بازدید 23433

هشدار نارنجی؛ تند باد از امشب در مازندران

معاون توسعه و ‌پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار سطح نارنجی، بارندگی، وزش باد شدید رگبار و رعد و برق از امشب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 23 May 2020

به گزارش تابناک، احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا از هشدار سطح نارنجی در استان به مفهوم آمادگی و اقدام خبر داد و اظهار کرد: این سامانه‌ بارشی با شکل‌گیری جریانات شمالی سطح زمین و عبور موج در تراز میانی جو بوده و از شب شنبه ۳ خرداد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: زمان ‌پایان این سامانه یکشنبه ۴ خرداد بوده و مخاطره‌ این سامانه وزش باد شدید، کاهش دما و رگبار و رعدو برق خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: لازم به ذکر است از اواخر وقت شنبه ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یکشنبه وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: منطقه‌ اثر این سامانه در سطح استان بوده و احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست بنیان تاسیسات، داربست‌ها و شکستن شاخه‌ درختان احتمال می‌رود.

وی افزود: در این راستا نسبت به استحکام سازه‌های موقت و داربست‌ها اقدامات لازم به‌عمل آید و همچنین محدودیت در صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیش‌گیرانه در دستور کار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار