بازدید 9346

ریزش ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از کشته و زخمی شدن ۲ نفر به دلیل ریزش آوار در یک ساختمان قدیمی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 16 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران) درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۱۵ امشب یک مورد حادثه آوار در خیابان اسکندری شمالی، خیابان امیرلو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشان شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه قطع زمینی در حدود ۳۰۰ متر که به عمق تقریبی ۳ الی ۴ متر گودبرداری شده بود. در ضلع غربی این ساختمان گودبرداری شده یک ساختمان سه طبقه مسکونی قرار داشت و که در یک طبقه آن افرادی ساکن بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: به یکباره بخش جنوب شرقی ساختمان مجاور این زمین گودبرداری شده فرو می‌ریزد و دو نفر که در همین ساختمان بودند در زیر آوار گرفتار شدند. آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و عملیات آغاز می‌شود.

ملکی با بیان اینکه عملیات آواربرداری کمی پیچیده است و همزمان با ایمن سازی عملیات را آغاز کردند، تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت دو نفر که یک خانم و آقای بیش از ۶۰ سال بوده و در زیر آوار گرفتار شده بودند را خارج کرده و بعد از معاینات لازم مشخص شد که آقا جان خود را از دست داده و خانم نیز دچار مصدومیت‌های شدیدی شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در حال حاضر مشغول جستجوی محل هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان