و بسیاری از هموطنانم نیستند ولی امیدوارم بدانند که کشور در لبه پرتگاه است و اگر وجدانشان بیدار ماند برای قشر ضعیف کاری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
این وضعیت بخاطر رایی بود که قبلا به اصلاحات دادید و به لبه پرتگاه اورد
به نظرم برای ریاست محلس گزینه مناسبی نیست.
توی دوران ریاست ایشون در شهرداری باند بازی و ارتشا و ... برچیده نشد.
به نظرم فرقی با لاریجانی نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اهان امثال شهرام جزایری یا قبلیها در شهرداری از کجا اومده بودن
فقط یک مثال کافی هست تا مدیریت قالیباف مشخص شود

در انتصابات قبلی ریاست جمهوری ایشون بیان کردن در حساب بانکی اش 3500000 بیشتر ندارن
دو حالت داره : 1- ایشون مدیریت بسیار ضعیفی بر امور شخصی و خانوادگی دارد اما الان میخوان سکان ریاست مجلس رو برعهده بگیرند
2-ایشون بسیار فردی نادرستگو هستند و قرار است ریاست مجلس رو برعهده بگیرند

در هردوحالت وضعیت بسیار عالی :)
انتصاب آقای قالیباف رو تبریک میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
گفتن 25 میلیون جان برادر
خدا کنه حقوق ریاست مجلس کفاف زندگی ایشون بده
از خط فقر فاصله بگیرن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
داداش، دمت گرم.
خواستم همینارو بنویسم. دیدم شما نوشتی. لایک داری
اقای قالیباف با عدم استقبال مردم از انتخابات وارد مجلس شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خیر حتی اگر مردم هم استقبال می کردند او را روانه مجلس می کردند
احسنت
ایشون یک نفر است و با 290 نماینده دیگر باید سر و کله بزند و فرق دارد با رییس دولت که می تواند دستور بدهد به زیر دستناش
پس در نتیجه برای ریاست مجلس کسی شایسته تر از حاجی بابایی نیست زیرا هم در عرصه اجرایی و هم مقننه مرد میدان و مجرب است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
احسنت
اولاً رویکرد اغلب مردم در انتخابات دوری از صندوقها بود نه گرایش به طیف مورد نظر شما.ثانیاً علت عمده ضعف مجلس دخالت دیگر ارکان قدرت در آن و خنثی کردن فعالیت های مجلس بوده.ثالثاً اغلب دوره های مجلس و ریاست جمهوری تاکنون در دست همین طیف مجلس یازدهم بوده است و لذا کم اثر شدن قدرت این دو به عملکرد طیف اصولگرایان هم مربوط می شود.رابعاً مجلسی که نماینده آن ۱۰۰٪ باید تابع باشد که مجلس نمی شود
ایشان نماینده مردم تهران نیستند. او دوستان دیگر رای مردم تهران را ندارند
کل حساب بانکی ایشان سه میلیون تومان است. این حرف خود ایشان در مناظرات انتخاباتی بود. ایشان که خدای نکرده دروغ نمی گویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
از همین جا سلام گرم رو به اقا الیاس در استرالیا برسانید
برای استخدام در یک شرکت معمولی ، سه سال سابقه کار می خواهند ، حال فرض کنید یک فردی ، نه از حقوق سردر می آورد و نه یک روز سابقه قانگذاری (و حتی قانون خوانی) داشته ، بخواهد رئیس مجلس شود ،
پیشنهاد می کنم شرط ریاست بر مجلس ، یک دور نمایندگی آن باشد ،
زشت است که رئیس مجلس ، آئین نامه مجلس را تاکنون از نزدیک ندیده باشد ،
بیشتر دورهمی هستش تا مجلس
یکی از ایرادهائی که به قالیباف گرفته اند، منطقهد دوازده تهرانه که عده ای بچگانه فکر می کنند که برجهای ساخته شده در آنجا حلوی جربان باد را گرفته!! اتفاقا متطقه دوازده بر اساس ضوابط شهرسازی ساخته شده و دریاچه شهدای خلیج فارس و برجها و ساختمانها و تاسیسات تفریحی آن، تهران را به یکی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل کرده به طوری که روزانه هزاران نفر برای تفریح و قدم زدن دور این دریاچه و یا دیدن پرندگان مهاجر به این منطقه می روند. گویا این عده نقطه قوت قالیباف را می خواهند به نفطه ضعف ایشان تبدیل کنند. دوستداران قالیباف اتفاقا تصمیم ایشان را به حضور در قوه مقننه به همین جهت صلاح نمی دانستند که در مقاله آمده، زیرا قالیباف مرد عمل و کوشش و تلاش خستگی ناپذیره. او می بایست سکان رباست جمهوری را بدست بگیره و دست به کارهای بزرگ و توسعه سریع کشور و جبران عقب ماندگی های سالهای قبل را بکنه. توسعه سریع کشور به دست مردان بزرگی چون او انجان پذیره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
منطقه ۲۲
به جای " و اقبال مردم به رویکرد انقلابی" بهتر است بنویسیم "و رای ندادن 75 درصد مردم تهران" !!!!
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شما تهراني ها بريد بر اساس تلگرام و روسري راي بديد. قاليباف عاليه
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
در تهران بین ۵ تا ۱۰ درصد رای دادند در بقیه کشور هم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی!
من موندم چرا با اینکه نگارنده متن چندین پاراگراف نوشته و در بیشتر متن راهکار و پیشنهاد داده و نگران وضع موجود بوده چرا کاربران محترم فقط چند خط اول متن رو دیدند و کامنت گذاشتن، کاشکی یک بار دیگر متن را تا پایان بخونید بیشتر وضع الان ما نتیجه همین زود قضاوت ها و عدم کسب اطلاعات کافی و بعد نظر دادن و تصمیم گرفتن هستش
مسکن را گران تر خواهد کرد و ما را بدبخت تر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
الان ۸۰ میلیون ایرانی را بدبخت تر خواهد کرد
تا زمانی این مملکت از انحصار این ۳۰۰ نفر خارج نشه هر روز بدتر از دیروز خواهیم بود مدیران بناکارامدان هر روز ترفیع می شوند
آقای دکتر قالیباف، مجلس ما دو مشکل عمده دارد.
۱- چون حزب منسجم در ایران نداریم، راهیابی به مجلس بیزینس شده و افراد بعضا توانمند و شایسته امکان حضور در مجلس را پیدا نمیکنند.
۲- مجالس دیگر کشورها در راس امورند چون قوانین را بر پایه تحقیق و پژوهش موشکافانه بررسی میکنند و رای میدهند. در کشور ما مرکز پژوهشهای مجلس نه تنها از لحاظ کمی و کیفی توان ندارد، تمایلی هم جهت یاری گرفتن از بیرون را ندارد.
نظامي با نظم و ديسيپلين
دوست داريم بسيار سردار
يا علي
ايران بزرگ ابرقدرته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
دوست عزیزی که فکر می کنی ایران ابرقدرت هست نگاهی به ارزش پول و پاسپورت و شاخص های توسعه و اقتصادمان بنداز
زرشک کیلو چنده؟
یک نمونه از خطاهای ایشان، گمارده شدن خواهرزاده مشاور ایشان در سمت ریاست سازمان ترافیک در زمان ریاست شان بر شهرداری تهران بود.
فرد مذکور، (جناب آقای خشایی پور) تمامی مدارک تحصیلی عالی اش همگی ضمن خدمت هستند صریح بگویم متاسفانه جناب آقای خشایی پور سواد علمی لازم جهت هدایت سازمان ترافیک تهران را نداشتند و تنها بدلیل نسبت فامیلی به این مقام منصوب شدند.
تکلیف پنجاه هزار میلیارد بدهی ایشون چی میشه؟ هنر نیست با چاپ پول و بدهی کشورو اداره کرردن نتیجش میشه وضعیت فعلی که بوش همه جارو برداشته
و اقبال مردم به رویکرد انقلابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجلس کلا دست نظامی ها افتاد......................... متاسفانه
نمایندگان مجلس:
کوتاهی شما در امور مملکت و تلاش نکردن شما برای حل مشکلات کشور
باعث می شود آینده کشور نابود شود
مهمترین چیزی که باید در روز های اول مجلس مطرح شود و تمام ارگان ها اعم از زیر مجموعه رهبری ، ریاست جمهوری ،سپاه ، ارتش، آموزش و پرورش , قوه قضاییه و... هر انچه که به ذهن و فکر آید
دست به دست هم دهیم
و به مسئله بنیادی آموزش های مختلف به کودکان و نوجوانان و جوانان و بزرگسالان بپردازیم
و در راس آن باید ما ماهیگیری را به تمام مردم یاد دهیم
باید ریشه فقر اقتصادی و هر فقر دیگر اعم از فرهنگی و علمی و عملی در این کشور ریشه کن شود
با آموزش های رایگان آنلاین و حضوری و ... با نظارت نخبگان واقعی و افراد موفق هر زمینه به صورت مداوم تا پایان عمر
دیگی که برای مردم بجوشد و باعث رونق اقتصادیشان شود
خوب دیگی هست و مردم دور دیگ جمع می شوند و آشپزی را یاد می گیرند و برای هفت پشتشان یاد می دهند
در این کشور تمام آموزشها باید آزاد شود برای تمام مردم ایران
هر آموزشی
فرض کنید جوان یا پیرمردی صرف گفتن من می خواهم خلبانی یاد بگیرم یا خیاطی
باید ظرف چند ثانیه در هر زمان و مکانی ( خیلی مهم است) هزار راه راحت و با آنالیز دقیق
آماده و در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد
طوری که برای نوجوان با زبان نوجوان
برای پیرمرد با زبان پیرمرد
برای دانشجو با زبان دانشجو
و در پایان برای همه یک خروجی و آن هم مثلا
خلبان همه فن حریف نوجوان
خلبان همه فن حریف پیرمرد
و خلبان همه فن حریف دانشجو داشته باشیم
و نباید پرسید چرا خیاطی و نانوایی و خلبانی را می خواهی یاد بگیری
گر چه نیاز به تاسیس سازمان نظارت بر علم مردم تشکیل شود
ما فقط با آموزش های رایگان و گسترده و با زبان ساده به مردم در تمام زمینه ها برا ی تمام رده های سنی مردم چه بیکار و چه شاغل و چه کودک و چه دانشجو می توانیم تمام مشکلات کشور را ریشه کن کنیم
علم بهتر است یا ثروت
علم و دانش ثروتی است که هیچ وقت تمام نمی شود
پول روی پول می آورد و خوشبختی روی خوشبختی می آورد
ریشه فقر و بی پولی بی علم بودن است
آدم های ثروتمند قطعا علم زیادی دارند شاید تحصیلات زیادی نداشته باشند
پول و ثروت بدون علم ناممکن است مگر اینکه ارث برسد از پدر و مادری که علم داشتند به تو که اگر علم و دانش استفاده نداشته باشی از کف خواهد رفت
من همه مسئولان می خواهم
میلیارها علم تومان ( واحد پول علمی )
به هر ایرانی بدهند به جای میلیارد تومان پول(واحد پول مالی) به هر ایرانی
میلیارها علم پول را می شود به هر ایرانی داد
و به انتظار ریشه کنی انواع فقر نشست به مدت کوتاه خیلی خیلی کوتاه
و به انتظار خوشبختی تمام مردم ایران و جهان نشست
حتی میلیاردها علم پول را می شود به تمام مردم کره زمین داد و منتظر سودش نشست
با گسترش علم چیزی از علم و دانش کم نمی شود بلکه به روزتر و بدون هزینه مالی گسترش می یابد
اما اگر میلیارها پول نقد که هیچ
اگر میلیونها تومن پول به مردم دهند باعث گرانی و تورم و فلاکت و بدبختی مردم می شود
اگر پول را بیشتر چاپ کنی تورم و بدبختی بیشتر

اما آموزش دادن به مردم و عالم کردن مردم در همه زمینه ها بر عکس است
قراره مصونیت داشته باشه ؟
محاکمه اش چی شد ؟
پرونده سنگینش به کجا رسید؟
این رویکرد عجیب و جناحی حال مارو خراب کرده دیگه. تا یه ماه پیش مجلس به هیچ دردی نمیخورد، الان راس امور. به جز جناح سیاسی حاکم توی مجلس چی تغییر کرد؟ مشکلات امثال من جون ربطی به اصولگرایی اصلاح طلبی نداره که هر وقت رفیقمون اومد سر کار مجلس خوب باشه هر وقت نبود بد باشه. اون سیاستمداری که وقتی سر کاره همه چی خوبه وقتی سر کار نباشه همه به درد نخورن، به درد مردم نمی خوره. مشارکت توی انتخابات همین موضوع رو نشون داد که امیدی ندارن به سیاست مدارا دو جناح. کاش حداقل این سیاست مدارا می دونستن کشور و منافع ملی مهمتر از سر کار بودنشونه
برای نگارنده سفارشی نویس همین کامنت ها بس است
یه جور تیتر زدی انگار مطمئنی قالیباف رئیس مجلسه!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همه چی مهندسی شدس تو این مملکت
لاریجانی که کاردان
همه فن حریف و تو کارش اوستا بود
مجلس اونجوری بود
وای به حال این مجلس
با رییس تازه کار و نابلدش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
از روز اول اوستا بوده
بالاخره بعد ازچند دوره شرکت ناموفق در ریاست جمهوری و خرج هوایی که منجر به رای نیاوردن شد حالا به آرزویش رسید و به مجلس راه یافت و بالاخره به مقام ریاستی که بیش از 20 سال دنبالش میکرد، رسید.
خیلی جالبه، آدم به خاطر پست ریاست به آب و آتش بزنه!!!!!
مهم مهم خیلی مهم فوالعاده مهم

ما نیاز داریم به طور موازی همراه با این مجلس
مجلس شورای اسلامی جوانان و استعدادها داشته باشیم با کمترین حقوق و بدون پست و شهرت
مجلس اجرا و عمل ایران که توسط خلاقان و مبتکران و ایده پردازان ایران و همه آچار به دست در واقع کسانی باشند که دستی بر آتش دارند
و مدت کوتاهی هر هفته در مجلس اجرا و عمل ایران گرد هم آیند تا اجرا و عمل آسان تر شود
این مجلس ها جدا از هم ولی با هم در ارتباط باشند
مثل بدن انسان که قلب و مغز و کلیه و معده و... همه جدا از هم ولی برای یک هدف هماهنگ کار می کنند
باید اینگونه باشد
و سازمان و اداره و قانون و هر چیز اشتباه نباید در کشور باشد
مثلا نباید سازمان کل لیمو شیرین و ته دیگ و عوارض ناشی از خار پاشنه تشکیل شود با پول بیت المال
سازمان کل توزیع ناخن گیر چیست دیگر !!!!
کشور باید هر آنچه که باعث پیشرفت می شود را داشته باشد و هر چه باعث پسرفت می شود را نداشته باشد
ایران با آمریکا و فرانسه و روسیه متفاوت است
ساختار کشورها می تواند متفاوت باشد
فقط مدیران نالایق قوانین و ساختارهای کشور های دیگر را کپی می کنند
کشورهای پیشرفته خود را به کوری زده اند
ما که کور نیستیم مردم دنیا که کور نیستند
دوره ماشین و قطار و هواپیما گذشته !!!!
امریکا و روسیه و ... به خاطر اهدافی فناوری جدید را لو نمی دهند
ما چرا باید منتظر باشیم هر وقت آنها ماشین و قطار و هواپیما را کنار گذاشتند ما هم کنار بگذاریم
خود باختگی و غرب زدگی تا چه حد
چرا سر خودتان مثل کبک زیر برف کرده اید
و از جوانان و مردم هم می خواهید سر زیر برف کنند
همانطور که دوران خر و اسب تمام شد
دوره ماشین و قطار و هواپیما هم حدود چهار ساله تمام شده
و فناوری جدید محرمانه آمده است
چرا باور نمی کنید
کشورهای صاحب فناوری می خواهند تا بیست سال
با فروش ماشین و قطار و هواپیما پول در بیاورند
و بیست سال دیگه فناوری جدید را رو کنند
بروید ته تو کار را در بیاورید
امیدوارم شوخی باشه این قضیه اخع با کدوم استاندارد سیاسی ایشون هم خونی داره با کدام امار دقیق سابقه مدیریتی ..................فقط چون سپاه حمایت میکنه از ایشون؟
اصولا مدیریت جهادی یعنی خارج کردن امور از مصدر خودش، دور زدن قانون، فعال مایشا بودن در مدیریت، دوستان را بر مناصب اصلی گماردن و ....
نتیجه اش هم املاک نجومی و رسوایی مداح ها و درختکاری نجف با پول مردم تهران و ساخت یک اتوبان که بعنوان یک پدیده محیرالعقول به یک میدان کوچک در وسط شهر منتهی میشود (صیاد) است!
تابناک،چاپلوس تر شدی
پاسکاری قدرت در ایران با پیش فرض نادانی ملت
جمع کنید این بساط کذایی رو
انشاالله که در این پست جدید از خط فقر در بیان و یه کم پس انداز بانکیشون بیشتر بشه و از اجاره نشینی هم در بیان!!!
بین انتخاب قالیباف و تتلو یک رفراندوم برگزار کنید ببینید کی رای میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
لنت به تفکرت
عاشق پست و مقام ول کن نیست .سیر نمیشن اینا؟
حاجی بابایی رییس میشه.
مرد پرتلاش خوبی ولی شماها افردای هستید که ادم های خوب ترور شخصیتی میکنید
اون مجلس کاری برای مردم نکرد
دیگه این که اصلا مردم رای ندادند هیچ ...
اینها همه دیگه برای مردم اهمیت ندارد
عامل اصلی گرانی وتورم خود دولت هست این برای مردم مشخص شده
بنزین شد سه برابر گرانی اجناس وتورم شد پنج برابر قرار شد و چقدر شعار دادند و گفتند تعزیرات داریم بیش از 400 اکیب و گروه نظارت میکنیم همش شد کشک خودتو ن مشاهده کردین وضعیت حال را و هر روز بدتر از دیروز
قدرت یک تفنگ دو لول است که : از یک لوله آن گلوله و از لوله دیگر آن سیاست و دیپلماسی شلیک میشود. تفنگی که در ایران عادت و تمرین استفاده از آن را ندارند و آنهائی که دارند هم زیر فشار قرار میگیرند تا با آن شلیک نکنند.
باباتوروخدابیخیال حالا انگار لاریجانی تو این چندسال چه کرده که حالا کاپیتان دکتر سرهنگ بخواد ازاون بهتر باشه ایناهمش یه بازی وماهم تماشاگر
هیچ چیزی تغییر نمی کند اگر بخواد کاری انجام دهد نیاز مالی دارد و بودجه بیشتری در اختیار مردم بگذارد که این امر هم جزو محالات است بنابراین به نظرم از همین الان متاسفانه بازنده اند تنها راه بازگشتشون این است که ایدئولوژی اصلاح طلبان را پیگیری کنند شاید از گودالی که در آن افتاده اند نجات یابند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی