بازدید 22212
۱
واکنش

دفاعیه عجیب سامان قدوس در دادگاه CAS

قدوس گفت: من برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرار گرفته بودم و نمی‌دانستم قراردادی میان اوسترشوندس و این باشگاه اسپانیایی وجود دارد.
کد خبر: ۹۸۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 26 May 2020

درخشش و دوگل، سامان قدوس راآقای گل سوئد کرد - تابناک | TABNAK

لژیونر سرشناس فوتبال ایران روز گذشته در دادگاه CAS از خودش دفاع کرد اما دفاعیه او چندان بار حقوقی نداشت و به نظر نمی رسد حکم او شکسته شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته Heraldo، سامان قدوس لژیونر فوتبال ایران که سال گذشته و قبل از پیوستن به تیم آمیان فرانسه با باشگاه اوئسکای اسپانیا قرارداد داخلی امضاء کرده بود که در نهایت با شکایت این باشگاه در فیفا مواجه و محروم شد. او جریمه سنگینی باید پرداخت کند که در صورت تایید، زندگی عادی او را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

فیفا، قدوس را چهار ماه محروم و مبلغ ۴ میلیون یورو جریمه کرد همچنین باشگاه اوسترشوندس سوئد هم از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. روز گذشته جلسه دادگاه CAS پیرامون همین موضوع برگزار شد و قدوس در این جلسه اظهار داشت: من برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرار گرفته بودم و نمی‌دانستم قراردادی میان اوسترشوندس و این باشگاه اسپانیایی وجود دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امان از کم عقلی لژیونرهای ما و امان از مدیر برنامه های بیسوادشون
لژیونرهای خارجی میان باشگاه های ایران و بعدش میرن و البته کلی هم باشگاه ها رو با شکایت های رنگارنگشون جریمه می کنن و لژیونرهای ما رو ببین که از این باشگاه به اون باشگاه میرن و کلی جریمه میدن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی