بازدید 66830
دو هزار و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آقا و خانم نماینده چقدر کار می‌کردند؟ / نامه سرگشاده علی مطهری به رهبر انقلاب / نظر معاون احمدی‌نژاد درباره سرمایه‌گذاری در سکه و بورس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مینو محرز: احتمالا یک دانشجوی گیلانی بازگشته از ووهان! / طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات کرونایی عضو مجلس خبرگان / واکنش وزیر کشور به ادعای علی مطهری در مورد حوادث آبان ۹۸ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 18 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مینو محرز: احتمالا یک دانشجوی گیلانی بازگشته از ووهان!

دکتر محرز که متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران است، در دوران شیوع کرونا به یکی از مهم‌ترین چهره‌ها و منابع خبری تبدیل شده است. او در گفت‌وگو با شماره تازه نشریه اندیشه پویا به پرسشی بسیار مهم و البته ابهامی بزرگ درباره منشا آلودگی ایران به ویروس پاسخ داد. دکتر محرز درباره اینکه آیا واقعا کرونا از قم به دیگر شهر‌های ایران رفت یا از یک نقطه دیگر گفت: بعد از شروع اپیدمی یک گروه اپیدمولوژیست بسیار ماهر به ریاست دکتر حق دوست کار را شروع کرد. اوایل می‌گفتند یک تاجر عرب که بین ایران و چین فعالیت می‌کرده، ویروس را از چین با خودش آورده است. بعد گروه به این احتمال رسید که قبل از قم دانشجویی از ووهان برای دیدن خانواده‌اش به گیلان آمده است. این متخصص بیماری‌های عفونی در گفتگو با اندیشه پویا ادامه داد: ایام سال نو چینی‌ها بود و رفت و آمد کارگران چینی هم زیاد. برخلاف دیگر کشورها، ایران مرز‌های هوایی خود را با چین نبسته بود. بدشانسی هم این بود که در اوج فراگیری آنفلوانزا بودیم و همه بیماران بدحال را به حساب آنفلوانزا می‌گذاشتیم. وقتی اعلام شد اولین مورد مثبت در قم دیده شده، بنا را گذاشتیم بر ورود بیماری از قم، اما وقتی اپیدمولوژیست‌ها شروع به بررسی کردند، نظرشان این شد که ورود کرونا از گیلان بوده است.

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات کرونایی عضو مجلس خبرگان

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به سخنان حجت الاسلام مهدی میرباقری از اعضای مجلس خبرگان نوشت: یکی از کارشناسان مذهبی در برنامه مکث شبکه افق با ارائه آمارهایی از مرگ و میر‌های بعضی شهر‌های ایران در اثر آلودگی هوا و بیماری قند و مالاریا در آفریقا، نتیجه‌گیری می‌کند که چون به خاطر این مرگ و میر‌ها هیچ شهر و کشوری قرنطینه نمی‌شود، ولی به خاطر کرونا که تاکنون بعد از ۵ ماه کشته‌های کمتری داشته ۵ میلیارد نفر قرنطینه می‌شوند، این نشان می‌دهد توطئه بزرگی پشت صحنه وجود دارد! به این گونه افراد متوهم حرجی نیست، ولی سؤال این است که تلویزیون چرا تریبون زنده در اختیار چنین افرادی قرار می‌دهد؟ سخن این شخص به این معناست که اکثر کشور‌های جهان که با هدف مهار کردن کرونا قرنطینه شدند، خودشان علیه خودشان توطئه کرده‌اند!

مهدی طائب: کم کم کشف می‌شود ویروس کرونا علیه ماست

حجت الاسلام مهدی طائب، سخنران مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کرمان ادامه داد: اگر از دشمن ترسیدید و در شرایط کنونی که این بیماری ساختگی دست دشمن حمله کرده؛ حضرت می‌فرماید چرا به این آیه و ذکر پناه نمی‌برید؟ زیرا دیدم خدا بعد از این فرمود: فانقلبوا بنعمة الله/ تعجب می‌کنم از کسی که دچار اندوه و افسردگی شده چرا به لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین پناه نمی‌برد، زیرا خداوند بعد از آن فرمود: فاستجبنا له و نجیناه من الغم... / تعجب می‌کنم کسی که مورد حیله و مکر قرار گرفته و پناه نمی‌برد به «و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد»، زیرا بعد از آن فرمود: «فَوَقاهُ اللَّهُ سَیِّئاتِ ما مَکَرُوا ...» دعای این‌ها را اجابت کردم و از هر چه قرار بود آسیب به این‌ها برسد آنان را حفظ کردم. وی در همین باره خاطرنشان کرد: خدا می‌داند با این ویروس چه در سر داشتند برای ما؛ اما با آمدن این ویروس در ایران قطعاً رهبری گفت: «و افوض امری الی الله» بسیجیان ریختند در خیابان{و شروع به کار کردند} کادر درمان گفتند ما تلاش خود را می‌کنیم بقیه آن با خدا است و... لذا بعد‌ها معلوم خواهد شد خداوند چگونه مکر اینها{سازندگان ویروس} را به آن‌ها برگردانده است. حجت الاسلام طائب افزود: ۴۰ سال علیه ما مکر و حیله شده کجا در درون سیستم‌های پیچیده و سابقه دار آن‌ها هستیم؟ اما کم کم کشف می‌شود این ویروس علیه ما هست؛ اگر با دعای درست در خانه خدا رفتی آنچه از تو پنهان و برای اثرگذاری کار لازم است؛ داده می‌شود.

واکنش وزیر کشور به ادعای علی مطهری در مورد حوادث آبان ۹۸
 
وزیر کشور در نامه‌ای به مجلس که در جلسه علنی امروز قرائت شد اعلام کرد: در حوادث آبان ۹۸ قصوری متوجه این وزارتخانه نبوده و ادعای علی مطهری نیازمند مدارک و اسناد است در غیر این صورت ناچار به پیگیری حقوقی هستیم. در بخشی از این نامه آمده است: در این راستا مجلس شورای اسلامی هم از طرق مختلف بررسی عملکرد اقدامات وزارت کشور را در دستور کار خود داشت است؛ در جلسه کمیسیون مشترک متشکل از اعضای دو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین امور داخلی کشور و شورا‌ها گزارش ماوقع و اقدامات قانونی دستگاه‌های عضو شورای امنیت کشور ارائه شد سپس استیضاح وزیر کشور با محور حوادث آبان ماه در دو جلسه کمیسیون در دو تاریخ ۱۹ و ۲۵ آذر ماه بررسی شد که در نتیجه در پایان جلسه دوم تعداد زیادی از نمایندگان مجلس پس از استماع پاسخ‌های وزیر کشور آن را قانع‌کننده دانسته و امضاء‌های خود را بازپس گرفتند لذا در همان روز طرح استیضاح از حد نصاب قانونی افتاد و از دستور کار کمیسیون خارج شد. ادعای جناب آقای مطهری نیازمند اثبات و ارائه دلیل و مدرک است؛ از ایشان می‌خواهیم مدارک و اسناد مربوط به ادعای خود را ارائه نمایند در غیر اینصورت به منظور صیانت از خدمات و زحمات خدمت‌گزاران ملت در وزارت کشور ناچار به پیگیری حقوقی موضوع از مراجع صالحه خواهیم بود.

کوشکی: نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس از حالا مشخص است

محمد صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است، بنا بر عرف، نمایندگان شهرستان بیشترین اثرگذاری را در انتخابات هیات رئیسه و ریاست مجلس دارد. کوشکی گفت: «با در نظر گرفتن تعداد و سلیقه نمایندگان شهرستان مساله، به نظر می‌رسد که پیش‌بینی نتیجه انتخابات هیات رئیسه پیچیدگی خاصی نداشته باشد و مساله کاملا مشخص است». وی در پاسخ به اینکه آیا قالیباف را پیروز قطعی این رقابت می‌دانید؟ گفت: «به نظر می‌رسد که اینطور باشد». وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه توافقات و اختلافات طیف‌های سیاسی اصولگرا در این جریان چقدر اثرگذار است، گفت: «به نظر من اصلا این موضوع اهمیت چندانی ندارد، زیرا بالاخره رئیس مجلس یک رای بیشتر ندارد و فقط دبیر جلسه است. او بر اساس قانون اساسی نفوذ خاصی ندارد».

عباس سلیمی‌نمین‌: حتی جوانان مؤتلفه هم میرسلیم را قبول ندارند

عباس سلیمی‌نمین: «به‌ نظر من جلسه اخیر آقای میرسلیم با برخی راه‌یافتگان مجلس یازدهم چندان اهمیتی ندارد، زیرا اصلا افرادی که خود را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند، اندازه این پست نیستند؛ برای مثال آقای شمس‌الدین حسینی که اصلا سیاسی نیست و در دوره ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد مدتی وزیر اقتصاد بوده است یا آقای میرسلیم مقبولیتی برای ریاست مجلس ندارد. حالا اینکه قبل از تشکیل مجلس دور هم شده‌اند و سعی می‌کنند محفلی تشکیل بدهند، چندان قابل اعتنا نیست و هنوز وضعیت تغییری نکرده و مشخص است که چه کسی شانس اول ریاست مجلس است. حتی حزب مؤتلفه در دادن بیاینه برای حمایت از آقای میرسلیم در انتخابات هیات‌رئیسه مردد است یا جوانان حزب موتلفه اصلا میرسلیم را قبول ندارند. او هیچ وقت به تعهدات خود پایبند نبوده و همین موضوع از او یک شخصیت غیرقابل اتکا ساخته است. آقای میرسلیم نه‌ تنها در بین سیاسی‌ها بلکه در میان مردم هم هیچ جایگاه و پایگاهی ندارد. آرای او در انتخابات ریاست‌جمهوری کمتر از آرای باطله بود و این نشان می‌دهد که مقبولیتی در سطح جامعه و سیاست ندارد. در انتخابات اخیر مجلس هم م‍ؤتلفه سهمیه‌ای از لیست اصولگرایان دریافت کرد و بر اساس آن سهمیه آقای میرسلیم توانست وارد مجلس شود. با ذکر چنین اوصافی اصلا اهمیتی ندارد که نشست او با یک جمعی را تحلیل کنیم یا بگوییم چه نتایجی در پی خواهد داشت».
 
آقا و خانم نماینده چقدر کار می‌کردند؟

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه من و همسرم در دوران نمایندگی مردم در پارلمان از هیچ امتیازی استفاده نکردیم گفت: ریالی برای انتخابات هزینه نکرده‌ام. حسن کامران در جلسه علنی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: در دوره نمایندگی خود و همسرم (نیره اخوان) از هیچ امتیازی استفاده نکردیم. وی افزود: در این دوره از انتخابات رای نیاوردم، اما برای منتخبان آرزوی توفیق و عاقبت‌بخیری دارم. نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: بنده و خانم اخوان در طول دوران نمایندگی سه شیفت از اذان صبح تا ۱۲ شب کار کردیم. کامران گفت: برای ستاد انتخاباتی‌ام ریالی هزینه نکردم و حقوق هم ندادیم؛ فقط خیار، گوجه و پنیر به عنوان غذا دادیم و چند بنر و بروشور و پوستر پخش شد.
 
نامه سرگشاده علی مطهری به رهبر انقلاب

علی مطهری با نگارش نامه‌ای سرگشاده خطاب به رهبر انقلاب به روند ردصلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در انتخابات مجلس اعتراض کرد.متن کامل نامه سرگشاده در زیر آمده است:

محضر رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با اهداء سلام و آرزوی سلامتی برای جناب‌عالی، به عرض می‌رساند همان‌طور که آشکار است، رفتار شورای نگهبان در موضوع بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دوره‌های قبل متفاوت بود و اراده‌ای برای قلع و قمع افراد منتقد و اهل اظهارنظر درباره مسائل کلان کشور وجود داشت.مستحضر هستید که اینجانب اگر در جلسه‌ای که با عضو حقوقدان شورای نگهبان داشتم پیشنهاد او برای تأیید نظراتش و عدول از نظرات خودم را برای تأیید صلاحیت می‌پذیرفتم تأیید شده بودم، اما بنده برای اینکه این رویه تثبیت نشود مخالفت کردم؛ بنابراین نامه من جنبه شخصی ندارد و به خاطر رد صلاحیت شخص خودم نیست. اما احساس می‌کنم این رویه شورای نگهبان به آینده انقلاب اسلامی آسیب می‌رساند و موجب کاهش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی می‌شود، چنانکه یکی از عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات اخیر همین رفتار شورای نگهبان بود.

مطلب این است که اساساً ضرورتی برای این رویة خلاف آزادی بیان و توأم با سوءظن نسبت به نامزد‌ها وجود ندارد و می‌بینیم که در طول این ده دوره هم نتیجه نداده است. باید بخش اعظم انتخاب را به عهده مردم بگذاریم نه به عهده شورای نگهبان. همین که کسی قانون اساسی را قبول دارد و فساد مالی و اخلاقی ندارد و شرایط عمومی انتخاب‌شوندگان را نیز داراست باید بتواند کاندیدا شود. مردم خودشان به افراد ناصالح رأی نمی‌دهند. اجازه دهیم مردم با انتخاب آزاد رشد اجتماعی پیدا کنند. این که افراد زیادی به دلیل عدم احراز صلاحیت به خاطر نقص اطلاعات یا کمبود زمان بررسی شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند موجب راه نیافتن ده‌ها فرد اصلح به مجلس و از سوی دیگر موجب رواج تظاهر و ریا و تملق و چاپلوسی برای تأیید صلاحیت در آینده شده و می‌شود.

مجلس جایی است که همه اقشار جامعه حتی قشر سهل‌انگار نسبت به دین باید در آن نماینده داشته باشند، زیرا مجلس نماینده کل ملت است نه نماینده یک قشر خاص، و البته ایمان اسلامی مردم همیشه باعث می‌شود که مجلس یک اکثریت قابل توجه معتقد به اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.مستحضرید که امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب فرمودند: در جمهوری اسلامی کمونیست‌ها هم حق آزادی بیان دارند و البته آن‌ها خودشان راه اقدام مسلحانه را انتخاب کردند. همچنین شهید آیت‌الله مطهری در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند: در جمهوری اسلامی حتی احزاب غیر اسلامی حق فعالیت دارند مشروط به اینکه با تابلوی خودشان فعالیت کنند نه با تابلوی اسلام. معنی این سخن آن است که می‌توانند در مجلس نماینده داشته باشند. البته استاد مطهری قبل از تدوین قانون اساسی به شهادت رسیدند و اکنون چنین مجوزی در قانون اساسی ما وجود ندارد.

غرض این است که انقلاب اسلامی با چنین نگاهی به پیروزی رسید، ولی به تدریج رویه‌هایی به نظر بنده غیر ضروری خصوصاً در شورای نگهبان معمول شد که آثار سوئی دربر داشته است.حضرت‌عالی اساساً به روشنفکری به معنی صحیح آن مشهور بوده‌اید. به یاد دارم زمانی که آیت‌الله مطهری پس از گذشت چندی از پیروزی انقلاب نام جناب‌عالی را در عداد اعضای شورای انقلاب قرار دادند چند نفر به آن شهید اعتراض کردند که ایشان روشنفکر است. آن‌ها روشنفکری به معنی درست آن را نیز منفی می‌پنداشتند. امروز همین تیپ افراد به گونه‌ای رفتار کرده‌اند که شعار احترام به آزادی‌های انسانی انقلاب، خصوصاً آزادی بیان را کمرنگ جلوه داده‌اند. لهذا باید با این آفت که متأسفانه توسط برخی دوستان انقلاب پدید آمده است مبارزه کرد.

لهذا پیشنهاد می‌کنم حضرت عالی هیئتی را مأمور نمایید تا عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزد‌های مجلس یازدهم را بررسی کنند و مشخص نمایند چه تعدادی از نامزد‌ها صرفاً به خاطر اظهارنظر رد صلاحیت شده‌اند و چه تعدادی براساس اسناد و مدارک غیرمعتبر و چه تعدادی به دلیل عدم احراز صلاحیت اگرچه افراد صالحی بوده‌اند، و نتیجه را به جناب‌عالی و در صورت صلاحدید به ملت اعلام نمایند. قطعاً این امر باعث خواهد شد که این رویه اصلاح و حداقل از آسیب‌های آن کاسته شود. برای آن رهبر حکیم و فرزانه تداوم توفیقات الهی را از خدای متعال خواستارم.

با تقدیم احترام
علی مطهری
 
حکم حبس محمود صادقی تائید شد

محمود صادقی از رد شدن درخواست تجدید نظر وی درباره حکم ۲۱ماه حبس خبر داد. محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خود مطلبی درباره حکم خود منتشر کرد.

متن این مطلب به شرح زیر است:‏ شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظراستان تهران تجدیدنظر خواهی اینجانب از رأی دادگاه شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت را رد کرد و رأی دادگاه بدوی مبنی بر ده میلیون جزای نقدی و ۲۱ ماه حبس را عینا تأیید کرد. دادگاه قبلا وقت احتیاطی برای ۲۸ تیر تعیین کرده بود، اما امروز بصورت غیرمنتظره مبادرت به صدور رأی کرد.
 
نظر معاون احمدی‌نژاد درباره سرمایه‌گذاری در سکه و بورس

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: سرمایه‌گذاری در بورس، سکه و ... که منجر به تولید نمی‌شود بلکه باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود و این امنیت نیز مستلزم مقررات و امنیت قضایی است. سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت و معدن با منتخبان این مجلس با بیان اینکه اگر برای جهش تولید باید سه الزام عملی و محقق شود و آن امنیت سرمایه‌گذار، خصوصی‌سازی و تسهیلات بانکی و به تبع آن اصلاح نظام بانکی را از جمله این سه الزام برشمرد. وی به مقوله امنیت سرمایه‌گذاری اشاره و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بورس، سکه و ... که منجر به تولید نمی‌شود، بلکه باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود و این امنیت نیز مستلزم مقررات و امنیت قضایی است. منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: باید مقررات‌زدایی کنیم ما قوانین دست‌وپاگیر در این زمینه‌ها فراوان داریم که این خود نوعی خود تحریمی محسوب می‌شود و علی‌رغم مقررات‌زدایی باید تثبیت قوانین را نیز دنبال کنیم. میرالتاج‌الدینی با بیان اینکه در تولید همه دستگاه‌ها باید ورود و مشارکت داشته باشند، بیان داشت: قوه قضاییه و تعزیرات و مجموعه‌های دیگر قضایی باید از تولید حمایت کنند.
 
طائب: کم کم کشف می‌شود ویروس کرونا علیه ماست

سخنران مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کرمان ادامه داد: اگر از دشمن ترسیدید و در شرایط کنونی که این بیماری ساختگی دست دشمن حمله کرده؛ حضرت می‌فرماید چرا به این آیه و ذکر پناه نمی‌برید؟ زیرا دیدم خدا بعد از این فرمود: فانقلبوا بنعمة الله/ تعجب می‌کنم از کسی که دچار اندوه و افسردگی شده چرا به لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین پناه نمی‌برد، زیرا خداوند بعد از آن فرمود: فاستجبنا له و نجیناه من الغم... / تعجب می‌کنم کسی که مورد حیله و مکر قرار گرفته و پناه نمی‌برد به «و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد»، زیرا بعد از آن فرمود: «فَوَقاهُ اللَّهُ سَیِّئاتِ ما مَکَرُوا ...» دعای این‌ها را اجابت کردم و از هر چه قرار بود آسیب به این‌ها برسد آنان را حفظ کردم.وی در همین باره خاطرنشان کرد: خدا می‌داند با این ویروس چه در سر داشتند برای ما؛ اما با آمدن این ویروس در ایران قطعاً رهبری گفت: «و افوض امری الی الله» بسیجیان ریختند در خیابان{و شروع به کار کردند} کادر درمان گفتند ما تلاش خود را می‌کنیم بقیه آن با خدا است و... لذا بعد‌ها معلوم خواهد شد خداوند چگونه مکر اینها{سازندگان ویروس} را به آن‌ها برگردانده است.حجت الاسلام طائب افزود: ۴۰ سال علیه ما مکر و حیله شده کجا در درون سیستم‌های پیچیده و سابقه دار آن‌ها هستیم؟ اما کم کم کشف می‌شود این ویروس علیه ما هست؛ اگر اگر با دعای درست در خانه خدا رفتی آنچه از تو پنهان و برای اثرگذاری کار لازم است؛ داده می‌شود.
 
واکنش میرتاج الدینی به ادعای دلار ۲۰ هزار تومانی با آغاز کار مجلس

میرتاج الدینی به ادعای برخی در مورد دلار ۲۰ هزار تومانی با آغاز کار مجلس واکنش نشان داد. سیدمحمدرضا میرتاج الدینی که خود از نامزد‌های نایب رئیسی در دوره یازدهم محسوب می‌شود، در واکنش به ادعای برخی که می‌گویند با آغاز کار مجلس یازدهم دلار ۲۰ هزار تومان می‌شود، تأکید کرد: این را رد می‌کنم، چون مسئله ربطی به مجلس ندارد. وی تاکید کرد مجلس یازدهم یک مجلس کارآمد، واقعگرا و انقلابی است، یعنی برای حل مشکلات راهکار و برنامه خواهد داشت. بعضی‌ها مجلس یازدهم نیامده شروع کردند به تخریب، چون می‌دانند مجلس آینده می‌تواند مشکلات کشور را حل کند می‌خواهند با طرح چنین مباحثی نگذارند که مجلس موفق شود.
 
شهرام جزایری به ۷ سال زندان محکوم شد

شهرام جزایری که مرداد سال ۹۷ در آذربایجان غربی و هنگام خروج از کشور بازداشت شده بود، به ۷ سال زندان محکوم شده است. درست از همان روز بازداشت تا امروز علت دستگیری و زندانی شدن جزایزی رسانه‌ای نشده بود، اما حالا بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شده که در مدت حدود دو سال گذشته از زمان بازداشت وی، برای جزایری ۲ پرونده تشکیل شده که هر ۲ به صدور حکم قطعی انجامیده است. در پرونده اول که به موضوع کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی اختصاص دارد، شاکی با دریافت ۳ برابر وجه رضایت داده و شکایت خود را پس گرفته، اما دادگاه از جنبه عمومی جرم جزایری را به ۷ سال حبس محکوم کرده است. این حکم در دادگاه تجدید نظر هم تایید شده است. البته به گفته خود جزایری در خصوص این پرونده درخواست اعاده دادرسی قرار است انجام شود. اما آنچه موجب شد تا جزایری نتواند به مرخصی کرونایی بیاید، حکمی بود که در پرونده دوم برای او صادر شده است. پرونده دوم جزایری ارتباط مستقیم با پرونده قدیمی او دارد. جایی که جزایری در آن محکوم به حبس و رد مال شده بود و سرانجام سال ۹۷ با گذراندن دوران حبس و رد مال از زندان آزاد شده بود. در آن پرونده جزایری به رد مال ۵۰ میلیون دلاری که از شعبه بانک ملی در امارات دریافت کرده محکوم شده بود. حال بار دیگر پرونده‌ای با این موضوع برای وی تشکیل و وی در ارتباط با همان ۵۰ میلیون دلار به پرداخت خسارات تاخیر تادیه بابت ارز خارجی LC محکوم شده است.
 
حجت شرعی نعمتی برای موافقت با برجام

نماینده مردم تهران گفت: اگر روزی موافق برجام بودم قطعا به حجت شرعی رسیده بودم، البته امروز هم اعتقاد دارم که برجام به نفع کشور و ملت است و معتقدم اگر از لوایح ۴گانه و CFT دفاع کردم به حجت شرعی رسیده بودم و معتقدم این موضوعات لازمه کشور بود و قول می‌دهم در مجلس آینده نیز این پیگیری‌ها انجام خواهد شد. بهروز نعمتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: از مردم اسدآباد و تهران تشکر می‌کنم که در مجلس نهم و دهم به حقیر اعتماد کردند و به بنده رأی دادند. همچنین از همه هموطنان به خاطر قصور‌های ناخواسته در طول ۸ سال خدمت در مجلس، عذرخواهی کرده و اعلام می‌کنم همواره تلاش داشتم از وطنم و کشورم دفاع کنم. وی افزود: با توجه به اینکه همه کشور درگیر کرونا است، از کادر درمان، مسئولان و مردم که در جهت برون رفت از کرونا تلاش کردند، تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. نعمتی گفت: اگر روزی موافق برجام بودم قطعا به حجت شرعی رسیده بودم، البته امروز هم اعتقاد دارم که برجام به نفع کشور و ملت است و معتقدم اگر از لوایح ۴گانه و CFT دفاع کردم به حجت شرعی رسیده بودم و معتقدم این موضوعات لازمه کشور بود و قول می‌دهم در مجلس آینده نیز انجام خواهد شد.
 
مخالفت انگلیس با درخواست نازنین زاغری

وزارت خارجه بریتانیا درخواست تبعه دوتابعیتی ایرانی- بریتانیایی برای دیدار با سفیر لندن در تهران را رد کرد. به گزارس گاردین، وزارت خارجه بریتانیا درخواست تبعه دوتابعیتی ایرانی- بریتانیایی برای دیدار با سفیر لندن در تهران را رد کرد. بر اساس این گزارش، زاغری پیش از این طی درخواستی، دیدار با سفیر انگلیس در تهران پیش از بازگشت به زندان را خواستار شده بود، ولی وزارت امور خارجه بریتانیا با این درخواست مخالفت کرده است. این درخواست توسط وکلای زاغری به «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس ارسال شده بود. وکیل زاغری به وزارت خارجه بریتانیا گفته بود که اکنون بسیار ضروری است که سفارت بریتانیا در تهران، همبستگی خود با این زندانی دوتابعیتی را نشان دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۵۲
آقای مطهری! یه نامه هم درباره پراید 90 میلیونی و سکه 7 میلیونی به جناب رئیس جمهور بنویسید..!!
چون وکیل الدوله بودید، مردم رد صلاحیتتان کردند، بیخود دنبال مقصر نشان دادن شورای نگهبان نباشید..
سرلیست تان که رد صلاحیت نشد، چرا 70 هزار رای آورد؟!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
هر شب جمله آخر را تکرار کن و عمق بلاهتت را بنمایش بگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کل کامنتش نشانگر عمق بلاهتش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این اقای مطهری حتی با دور دوم امد به مجلس دهم و این دفعه اگر تایید هم می شد اصلا رای نمی اورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پس چرا کبک آقای مطهری و هم باندهایش موقع رد صلاحیت آقای احمدی نژاد خروس می خواند؟اینها یادشان رفته که حتی برای موافقت با مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری هم منتظر نظر شورای نگهبان در مورد صلاحیت آقای احمدی نژاد بودند .
کوزه گر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تابناک درعجبم نظرات صائب را غیرقابل انتشار میکنید ولی مزخرفات درمقابل ملت را درج میکنید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شما هم پز این انتخابات ده درصدی رو میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ای کاش هم علی مطهری تایید می شد هم احمدی نژاد برای ریاست جمهوری رد نمی شد تا آقای مطهری مفهوم شعور مردم را بخوبی درک کنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بخاطر همین هست که در دمکراسی یک بندی اصافه شده که رد یا تایید نمایندگان و منتخبین را بمردم واگذار کنید در طی صد سال هزاران نفر مدعی هستند که مردم‌انها را و سیاست های انها را دوست دارند . ولی اجازه نمیدن . دستاورد دمکراسی را دست چین کردن و حذف کردن و جایگزین کردن مورد دیگر این پیامد را هم دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کسانی که از عمق بلاهت دیگران حرف میزنن همین که خودشون رو در قله دانایی می بینن خیلی چیزا رو مشخص میکنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تابناک ؟ چرا نمیتونم نظر مستقلی را ارسال کنم چون ارسال نمیشه ولی زیر نطرات کاربران نطرم ارسال میشه . ایا دلیل خاصی داره ؟
سید محمد
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نسیم جون عمو اینا همین آدمارو میخان هرکاری باهاشون کردن بگن بخاطر خدابوده پس خوبه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ایران برای لبنان در بخش کشاورزی و رفاه و امنیت و سبستم فاضلاب شهرهای صور و صیدا برنامه دارد برای استانهایز عرق و زمین های کشاورزی و محیط زیست الوده شدند برنامه ندارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
آمار تعدادتان را نشان می ده ۲۵ درصد. حالا برای ۷۵ درصد با توپ و تفنگ و نسخه می پیچید
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
دلواپس جون دقيقا با رسم شكل توضيح بده "مردم" چطور رد صلاحيتش كردند!؟/ اتفاقا از مردم هراس داريد وگرنه انتخاب را ميگذاشتيد بر عهده مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خطاب به ناشناس 23:54 : نه از این خبرا نیست اینکه فکر کردی ایران داره همه کشور ها ساپورت مالی میکنه دروغه امثال شماست ولی کمک چند میلیون دلاری شاه به فاضلاب لندن و چند کشور اروپایی کاملا واضع و مشخصه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
مطهری نماینده مردم و دلسوز واقعی انقلاب و
. مردم است
دو کلمه از مادر عروس
پاسخ ها
شیخ مفید
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ببینم یعنی اگه تو 1400 هیشکی شرکت نکنه فقط سوگلی شورای نگهبان رای بدهد بازم مشروعیت حفظ میشود
بانو محرز و داستان های چین و ماچین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چی شد؟!
حالا نظر متخصصین بی ارزش شد؟!
چرا غربزدگان همیشه معیارهایشان دوگانه است؟!
اگر گفتن قم حرفشان درست است و اگر گفتند قم نبوده نادرسته؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سرکار عليه متخصصه فکر نميکنه ديگه نبايد اظهار نظر کنه؟ معيارهاي ما دوگانه نيست اما کلام بانو محرز همانقدر بي طرف، صحيح ، علمي و صادق است که کلام کپتان شهبازي با 35 سال سابقه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
تااسم شهر قم اومد که ۹۰درصد قمیها بومی نیستند زبان اهانت منافقان وبیماردلان به طیف خاص وحتی مقدسات باز شد .
بد امتحانی دادند در توهین .
الان اگر حرم ومساجد از اینها انتقام بگیره خوبه .صف ادارات پست بانک ها وازدحام پاساژها بازهولی حرم مطهر که شفابخش بیماری حتی صحنش بستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
در کل حکومت به علت نبستن مرزهای هوایی و زمینی مقصر انتشار ویروس است و قبل از گیلان شیوع بیماری در قم حاد بوده و باید قرنطینه می شده است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
متخصصتون هم نظرات آبکیش رو رابراه عوض میکنه.
جناب مطهری زیاد حرف نزن چون اگر قرار اشد خیلی ها ازت شکایت کنند به راحتی محکوم می شوی مانند صادقی چون حرفات بیشتر نادرست است
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تابناک به کجا میروی کجای حرف مطهری ناحساب است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
مطهری از حق سیاسی مردم دفاع کرد . موارد اقتصادی کشور خودش چتدین متولی دارد . اول برو یقه کسانی را بگیر که با خصوصی سازی مخالفت میکردند ؟ گرانی پراید عواملی خارج از دولت و مجلس هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پرچم فرانسه عمو جان این بهانه ها تکراری شده
حالا خوبه فقط به علی مطهری گفته اند از اینجای سفره بلند شو اونجا بشین چقدر نامه و حرف میزنه
پاسخ ها
طناز
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
یعنی نظارت استصوابی رو قبول داری پس از آزادی بیان هیچی نمیفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ازادی بیانی که علیه ما باشد جبهه گیری کنیم ولی اگر به نفع ما باشد بشکن می زنیم به درد خودتان می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پرچم انگلیس
یعنی آزادی رو امثال تو می فهمن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حق با طناز است
کمی فکر کن بدلایل ردصلاحت مطهری خودت حق می دهی به او
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوستی که میگی حق با طنازه من خودم با نحوه رد صلاحیت ها مخالفم ولی این جناب مطهری فقط ادای آزادگی رو در میاره موارد مشخصی هست که نشون میده ایشون دغدغه اش قبیلگیه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نظر دهنده اصلی . تو چی میفهمی سیاست چیه . فکر کنم تو فقط نوشتن را بلدی . اول برو تحقیق کن مطهری در مورد وقایع اخیر و استیصاح وزیر کشور چی گفت و چه کسانی مخالفت کردند که لایحه پس گرفته شود . بی خودی شلوغش نکن . وقتی از زیر و بم سیاست سر درنمیاری وقتی خطوط قرمز داری وقتی مجلس سیاست ها را تعیین‌نمیکنه اینقدر افاده فضل نکن
ممیز
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
من همه افعال وگفتار مطهری را تایید نمیکنم ولی این نامه سراپا حق است
برجامی که حق و حقوق کشور را بدهد در قبال فروش نفت حجت شرعی است!!!!!
اقای مطهری شما که هیچ پدرت هم اگه بود رد صلاحیت میشد الان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شما در رمالی هم سررشته ای داری ها . لطفا شماره تلفن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
جناب 22:05 جهت یاداوری رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی رو که دو دوره رییس جمهور بوده و رییس تشخیص مصلحت نظام هم بوده را بهت یاداوری میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
نیاز به رمالی نیست مثلا سرنوشت مهندس بازرگان رو ببینی میتونی یه نتیجه هایی بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چیزی که به وضوح روشنه نیاز به رمال نداره
همون امثال تو معتقدین به رمالی دست گرفتن همه چیو که اوضاع این شده
آقای مطهری تازه این دفعه که خودت رو رد صلاحیت کردن زبون در کردی. چرا برای مساله گرون شدن بنزین، دلار، مسکن و مشکلات مردم چنین اظهار نطر نمیکنی. مشخص هست فقط به فکر خودت و امثال خودت هستیی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
یادش رفته موقع رد صلاحیت احمدی نژاد چطور بشکن می زد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
22:6
صبت بر سر دلایل ردصلاحیت است نه اشخاص
اقای مطهری به جای نامه زدن یک چند تایی از اقای رییس جمهور محبوبتان انتقاد کن و نه از وزارت کشور که باید دستورات را اجرا کنند
انگار کار این اقا در مجلس این است که بین همه دودستگی ایجاد کند و فکر می کند اگر در مجلس یازدهم هم می بود چه گلی به سر ملت می زد که تا الان زده در دو دوره مجلس که حتی ایین نامه مجلس را هم بلد نیست چه برسد به چیزهای دیگر
خوب معلومه که قالیباف رییس مجلس میشه در دوره بحران تعداد آدمایی که میشه بهشون اعتماد کرد کم میشن قالیباف امسال تا سال آینده میذاره روی تبلیغات سال دیگه هم رییس جمهور میشه بعد هم لاریجانی برمیگرده به مجلس جای قالیباف میشینه
پاسخ ها
سید محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اگه مینوشتی نماینده اش کردند ورئیس جمهورش میکنند صحیح تر به نظر میرسید ضمنا سهوا منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
البته نظر اقای جنتی هم مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
یعنی فکر کن تابناک یه مطلبی بر علیه قالیباف بنویسه
دلمون ازتون گرفته
آدمای دلپسندی نیستید
مث همیشه بازاری ها برنده شدند از کرونا هم استفاده کردند قبل از کرونا قیمت یه جنسی بود n تومان الان شده 2n تومان 3n تومان خوب چرا محض خاطر ارا بچه بازاریه این شبا باید بیشتر بخوره کمتر بخوابه
پاسخ ها
بانکی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این نتیجه پول بی پشتوانه است
این کارشناس فقط یک واقعیت مهم و دردناک را به یک موضوع بی ربط مرتبط کرده تا تئوری توطئه بودن شیوع کرونا را توجیح کند
معمولا قبل از ماه رمضان و قبل از عید که به کارمندان بن خرید کالا داده می شود در فروشگاههای زنجیره ای بزرگ بارها شاهد این موضوع بوده ام که حجم خرید نوشابه خانواده و سوسیس کالباس و غذاهای فراوری شده و چیپس و پفک و کنسرو در مملکت ما بسیار بالاست
سبد های خرید افراد را که نگاه کنیم اطلاعات خوبی از رژیم غذایی مردم بدست میاوریم
هر چقدر به سمت پایین شهر حرکت کنیم مصرف نوشابه و دیگر مواد غذایی مضر بیشتر می شود
این یک واقعیت است که من دلیلش را نمی دانم ولی نبود اطلاعات و آموزش می تونه بزرگترین دلیل باشه
افراد با میل خود این روش تغذیه را انتخاب می کنند و سلامت خود را به خطر می اندازند و هزینه هایی را به جامعه تحمیل می کنند
ولی کرونا را کسی با میل خود نمی خره !
این کارشناس اظهار نظر عجیبی کرده !
پاسخ ها
کفعمی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقای میرباقری آدم مومنی است از کاسبان هم نیست ولی این حرفاش صحیح نیست
ما رفتیم
سلام ما رو به همه خورشیدهای نکبتی که تو این آبادی طلوع میکنند برسونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
از دنیا هم بروی!
باز هم آرزوی برگشت به دنیا رو خواهی کرد.
چرا همش غر می زنی؟!
ذبی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کجارفتی عزیزم ماسنگ ته جوبیم
آبان ماه صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخواست
بعد علی مطهری برای یه صندلی زفرتی مجلس خودش رو کشت
پاسخ ها
نماینده سابق
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تابناک حقیقتا کارمخاطبانت به اینجا کشیده
اقای مطهری عزیز اگر فرزند شهید مطهری و فامیل اقای لاریجانی نبودید ممکن بود بخاطر اظهار نظرهایتان شما را مانند همکار حقگویتان محمود صادقی به حبس محکوم میکردند. مگر اقای صادقی چه گفته که مستحق چنین حکم سنگینی دانسته شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چه گفته؟ چه شده ؟ اصلا ایشون کیه؟ سرکارید ها
غیروابسته
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بهرحال علی مطهری به وظیفه شرعی وقانونیش عمل کرده هرچند فرمایش شما صحیح است
تابناک راه دوری نمیرود اگر در خبرهای خود درباره تجمعات کارگری و بازنشستگان چیزی بنویسید باور کنید زندگی برای این افراد سخت شده
شما اگه هادی غفاری دست تو دماغش کنه فورا خبرش رو منتشر میکنید از این همه آدم چیزی بنویسید
پاسخ ها
بوعلی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ترس تابناک وپناه بردن به اقلیت انحصارطلب حکایت از ذبح آزادی بیان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
تابناک را تیکه پاره هم کنی هیچ حرفی بر علیه قالیباف نمی نویسه
ولی تا دلت بخواهد حرفهای امثال روح اله حسینیان ، پرفسور عباسی و شریعتمداری را چنان بااز تاب می دهد که گویی از دهان انیشتن درآمده است
بعضی از افراد عاقلانه سکوت کنند برای دین ومذهب بهتر است تا جاهلانه و متوهمانه سخن بگویند / همینها بودند که گفتند در سیم برق جن جریان دارد لذا سالها مخالف ورود صنعت برق به ایران بودند / همین افراد میگفتند درس فقط یک کلاس ویا دوکلاس بیشتر از آن انسان را کافر میکند / وامروز اگر در صنعت وعلم جهان سومی محسوب میگردیم بدون شک وجود چنین افرادی را باید مسبب آن دانست / واقعا چرا ؟؟؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
از صد تن یکی گفت...یکی را می بینی و صدتن را نمی بینی
فقیه حجری
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
احسن برخی قدیما میگفتند ولاعرسات ولاحمامات ولاروضات یعنی زنها به عروسیها نروند به حمامها نروند درروضه خوانیها هم شرکت نکنند
....فقط خیار، گوجه و پنیر به عنوان غذا دادیم و چند بنر و بروشور و پوستر پخش شد......
طنز تلخ و تمام
پاسخ ها
لولا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
توکت منم نرفت زیادی آب کشید
کارسناسان خوبی داریم ولی طائب چیز دیگری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سانسورچی عزیزم
شما که کلمه فضایی رو از اول کامنت من حذف کردی، خو چی می شد کلمه کارسناسان رو هم به کارشناسان اصلاح می کردی؟
این‌جوری ازت راضی تر می شدم
یکی به این علی مطهری بگه این همه تو مجلس بوده چکار کردی.
دریغ از یه قانون نظارت بر نمایندگان
مخالفتش با شورای نگهبان هم از سر دلسوزی برای دموکراسی نیست به نظر من
بیشتر ملت به همه ی این حرفا وبگو مگوها می خندند.
واقعیت و دغدغه های مردم با این افرادی که هرشب خبر پراکنی می کنی خیلی متفاوت است
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خوب برای همینه که وضع ملت اینجوریه دیگه گلم. چون اکثرا درک نمیکنن حل اساسی دغدغه ها از مسیر همین خبرهای سیاسی میگذره. اگر رفته بودی قطر امارات عربستان ترکیه در اطراف ما میدیدی که بجای دغدغه معیشت دغدغشون اینه که پول اضافی شونو چطور خرج کنن. در حالی که امروز خودم مردی رو دیدم که از سطل اشغال میوه فروش گوجه گندیده جمع میکرد‌.
علت؟ همین گرو کشیهای سیاسی که در نهایت باعث مشکلات زیاد برای کشور شده. اگر سیاست ما اصلاح بشه اوضاع مردم هم بهتر میشه
اقای وزیر اموزش و پرورش
اگه میبنی همکاران با سابقه هیچ انگیزه ای برای خدمت ندارن و تقاضای بازنشستکی کردن بخاطر خیانتی که در حق انها کردی ، ۴ سال تمام انها رو بخاطر رتبه بندی مسخره کردید بعد به بهانه فصل دهم یک روزه حذف کردید ؟؟ حالا دوباره میخای معلمان رو به دست و پای ریییس جمهور بندازی ؟؟ جناب روحانی ۷ ساله کارمندان بعضی از نهادها از امتیاز فصل دهم استفاده کرده بودند ولی شما باز هم مثل همیشه دیر خبر دار شدید ؟؟ ولی این مصوبه سال قبل فاتحه رتبه بندی رو خواند ؛ چرا باید اداراتی که کارمند زن زیاد دارند مانند پرستاران وزارت بهداشت و اموزش و پرورش مورد ظلم و بی عدالتی قرار گیرند ، اقای روحانی حقوق من از راننده شرکت گاز کمتر است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
جامه وزارت به تن این اقا خیلی گشاده
می دونید واقعیت چیه.
کیه که ندونه.
همه می دونیم.
اما جرات گفتنش نداریم.
خوب اسم این چیه.
آقای نوبخت .چرا موضوع رتبه بندی معلمان را با گذاشتن یک توئیت از سر خود رفع کردید.پس مسئول کیه؟ اون ظلمی که در آخر سال ۹۸در حق معلمان با سابقه کردید.آیا جواب نداره؟وزیر ما یک تماشاچیه؟چرا همه خودشون را کنار کشیدند؟
بنده فکر میکنم شیرازه ی همه گروههای سیاسی کشور بخاطر منافع مالی و مادی و فسادهای بی سرو ته اقتصادی برخی مسئولان از هم پاشیده شده و در نتیجه اعتماد عمومی مردم به مسئولان از بین رفته

یعنی خلاصه کلام : دچار فروپاشی اجتماعی شده ایم
ما اگه نخواهیم این اسامی تکراری را حا30 سال هر روز نشنویم باید چیکار کنیم.
پاسخ ها
المعلق القدیم
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ماازبین بدوبدتر تابنکو انتخاب کردیم شایدم مجبورباشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم

از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
هزاران درود بر نظر 23
آقای طائب

دوران حرف های بدون مدرک و سند تمام شده
پاسخ ها
عملیاتی بدر
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اشتباهی مثبت دادم اتفاقا حرفای طائب دراینجا ودرحوزه ادعیه ای که ذکرکرده باسند است فقط ادعیه به کارای دیگش کاری ندارم
اقای مطهری خودت رو خسته نکن ، خودت میدونی ریییس جمهور اینده از دل پارلمان خواهد بود و این سنازیوی خطرناک اخرین میخ بر تابوت حداقل دموکراسی در کشور بود نگاهی به حکم محمود صادقی و دانشجویان بینداز ؟؟؟ شک نکن اگه مطهزی نبودی کیهان ۱۰ بار برایت حکم اعدام درخواست میکرد ؟؟؟ ار حالا قالیباف رو برای ۱۴۰۰ اگه عمری بود و وطنی بود رییس جمهور بدانید .
پاسخ ها
قاضی
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
احسنت دوست حاشیه نویس صادقی مظلوم پشتوانه ای پون شهید مطهری نداره این وظیفه جناب رئیسی است که حکم صادقی مظلوم را نقض کند
وقتی امروز اینقدر فضا برای دلا ها باز شده همه جا دارند جولان میدهند نباید انتظار داشته باشید فردا اقشار دیگه آروم بنشینند اونا هم حق دارند از خودشون دفاع کنند چطور دلال میتونه خونه رو چند برابر گران کند اما کارگر با حقوق ناچیز باید خون دل بخورد و ساکت بنشیند این انتظار به جایی نیست او هم برای برای دفاع از هستی خودش خیز برمیدارد
پاسخ ها
حبیب اله
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بگودلالها وسرمایه داران والا اوج هیچی نداریه که دراین موقعیت به گرانیها دامن زده شود
امثال طائب و میرباقری در مورد کرونا حرف نزنن بهتر نیست؟ سنگین ترن بخدا
آخه چکاره؟ مگه مجبوریم آسمون ریسمون ببافین برا کرونا؟ پشت هر چیزی توطئه میبینن
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
منم میگم تو حرف نزن... سنگین تری...
چرا اونموقع احمدی نژاد رد صلاحیت شد خبری لزت نبود.
خودکرده را تدبیر نیست و اتیشش شما روهم گرفت
پاسخ ها
آهی
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
یک کلام ختم کلام دوباره بایستی میزان رای ملت باشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
رد صلاحیت احمدی نژاد را باید اصولگرایان‌پیگیری میکردند . ماشالاه چه فروان نیرو دارید و عریضه نویس . ۲۰‌میلیون ادم در شهرها دارید . هم در ادرات هم در روستاها قدم‌میزنند و تسبیح میزنند و حقوق میگیرند که به مردم بگویند دروغ خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
پرچم فرانسه از یه طرف میگید شورای نگهبان دست اصولگراهاست از این طرف میگید باید در مورد احمدی نژاد باید اصولگراها پیگیری کنن معلومه خیلی در جریان اتفاقات کشور نیستی
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
کابر محترم 10 . نطرم عوض نخواهد شد چون اصولگرایان شکل سوم و تشکل احزاب را قبول ندارند . یعنی انها فکر میکنند با تشکیل حزب سوم در قدرت چهارم و پتجم هم شکل بگیرد و از این روند قدرت از کف اصولگریان حاکم و مسول خارج شود و بقیه مردمی که کلا رای نمیدهند جذب احزاب دیگر شوند . بنابراین میشود نتیجه گرفت که احمدی نژاد بخاطر این با اصولگرایان اختلاف دارد که میگوید چرا شماها ساده زیست نیستید چرا . در صورتی اصلا انقلاب برای ساده زیستی نبود برای مردم سالاری و قدرت مردم از طریق احزاب بود . اگر احمدی نزاد گفتمان اصولگرایلن دفاع میکند چرا اصولگرابان در موافع یخت انتخاباتی از احمدی نزاد حمایت کردند که از هاشمی عبور کنند ولی الان‌میگویند از ما نیست . چرا لاید مطهری دفاع کند ؟
اقای همتی عزیز
بورس کشور به شدت حبابی شده و با توجه به اینکه خیل عظیم از جوانان کشور بیکارن متاسفانه وارد این بازی خطرناک شدند از محصل گرفته تا بازنشسته تا زن خانه دار ، بورس طی ۴۰ رور بازدهی ۷۰ دزصدی داده ، که با هیچ یک از معیارهای اقتصادی کشور هنخوانی ندارد و اقزایش روزانه ۵ درصدی خیلیها رو وسوسه میکته و این وسط حرفه ای ها سودهای میلیاردی خواهنید کرد( حدود ۲۰ درصد ) و ۸۰ دزصد هم نابود خواهند شد لطفا همانطور که با افزایش دلار حساسیت دارید نسبت به عواقب این هیحانات کاذب حساس شوید ، در اینکه دولت با بزرگترین کسری بودجه تاریخ مواجه هست شکی نیست ولی به روزی فکر کنید که این نقدینگی وحشتناک از بورس اشباع شود و به دلار ۵۰هزار حمله کند ؟؟
پاسخ ها
شیپور
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
باز بهتراز دلالی ارز وطلا ومسکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
پاسخ ناشناس 22:45
خرید طلا ارزشمند برای حفظ ارزش دارایی بهتر از خرید کاغذ پاره زوج دژپسند و همتی است
به جایگاه شورای نگهبان نقدی وارد نیست به تفکر حاکم بر شورای نگهبان ایراد جدی وارد است. آنروز که الهام همزمان با عضویت در شورا برای احمدی نژاد سخنرانی و عده ای هورا می کشیدند، آنروز که آقای جنتی در نماز جمعه احمدی نژاد را چون بت معرفی می کرد و عده ای سکوت را برگزیدند، آنروزی که صلاحیت افراد را بر مبنای رای اعضاء تعیین کردند و عده ای منافع جریان خود را در تائید این بدعت غلط دیدند شورا به بی راهه رفت و همچنان ... باقی است. امید داریم با ورود رهبر معظم انقلاب مسائل شفاف گردد.
پاسخ ها
سوزان
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آمین یارب العالمین
ناشناس
| Pakistan |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کاملاً مخالفم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
از این موارد قبل از احمدی نژاد هم بود چرا اون موقع رو نمی گید در مورد الهام هم ایشون بعد از اون قضیه از عضویت خارج شد قبل از الهام هم مرحوم حبیبی هم عضو شورای نگهبان بود و هم معاون اول دولت اول اصلاحات
بیماری مثل مرض قند، هرقدر هم تعداد مبتلا یا تلفات بالایی داشته باشد، ولی چون واگیر نیست بنابراین قرنطینه کردن تاثیری در میزان شیوع ندارد . پس برای جلوگیری از آن قرنطینه نمی کنند. ولی بیماری مثل کووید-19 با قرنطینه کردن یا به اصطلاح خودمان فاصله گذاری اجتماعی، میزان شیوعش به شدت کاهش می یابد. بنابراین برای کنترل شیوع آن از این قبیل اقدامات انجام می دهند. از صدا و سیما تعجب می کنم که تریبون را در اختیار کسی قرار می دهد که مسئله به وضوح را تشخیص نمی دهد ولی با استفاده از تریبون تلویزیون اظهار نظر و تشویش اذهان می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برای کنترل بیماری قند و فشار خون هم‌پرهیز غذایی میخواد . پزشکان‌میگویند کسانی که ناراحتی فلبی دارند نمک کمتر استفاده کنند چربی را محدود کنند . قند را کنترل کنند در روزهای سرد بیرون نردند در فضای الوده تردد نکنند ...
آقای طائب
الا مشخص شده شستشوی اماکن عمومی که در ایران انجام شد عملا بی فایده بوده!
پاسخ ها
دکتر
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
البته موثر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
دو ماه پیش من نظر پزشک المانی را که گفته بود این کار در برخی کشورها جنبه تبلیغاتی دارد و عملا بی اثر است منتشر کردم ولی تابی جون مثل اکثر مواقع هیچ اهمیتی نداد که در مورد نظرات پزشک آلمانی مقاله ای بنویسد.
این مطهری داره مترکه...یکی بدادش برسه...یه پستی مثلاً در وزارت نفت یا...بهش بدین تا آروم بشه...
پاسخ ها
ط
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ساکت
ناشناس
| Pakistan |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ط...ساکت...
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سکاد سیاسی نداری سکوت کن . اگر مطهری دنبال پست و مقام بود از این انتقادها هم نمیکرد . مثل دیگر نمایندگان . چون بیشتر میفمید یا بعد از تایید صلاحیت حرف میزد . ....
درودبرشرف و شجاعت آقای مطهری ای کاش 10درصد نمایندگان مجلس این شجاعت را داشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
از کجاش فهمیدی شجاعه؟ از قرص ...
صدراعظم قرنطینه
| Germany |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کاش نمایندگان مجلس واقعی بودند وشجاعت مدرس وخانم سلحشوری وپیگیریهای صادقی واستواری مطهری راداشتند یا حداقل درحدپزشکیان بودند همون نماینده اورمیه هم بهتراز این گعده داست
واقعا مردم رو گیج و پریشان کردند
لوازم خانگی سر به فلک کشیده بعد میگن بیاید در بورس سرمایه گذاری کنید
یعنی طرف یه کیسه برنچ نمیتونه بخره دارن از بورس باهاش حرف میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اونم بورسی که احتمالا سهام اکثر شرکتهاش برای آقایان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
هیچ دیواری هم از دیوار فقرا و بازنشستگان کوتاهتر ندیدهاند و به آنها وام می دهند تا سهام ورشکسته را بخرند.
واقعا مردم رو گیج و پریشان کردند
لوازم خانگی سر به فلک کشیده بعد میگن بیاید در بورس سرمایه گذاری کنید
یعنی طرف یه کیسه برنچ نمیتونه بخره دارن از بورس باهاش حرف میزنن
اوضاع داره از کنترل خارج میشه
فردا میرم 2 میلیون سهام بانک .. میخرم
ندیدم آمریکا به یه کشوری گیر بده و طرف جون سالم در ببره
شوروی
ژاپن
عراق
لیبی
طالبان

حالا ترامپ هم به ایران از همون نوع گیر داده
اقتصاد ایران رو خورد و نابود کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اتخاذ گزینه نه صلح . نه مذاکره نه جنگ .....یعنی هر زمان ممکن هست جنگ شروع شود . بعد از چند سال جنگ مداکره و سپس صلح انجام میگیرد . پس بهتر نیست از اول بنشینند اختلافات خود را حل کنند ؟ من فکر میکنم مسولان ایران به دلایل زیادی به مخالفت با غرب نیاز دارند .‌چون بتوانند از این طریق تکنولوزی نطامی را ارتقا بدهند
آقای مطهری بهتربودنامه ای سرگشاده به موکلینشان مینوشتندوتوضیح میدادنددرتمام دوران وکالتشان چندمرتبه کاری مفیدبرایشان کردند؟ ولی چون ایشان انسانی خوش قلب هستندبعضی نمایندگان محترم برای اینکه لوایحه ای زاویه دارباشرع رابه تصویب برسانندازسفارش وخوشنامی ایشان کمک میگرفتندکه البته نمایندگی خیلی چیزهالازم داردمنجمله خوش قلبی وزودباوری ، درهرحال درهرپست وسمتی تشریف میبرندمراقب موذیان ازدایه مهربانترباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
با اقتصاد دولتی و نطامی و امنیتی اقتصاد رشد نمیکند . در کشوری که هر روز تنش داخلی و خارجی دارد بیکاری و گرانی کنترل نمیشود . در کشوری که همیشه در بحران سیاسی و بن بست سیاسی دارد گشایش سیاسی و گفتگوی ملی شکل نمیگیرد .
آدم وقتی اظهار نظر برخی را می بیند تازه به عمق بدبختی ملت پی می بره و اینکه آیا راه نجاتی هست واقعا متاسفم که آقای طلایی همه چیز را به شکل توطیه و جاسوسی میبینه وان یکی همینطوری دیابت را با کرونا یکی می دونه برخی آقایون رفتند در عالم سیاست و اجرا برای همینه که هم دین و هم دنیای مردم را بدجوری خراب کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ورود دمکراسی برای خاورمیانه تا ۵۰ سال دیگر زود بود . چون ازادی بیان و انتقاد و جرم سیاسی و ابراز عقیده را قبول ندارند . اخلاق را با سیاست مخلوط کردند .‌هنوز در خاورمیانه لبنان و عراق و پاکستان عربستان ....‌‌مسولان نمیدانند که باید در دمکراسی بیش از ۴ سال در سیاست و مدیریت نمانند . همان روش کدخدا منشی بهتر نبود ؟
سلام بعنوان یک فرد که رای داده و خواهد داد در همین باربری وطن که مشغول هستم با رای و نظر جمعی تعدادی نماینده خودمان شدند تا بتوانند از حقوق صنفی ما از طریق تهیه سایت دفاع کنند اما ناخواسته هوای دیگری را داشتند و این نشان می‌دهد که نظارت باید همیشگی باشد تا احتمال لغزش به صفر درصد برسد
مطهری از غم مجلس چی کار می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
۱۲ نفر را انتصاب کنیم ولی بعدا حق برکناری را نداشته باشیم . ۱۲ نفر برای مردم تصمیم میگیرند . اما جوابگو نیستند . بلکه میگویند قانون این حق را بما داده . جالب این هست هر موصوعی که توسط مجلس اصولگرایان به قانون تصویب شد دیگر مجلس اصلاح طلب نمتواند اصلاحش کند . جالب نیست . یعنی در مجلس اینده اصولگرا ممکن هست بگویند خمس و زکات را اجباری کنید چون با گران گردن اجناس و مالیات اهداف اقتصاد اسلامی تحقق نمابد بعد مجلس دیگری خواست اصلاح کند انکانپدیر نباشد
تابناک این سانسورچی روزتو عوض کن خیلی ترسویه باز این شیفت شبی یعنی صد رحمت به این شیفت شبی اون صبیه که از همه چی میترسه
کارگر ، معلم و پرستار تو کشور تو سری خور ترین اقشار جامعه هستند که همیشه مورد ظلم واقع میشوند .از اه مظلومان بترسید که بساط ظلم را جمع خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
وقتی حق اعتراض ندارند میتونن رای ندهند . همین اقشار همیشه سرنوشت روشنفکران را ناکارامد میکنند . حقشان هست . دلت به حال خودت بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خوشبختانه مردم در این دوره نشان دادند که به درک واقعی اعتراض مدنی رسیده اند.
آقای طائب همین امروز وبا سخنان کارشناسی نشده شما و امثال شما واقدامات نسنجیده دولت در مبارزه با کرونا آمار مبتلایان و وفوتی ها افزوده شده و احتمالا روزهای آینده با این وضعی که من در جامعه میبینم بیشتر هم خواهد شد به قول مختار ثقفی لطفا در مورد چیزی که سررشته ای در مورد آن ندارید اظهار فضل نفرمایید
نمایندگان واقعی مردم
صادقی، محمودی

اگر راست میگن، یک رای گیری آزاد بگذارند، خواهید دید که چند نفر به این دو نفر رای خواهند داد.
تنها دلیل موفقیت اصول گراها در انتخابات اخیر، عدم مشارکت مردم بود.
آقای مطهری عین یه بچه لجوج نمی خواهد از مجلس بره براش فکری بکنید دل کندن از صندلی مجلس خیلی براش آزار دهنده هست
آقایآن مطهری. طایب. میر باقری... جان عزیزانتان دست از سر ملت بردارید
خانم مینو محرز برو کشکتو بساب ، حتما عامل مرگ حدود 7000 نفر براثر کرونا،گیلانیها بودن. تمام مجموع فشل بهداشت ایران تا بحال تونستن حدود هفتصد هزار تست کرونا انجام بدن ، درصورتی که 90 روز از اعلام وجود کرونا در ایران گذشته ، بعد شما تونستین به این کشف بزرگ برسید ورود کرونا توسط یک گیلانی بود.
جناب مطهری در این مملکت " آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" آنهم فریاد مظلوم !!!!!!
علی جان مطهری نخست آن که آدرس نامه باید به خودن و مجلسی که توی آن وکالت مردم را برعهده داشته نوشته شود نه به عالی ترین مقام اجرایی دولت جناب پرزیدنت دیگران که هرزمان شما توانستی حقوق میلیونی و حق حساب های چند ده میلیونی را نگیری و عدالت واقعی را در مورد خود اجرا کنی صلاحیت اظهار نظر در مورد آن چه که مرقوم کرده ای خواهی داشت. لذا فعلا خموش لطفا! مردم عملکرد شما و همپالکی های تان را به قضاوت خواهند گذاشت.
شاید توطئه گران ویروس کرونا را ساختند شاید هم ویروس منشا طبیعی داشته باشد اما یک چیز قدر مسلم است:
آنان که شیوع ویروس را مخفی کردند و راه را برای گسترش ویروس هموار کردند و آمار مبتلایان را مخفی کردند بدون ذره ای شک و تردید از دوستان ویروس هستند.
باسلام و خداقوت و ارزوی قبولی طاعات و عبادات خدمت کلیه عزیزان
با تمام احترام به نظرات شما عزیزان
بنده نظرم در مورد اقای مطهری چه مثبت باشد چه منفی اگر نظری بدهم شاید دوستان بخواهند بگویند که چنین و چنان بخاطر همین نظرم را در مورد شخص ایشان بیان نمیکنم ولی بنظره من حرف ایشان شاید دیر باشد و میتوان ایراد گرفت که چرا در ادوار قبلی مجلس این ایراد را مطرح نکردید و حال مطرح میکنید
ولی دوستان چه خوب است که واقعا هییتی این موضوع رد صلاحیت ها را بررسی کند اگر واقعا درست بود که صادق بودن شورای نگهبان ثابت تر میشود و اگر غلط بود که راهکاری در این زمینه اندیشیده شود
با تشکر و احترام به تمانی دوستان عزیز
گردنه اسدآباد ، گردنه بگیر های قدیم ، گردنه ......
تابناک جان سلام

این مطلب : "مهدی طائب: کم کم کشف می‌شود ویروس کرونا علیه ماست"
دوبار تکرار شده!!!
منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم بفرمایند که سرمایه گذاری در چه کاری باعث رونق تولید می شود. در بانک های ربوی یا در خودرو! گفتن مشکلات که کاری ندارد شما از یک آب حوض کش هم در باره مشکلات بپرسید بهتر از هر سیاستمداری می تواند پاسخ دهد
بعنوان کسی که اطلاع دارد عرض می کنم درست است که آن زوج نماینده اصفهان خرج چندانی برای تبلیغ نکردند ولی در طول نمایندگی بودجه های عمرانی را وسیله ای کرده بودند برای تبلیغات دهها پروژه بی خاصیت در روستاهای منطقه خودشان تعریف کردند و مشکلات فراوانی بوجود آوردند و تبلیغاتی برای خودشان
مطهری نماینده مردم و دلسوز واقعی انقلاب است ، سخن ایشان جز حق گویی چیز دیگری نیست.
یعنی مطهری نمیدونه شورای نگهبان خودش تصمیم گیر نیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل