بازدید 9130

لغو برخی محدودیت‌های کرونایی در جمهوری آذربایجان

به گزارش قرارگاه ویژه مبارزه با کرونا در جمهوری آذربایجان، برخی از محدودیت‌های قرنطینه‌ای در ۴ شهر بزرگ باکو، سومقاییت، گنجه و لنکران از ۲۹ اردیبهشت لغو می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 16 May 2020
لغو برخی محدودیت‌های کرونایی در جمهوری آذربایجان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس این گزارش از این تاریخ لزوم دریافت اجازه خروج از منزل از سامانه وزارت کشور لغو، ورود به پارک‌ها و بوستان‌ها و بلوار‌های عمومی به شرط تجمع کمتر از ۱۰ نفر آزاد می‌شود رستوران ها، غذاخوری‌ها و مراکز پذیرایی هم به شرط ارائه خدمات به مشتریان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر بازگشایی می‌شود. این محدودیت‌ها به استثنا شهر‌های باکو، سومقاییت، گنجه و لنکران در دیگر نقاط کشور قبلا لغو شده بود.

بنابر این گزارش از ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور موزه‌ها و نمایشگاه‌ها بازگشایی و ممنوعیت خروج افراد ۶۵ سال به بالا از منزل هم لغو می‌شود.

با وجود لغو بیشتر محدودیت‌هایی اشاره شده، محدودیت‌هایی همچون ورود و خروج به کشور به استثنا کامیون‌های حمل بار، ورود اتومبیل‌ها به استثنای ماشین‌های امداد و نجات، آمبولانس و فوریت‌ها و کامیون‌های حمل بار به شهر‌های باکو و حومه، سومقاییت، گنجه و لنکران همچنان برقرار می‌باشد.

تعطیلی همۀ مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، ممنوعیت برگزاری مراسم سنتی و عزا به استثنا مراسم دفن و نیز ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی، فرهنگی و ورزشی، فعالیت مراکز تفریحی خصوصا مراکز تفریحی ویژه کودکان، ممنوعیت فعالیت مراکز فرهنگی به استثنا موزه و نمایشگاه‌ها، فعالیت مراکز بزرگ تجاری به استثنا مغازه‌های فروش ارزاق و داروخانه‌ها، دیدار با بیماران بستری در بیمارستان‌ها وفعالیت مراکز ورزشی و باشگاه‌های ورزشی هم همچنان ممنوع می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار