بازدید 8356

پیام همبستگی هند به پاکستان مخابره شد

همزمان با پیام تاسف و همبستگی سران کشورهای مختلف با پاکستان درپی سقوط هواپیمای مسافربری این کشور، نخست وزیر هند که کشورش با دولت اسلام‌آباد طی یک سال اخیر سردترین روابط را تجربه می‌کند، این حادثه تلخ را به پاکستانی‌ها و بازماندگان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۸۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 23 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این اولین پیام رسمی عاری از تنش و اختلاف دیپلماتیک است که میان دو کشور همزمان با سردی بی‌سابقه در روابط مشترک از بیش از یک سال گذشته، مخابره می‌شود.

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند در یک پیام توییتری، نسبت به تلفات جانی در پی سقوط هواپیمای مسافربری در پاکستان ابراز تاسف کرد و ضمن همدری با خانواده قربانیان، آرزوی بهبودی سریع برای مصدومان این سانحه کرد.

پیش‌تر رئیس جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رئیس جمهور و همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در پیام‌های جداگانه‌ای، حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافری پاکستان که به جانباختگان مسافران آن انجامید را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفتند.

شایان ذکر است یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ عصر روز جمعه در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی در جنوب پاکستان سقوط کرد. این هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) بود.

سازمان هوانوردی پاکستان در تازه‌ترین گزارش خود از کار افتادن موتور، باز نشدن چرخ‌ها و نقص فنی را عامل سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) با ۱۰۷ مسافر و خدمه اعلام کرده است. تاکنون جان باختن ۸۵ نفر از سرنشینان هواپیمای ایرباس تایید شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر