بازدید 15183

نتانیاهو برای اشغال کرانه باختری تاریخ اعلام کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌های جدیدی از کرانه باختری تاریخ اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 25 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای اشغال کرانه باختری تاریخ اعلام کرد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی نتانیاهو مدعی شده «الحاق» بخش‌های جدیدی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی روز ۱ جولای (مصادف با ۱۱ تیرماه) انجام خواهد شد. او گفت: این تاریخ، تغییر نخواهد کرد.

در پی تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال یک سوم کرانه باختری در چارچوب طرح موسوم به «معامله قرن»، موجی از مخالفت‌ها و احساسات ضد صهیونیستی در منطقه و جهان به وجود آمده است.

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان چهارشنبه‌شب در نشست فوق‌العاده کابینه به وزارتخانه‌ها دستور داد گام‌های عملی و فوری درباره تصمیمات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان درباره قطع روابط با رژیم صهیونیستی و آمریکا را بردارند.

منابع صهیونیستی نیز روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کردند که تشکیلات خودگردان رسماً قطع هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

در همین حال «صائب عریقات»، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) دیروز (پنجشنبه) از توقف همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با آمریکایی‌ها خبر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر