بازدید 38617

خوب‌شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم! نه آمریکایی‌ها را

طیفی در کشورمان داریم که ترس و بزدلی در اعماق وجودشان ریشه دارد و نمی‌توان این حس «خودکمتر بینی» را از این جماعت گرفت؛ شاهد این مدعا یادداشتی است که روز گذشته در یکی از روزنامه‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب منتشر شد
کد خبر: ۹۷۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 14 May 2020

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: طیفی در کشورمان داریم که ترس و بزدلی در اعماق وجودشان ریشه دارد و نمی‌توان این حس «خودکمتر بینی» را از این جماعت گرفت؛ شاهد این مدعا یادداشتی است که روز گذشته در یکی از روزنامه‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب منتشر شد. نویسنده در این یادداشت گفته که خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم و به شناور آمریکایی آسیبی نرسید! این حد از ترس و بزدلی که منجر به ابراز خرسندی از شهادت هم وطنانمان شده در حالی است که اخیرا این جماعت به چشم خود دید که بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی نه با یک موشک بلکه با 13موشک هدف قرار گرفت و آمریکایی‌ها حتی یک گلوله هم به ایران شلیک نکردند.

روزنامه شرق (از جمله نشریات طیف موسوم به اصلاح‌طلب) در یادداشتی آورده بود: «منطقه پر از تنش است، خوشبختانه خطای انسانی موجب آسیب به ناو خودی شد و موجب آسیب به یک ناو سرگردان آمریکایی در آن نزدیکی نشد. شرایط ایران و آمریکا، هر روز دستخوش تغییر است.»

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه بااشاره به مسئله تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا نوشت: «برای ایرانیان خسته از تنش، آزادی هم‌وطنانشان به هر دلیل که بوده برایشان مطلوب‌تر است... و در بند نگه‌داشتن زندانیان طرف نیز دردی از دردهایشان نمی‌کاهد.»

نویسنده به گونه‌ای به این زندانیان آمریکایی نگریسته که ماجرا کمی طنزگونه شده است. مگر قرار است هر کسی که زندانی می‌شود دردی از دردهای مردم بکاهد؟! کسی که کارش به زندان رسیده مرتکب جرمی شده است و مطابق قانون باید مجازات شود. لازم به یادآوری است که روزنامه‌های زنجیره‌ای کارنامه پر و پیمانی در حمایت از جاسوسان آمریکایی دارند و همواره از زندانی شدن آنها ناراحت و معترض بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹۷
خدایا کی قراره از دست این اختلافات داخلی و حرف های خاله زنکی راحت بشیم ترا خدا بس کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اینها حرفهای خاله زنکی نیستد خیلی هم مهم هستندهروزنامه ایی مثل افتاب یزد که از پرداخت غرامت به انکلیس برای حمله به سفارتش جانبداری می کند ولی از بلوکه شدن 400 میلیون یور ایران بدست انگلیس حرف نمی زند ویا این روزنامه شرق که ازاد کردن جاسوسون امریکایی واروپایی جانبداری می کند خرفهای خاله زنکی است
دانش آموز روستایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
برادر ایرانی خودم سلام
یک هم میهن هیچ زمان وطن فروشی نمی کند
وطن فروشی و خیانت فقط به قرارداد رسمی بین رييس جمهور و وزرا با رييس جمهور و وزرا دیگر کشورها نیست، وطن فروشی و خیانت یک مقام رسمی با چراغ و شعله همین روزنامه نگارها روشن می شود
نتیجه میگیریم که این افراد را حسين بنامیم نه یک طرز تفکر داخلی که این نوع برخوردها را نزاع داخلی بنامیم عزیز دل برادر
ین حد از ترس و بزدلی که منجر به ابراز خرسندی از شهادت هم وطنانمان شده در حالی است که اخیرا این جماعت به چشم خود دید که بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی نه با یک موشک بلکه با 13موشک هدف قرار گرفت و آمریکایی‌ها حتی یک گلوله هم به ایران شلیک نکردند. من فکر میکنم نویسنده این متن خیلی با واقعیتهای امروز فاصله گرفته که 13 تا موشک را به فضای خالی زدن را مقایسه میکنه با حمله به ناو آمریکایی!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
حداقل اخبار خود اربابتو بخونی میبینی که همچین خالی هم نبوده بلکه بالای صد نفر دچار سردرد شدید از نوع حمل با برانکارد و بستری در بیمارستان شدن
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
تهور با شجاعت بسیار تفاوت دارد تهور رذیلت است
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اگر 1000 تا موشک هم بزنیم به آمریکا جای خالی سردار سلیمانی پر نمی شود و دل مردم ایران خنک نمی شود . باید یا مقام عالی رتبه(مثل وزیر دفاع- - فرمانده سنتکام -یا وزیرخارجه) مثل ترور سردار کشته شود تا کمی دلمان خنک شود . تاریخ در مورد ما چه خواهد گفت.البته عجله ای در تلافی نیست ولی تلافی کنید
جبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
!!!!اشتباه مثبت زدم . فضاي خالي بود
برو يكبار ديگه عكسهاش رو ببين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
آمریکا و انگلیس قدرت نظامی و تجهیزاتشون صد برابر ایران هست.ولی همین دو کشور هم از سرشاخ شدن با ایران میترسن و تا الان علی رغم تمام اختلافات از اون شانه خالی کردن چون عاقبت جنگ را میدانن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
چون اصلا لازم نبود کاری بکنه
ما کلی تلفات در مراسم تشییع و شلیک به هواپیما دادیم
ناشناس
| Norway |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
امریکا نیاز به شلیک موشک به طرف ما ندارد چون خودما از هوا و دریا و زمین خودزنی می کنیم و به دشمن فرضی هم میبازیم
$$afraasiab$$
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
آمریکایی ها سردار ما را زدند و ما تاسیسات اونها . تا واقعیت رو نپذیریم پیشرفتی در کار نیست
اگر خدای نکرده ناو چه آمریکایی را زده بودیم و درگیر جنگ می شدیم کسانی که دم از شجاعت می زنند و فرزندانشان در اروپا و آمریکا زندگی می کنند می رفتند با آمریکا بجنگند ؟؟؟
نه اصلا چنین اتفاقی محاله
چون این عزیزان وجودشان برای انقلاب قنیمته و باید زنده و سلامت باشند
آیا کسب و کار و زندگی و اقتصادشان نابود می شد
نه اصلا چون از بیت و المال حقوق کلان و چند باره می گیرند
در سایه ایستادن و دستور جهاد دادن کار آسانیه
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
شجاعت و حماقت با هم فرق دارد مثلا حمله به سفارت انگلیس عدهای خودسر و پرداخت خسارت 27 میلیارد تومان بابت اثار تاریخی از جیب ملت که بعضی ها نان شب ندارند حماقت است نه شجاعت
این کیهان جزو منفورترینها در کشور هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
این افکار تواست که منفور است کسی که از حقوق ملت پشتییباتی می کند ویا از اینکه علیه کشورهایی که به دورغ وچپاول وسرنگونی حکومت ایران و سایر حکومتهای مردمی تلاش می کنند
برای نوکران همان ها منفوریت دارد ولی برای مردم ایران
احسنت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
مگه دروغ گفته بزدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
شما سخنگوی کشوری که اینطور ادعایی از خودت در می کنی؟
واقعا چه تحلیل احمقانه ای این که خوب شد ناو آمریکایی را نزدیمکاملا درست است زدن نان آمریکا فاجعه ای به مراتب دردناکتر میشد و غیر قابل جبران شاخ زدن نشان شجاعت نیست کیهانی
"خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم و به شناور آمریکایی آسیبی نرسید!"

این بزدلی نیست این عقلانیت هست

شما فکر میکنید اگر یک ناو آمریکایی مورد هدف قرار میگرفت ، آمریکا و جهان حرف "زدن اشتباهی" ما رو قبول میکردند؟

آمریکا هم دست روی دست میزاشت و میگفت بله متشکر هستم !!!

مطمئناً عواقب و تلفات ما بسیار بسیار زیادتر از 19 نفر بود ، با این اقتصاد و این کرونا همین رو کم داریم

این نویسنده محترم تا به الان در چند جنگ شرکت داشته؟ میدونه دیوار صوتی چی هست؟ میدونه بدن خمپاره زده چطور میشه؟ میدونه سر ...

آیا نویسنده محترم اگر جنگ بشود هم جلو میرود یا فقط میشیند و از پشت کامپیوتر شروع به نوشتن میکند؟؟

مرد واقعی کسی هست که گاهی بترسد از عواقب کارش و کمی اندیشه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
این فقط بزدلی است
آمریکا با پاره کردن یک معاهده و تحمیل سخت ترین شرایط بر ملت ایران،ضربه های به ایران زده که باید جواب داده میشد
خوب چه بهتر که این ضربه به صورت اشتباه زده میشد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اینکه جمعی از هم وطنانمان به شهادت رسیده اند خیلی دردناک هست. ولی اینکه ناوچه آمریکایی رو زده بودیم و ...نشانه شجاعت است؟ .نه نشانه حماقت است چون اون موقع مملکت رو به نابودی می کشاندیم و تعداد بیشتری از هموطنانمان کشته می شدند..
هیچ آدم عاقلی با کسی که چاقو در دست داره درگیر نمیشه.خواهشا دست از افراطگرایی بردارید و جو گیر نشید..اگر جنگ بشه که کله گنده ها و مسئولین و بچه های غرب نشینشون که خط مقدم نمیرن مردم که کمرشان زیر بار گرانی فقر و گرانی خم شده کشته خواهند شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
این دقیقا اسمش بزدلی است ، اساسا ناو امریکا نزدیک مانور نبوده که کسی بخواد پیام بزدل بودنش را رسانه ای کنه
البته من هم موفق ام شرق هستم، شانس آوردیم اشتباها ناو آمریکایی رو نزدیم!
مردم خسته شدن از این همه آشوب، بی نظمی، بی کفایتی و تکرار اشتباهات در اداره کشور.

با تشکر
پاسخ ها
ایران را دوست دارم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
در کشور دوست و برادر مالزی وهابی پرور خوش میگذره بهت داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
همه ما منتظر اظهار نظر شما بودیم . با تشکر از بیان موضعتان
چه تفاوتی دارد ناو خودمان یا دیگری. این اشتباهات و خطآها نباید وجود داشته باشند.
جرا از حرف حق ناراحتید جناب شریعتمداری .مطمئنا نویسند روزنامه از شهادت سربازان وطن خوشحال نیست وی اگر به گفته ایشان این موشک بجای خودی به ناخودی می خورد و جنگی در می گرفت جان هزاران ایرانی از زن و بچه تا بزرگ و کوچک غرق خون می شدن ظاهراً شما پاسخگو بودید .و شاید خوشحال فقط از این بابت که چند سرباز امریکایی زخمی یا کشته شوند آقا این ملت تا کردن در مشکلات و گرفتاریها گیرند شما دیگه نسخه درد نپیچید لطفاً واز فرماندهان ارتش انتظار دقت بیشتری می رفت .خدا درگذشتگان را رحمت و بازماندگان را شفا عنایت فرمایید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اولا ایران بیش از چهل است که با آمریکا در حال جنگ است. پس شما نگران جان خودتان نباشید چون اگر آمریکا می خواست شما را بزند .گرین کارت سفید امضاء برایتان نمی فرستاد
علی
| United States of America |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اصلأ یک اصلاح طلب وطن پرست توضیح بده این ناوهای آمریکایی هزاران کیلومتر از آنطرف دنیا برا چی اومدن در چند میلیمتریه مرزهای آبی ما و برا بازیهای ما مزاحمت ایجاد میکنن که هر چند وقت یکبار نیروهای ایرانی برن کیششون کنن به طرف آبهای بین‌المللی؟ خوب اگه مدام این کار رو بکنن احتمال درگیری هم بوجود میارن که تو این موقعیت این موشک میتونست به ناو اونها برخورد کنه؟ یا اصلأ چطوره مرزهای آبیمون رو رها کنیم و به جای ۱۲ کیلومتر از ساحل به طرف آبهای بین‌المللی ۱۲ کیلومتر مرزهام‌نو انتقال بدیم داخل ایران. فکر میکنید این ارباباتون راضی میشن و دست از سر ما ور میدارن؟
کیهان فقط بلده شعار بده
راست گفته دیگه بیچاره . والا اون پایگاه رو هم که زدید خون از دماغ یه سرباز آمریکایی نیومد . هنوز دلخوش اون حمله ایضایی هستیم ؟
تابناك عزيز مگه دروغ گفته ؟!!

كاملا حرف درست و منطقي زده چون قطعا آمريكا با جوابي كه ميداد خيلي بيشتر از اين كشته ميگرفت
و حتما در شوراي امنيت و... ايران منزوي كامل ميشد و تحربم و تحريم و تحريم...

لطفا منطقي باشيم و انقدر از روي احساسات متن ننويسيم .
این فقط یک حادثه است.
بزدلی ؟
شایدم شما زیادی توهم قوی بودن زدین!
صدام هم فکر میکرد جلو امریکا مقاومه. دریغ از یک روز !
پاسخ ها
الی
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خیلی شجاع حرف میزنی، کیف کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
یک مقایسه صد در صد ناشیانه فرمودید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
توهم امثال تو دارند، صدام‌ که میگویی کامل همه چیشان را گرفتند بعدش که دست خالی شد حمله کردند ، واقعا فکر مبکنی کار شاخی کرده امریکا؟
بزدلي کدومه عجب رويي دارين زدين بچه هاي ملت را شهيد کردين بجاي عذرخواهي از درگاه ملت و برکناري عاملين حادثه و فرمانده نيروي دريايي دارين مثل همه کارهاتون فرافکني مي کنيد اين اتفاق هر کشور کافري مي افتاد فرمانده و وزراش استعفا ميدادند بدون تخصص هاي بي عمل در همه ارکان با رانت و چاپلوسي رخنه کرده اند از رو هم نمي روند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
افتاده فقط طی ۱۰ سال در امریکا بیش از ۹ هزار نفر کشته شدن ، کسی اخم به ابرو هم‌نیاورد ، نمیخوام بگم که چی! ، میخوام بگم این اتفاق ها وجود داره
روزنامه کیهان! شکی نیست که از ماجرای هدف قرارگرفتن ناوچه کنارک توسط نیروهای خودی و شهادت مظلومانه تنی چند از فرزندان بیگناه این سرزمین هیچکس خوشحال نبوده و همه عزاداریم.
در ماه مارس 2019 مایکل وایت امریکایی دستگیر و به قول شما مطابق قانون مجازات وبه تحمل 10 سال حبس محکوم شده ، اگر واقعا" جاسوس بوده چرا قبل از طی کردن دوران محکومیتش از زندان خارج و تحویل سفارت سوئیس شده (یعنی عملا" خاک کشور ایران را ترک کرده)؟ حالا مردم خودکمتربین هستند یا شما طبق معمول چشمان شهلایتان را به روی واقعیتها بسته و فقط دهان را باز گذاشته و هرآنچه را که دوست دارید میگوئید.اخیرا"آقای ترمپ تهدید کرد اگر قایقهای گشتی سپاه پاسداران برای ناوهای امریکایی در آبهای بین المللی خلیج فارس مزاحمت درست کنند به سمت آنها شلیک خواهدشد، آیا بازهم قایقهای گشتی سپاه جرات کرده اند به ناو امریکایی چون گذشته نزدیک شوند؟
کاری به تحلیلت ندارم ولی وجدانا اگه به شناور آمریکایی اثابت میکرد کسی باورش میشد اشتباهی بوده یا اصلا خودمون اقرار میکردیم آقا اشتباه شده یا همین اشتباه رو نشون شجاعت و مردانگی خودمون تلقی میکردیم و بزدلی آمریکا . انصاف هم خوب چیزیه
کیهان جون بزدل ها را رهاکن .لطفا خیلی شیردل تشریف داری برو تورم قیمت ها را تو بقالی های کوچه و خیابون ببین
اگر کسی که زندانی است مرتکب جرم شده پس چرا اینقدر هیاهو فقط برای آن خانوم و آن دانشمند شد؟؟؟؟؟
همه که فهمیدن این دو چه ارتباطی داشتن با شما
وگرنه اینهمه زندانی ایرانی هست در دنیا مثل افراد داخل کمپ های کثیف استرالیا که دولت اصلا براشون اهمیتی قائل نیست
مجید دلبندم...کیهان جان ...روزنامه موسوم به اصلاح طلب منظورش دانشمندان ایرانی هست که در امریکا بدون دلیل و ناجوانمردانه زندانی شده اند ...و خسته هستند و اینگونه بدون دلیل کسی را زندانی کنند حتما درد اور و ضجر اور هست عزیز دل برادر
چرا جوانانِ ما بی دلیل توسطِ خودمان کشته میشوند؟!!! این از ناو و آن یکی در هواپیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
دیدمتون حله حله به پا کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
وان یکی در تشییع شهدا
به قول سعدی --عاقلان دانند--معترضین یه کمی فکر کنید بهانه دادن دست دشمن هنر نیست.
قبول که کیهان و دست اندرکاران آن دل شیر دارند (البته در حرف و نه در عمل). پیشنهاد می کنیم که به سوریه، عراق تشریف ببرید و با امریکا بجنگید تا بزدلان و ترسوها از شما یاد بگیرند. خدا کند که حرف و عملتان یکسان باشد.
وقتی کیهان مطلبی می‎نویسه، نخونده بدونید برعکسش درسته.
داستان شما مثل این میمونه که راننده یک ماشین بامسافرهاش تصادف بکنه.طبعااگرمسافرهاش خودی باشندتاغریبه دردسرهاش کمتره .پس این داستان زدن ناوخودی را بازدن چندتاپایگاه آمریکایی مقایسه نکنید،بازمیخواین جهان علیه مابشوند،به نظرشماازاین داستانهاتاحالاکدوم کشورداشته.
با تحلیل روزنامه شرق در مورد اشتباه ناو خودی مخالفم ، اما با تحلیل این روزنامه در مورد آزادی زندانیان کاملا موافقم ، با این حال برایم مسجل شده که تحلیل های کیهان تاکنون بسیار کمتر به نفع مردم بوده و بیشتر دنبال تثبیت آرا و عقاید شخصی شریعتمداری هست.
بچه ها دعوا نکنین همه تون خوبید !!!!!!
عزيز بردار اشتباه برداشت كردي. من نه اصلاح طلب هستم و نه طرف دار هيچ گروه سياسي دگري. ب نظر من اشاره نويسنده ب اين بوده ك وقتي دقت كافي وجود نداره ممكنه تصادفي يك فاجعه ب بار بياد و كشور وارد جنگي ناخواسته بشه كه هزينه هاي غيرضروري ب مردم و كشور تحميل بكند. اين ب معني آن نيست ك ما از آمريكا مي ترسيم. ب اين معني است ك اگر دقت نداشته باشيم و پروتوكل ها را بطور دقيق رعايت نكيم با يك اشتباه ممكن است هزينه اي گزاف پرداخت كنيم. ضمنن هيچ انساني از شهيد شدن اين عزيزان خوشحال نمي شود.
مردم ایران آزاده ترین مردم دنیا هستند این ادعا نیست بلکه یک واقعیت تاریخی است تمامی کشورهای تحت اشغال عرب در صدر اسلام امروز خود را عربی می نامند ولی ایران عزیز کشوریست مسلمان اما عربی نیست. تنها عاملی که امروز مردم را دچار سرخوردگی کرده فقط وضعیت بد اقتصادیست باید فکری کرد و چاره ای اندیشید افتخار ما سپاه است بلی و مسلما قدرت نظامی بزرگی داریم که آمریکا جرات هیچ پاسخی را به خود نمیدهد ولی تنها ناراحتی مردم همین مساله معیشت و فساد دستگاههای دولتی و حکومتی است چرا خود را به خواب زده ایم!!!!!
تفسیر بچه گانه ای کردی!
مارادونا را وللش غضنفر رو بگیر
اگر موشک بود تا حالا فیلمش را امریکایها پخش می کردند .پس احتمال دارد انفجار درونی بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خوبه میدونی تا کجاها رو دارن فیلم میگیرن. فیلم نمیده جون جزو اسرار سریه ممکنه خیلی چیزا رو فاش کنه. و اینکه منتظره واکنش رسمی رو ببینه و اگه مغایر باشه از سندش استفاده کنه
واقعا متاسفم
چي تو مخ اين روشنفكرها هست؟
بعضي وقت ها براي يه گربه بغض ميكنند؟
حالا 19 جوان پاك اين كشور (كه حق به گردن هممون دارن بخاطر دفاع از امنيت) پرپر شدند! ميگن چه خوب شد اينو زديم و اونو نزديم!!! اي خدا با كيا شديم 80 ميليون
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
شما 80 میلیون نیستید. تعداد ساندیس خورها حداکثر 80 هزار هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
جبار عزیز از شهادت این عزیزان ناراحتیم ولی فاجعه زمانی هست که ناو امریکایی رو میزدیم هزاران نفر از ما نابودمیشدند عاقل باشیم
خدابه خانواده هاشون صبر بده
"نویسنده در این یادداشت گفته که خوب شد ناوچه خودمان را ‌اشتباهی زدیم و به شناور آمریکایی آسیبی نرسید! این حد از ترس و بزدلی که منجر به ابراز خرسندی از شهادت هم وطنانمان شده"
وقتی عدم کیاست ، حماقت و شجاعت را مترادف بگیریم به همین نتیجه میرسیم که کیهان رسیده.
این آقایان اگر خودشان را خیلی شجاع میدانند درِِِ شهادت همیشه و همه وقت در 4 گوشه دنیابروی ایشان باز است . واگر علاقه به وطنشان و همیهنان است به جای کشاندن جنگ به داخل کشور؛ عاقلانه است، در بیرون بکشند یا کشته شوند. خلاصه کردن اسلام در امام حسین - ازروی علاقه به شهادت و یا هر دلیل دیگر - ندیدن 13 معصوم دیگر وتلاشهای انان است. از جمله صلح امام حسن (ع) و زهر خوردن امام رضا (ع).
مساله زدن ناو خودی و کشته شدن مظلومانه فرزندان ملت به کنار، ولی جناب کیهان تا به حال شده یک امریکایی بکشید و تا سالها مردم ایران با جان و مال و منافعشون تا سالها و به مراتب بیشتر تاوانش رو ندهند؟ چرا کسی حق نداره درباره هزینه و فایده ماجراجوییهای دلاورانه شما برای خودش و ملت و سرزمینش پرسش کنه؟
این تفسیر یک مشت حرف مفته. این به معنی بزدلی نیست این حداقل انتظاری است که از نیروهای مسلح بخصوص ارتش که در ذهن مردم همیشه با نظم و انضباط و دقت همراه بوده را گوشزد میکند
با خواندن کامل یادداشت در روزنامه شرق متوجه میشوید که نویسنده این مقاله را بر اساس سابقه قبلی مشکلات فراوان ما با امریکا و تبعات ان و از روی نوعی دلسوزی نوشته نه اینکه برای کشته شدن سربازان ما اظهار خوشحالی کند در ضمن نویسنده یادداشت فریدون مجلسی از تحلیگران برتر سیاسی که مصاحبه و یادداشت هایش در اغلب خبرگزاری ها از چمله مهر هم درج میشود
احتیاط و شرط عقل رو میگین بزدلی؟
مثل اینکه دوست دارید الکی به مردم هزینه وارد کنید . . .
اگر اشتباهی کشتی آمریکایی رو می زد، اصلا بدون در نظر گرفتن مساله شهامت یا بزدلی تبعات خیلی سنگینی دشات که طبق معمول مردم بیچاره باید اونو پرداخت می کردن . . . اونم به خاطر هیچ! باز جنگ باشه و بزنی یه چیزه ولی اینکه الکی به کشور و مردم هزینه وارد کنی رو کی موافقه باهاش؟
تحلیلتون بی نهایت اشتباهه . . .
حالا هم دیر نشده موشک مفت کشتی هم مفت....یک کشتی امریکایی را بزنید ببینیم چه میشود.
كيهان جان موضوع ترس وبز دلي نيست به قولي خرج كه از كيسه مهمان بود حاتم طايي شدن آسان بود نمونه اش حمله عده اي خود سر به سفارت خانه هاي عربستان وانگلستان وبه جا ماندن تبعات وهزينه هاي مليارديش روي دوش مردم ايران الان حمله كننده گان كجايند همه پست ومقام گرفتن واز جيب ملت بايد خسارت پرداخت باشه وگرنه ميدونيم شما شجاييد وهميشه آماده نبرد
اگر جماعت کیهان این نظرها را بخوانند پی خواهند برد که فردا باید جواب هزینه های پول بیت المال را بدهند.
متاسفانه در سازمانهای نظامی ما اصول اولیه شلیک رعایت نمشود و آن این است که در هنگام شلیک در مانورها ابتدا بایستی لوله سلاح همیشه بسمت آسمان باشد و وقتی قرار شد که لوله زاویه بگیرد بایستی قبل از شلیک نهایت دقت انجام شود که هدف گیری کجاست و این شلیک کجا قرار است برخورد کند ........ متاسفانه در هر دو حادثه هواپیما و ناو این مورد به هر دلیلی در نظر گرفته نشده که میتواند بخاطر سهل انگاری اوپراتور باشد که احتمالا حواسش به بدبختی های روزمره زندگیش بوده مثل اجاره خانه و............ و بی خیال مبادرت به آتش کرده است.
بله آمریکا یک گلوله هم به مرزهای ایران شلیک نکرد اما خودمان زدیم یک هواپیمای مسافربری را ریز ریز کردیم.
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود
مومن از یک سوراخ ؛ دویست بار گزیده نمیشود!!
کیهان تهور و شجاعت را عوضی گرفته
در مورد این مزخرف پراکنی جدید کیهان باید گفت :
۱ - اگر موشک به ناو آمریکایی اصابت میکرد جنگی آغاز میگردید که معلوم نبود چند صد یا هزار شهید روی دست ما باقی میگذاشت یا مغزهای کیهان نشینان این را درک نمی کنند و یا درک میکنند ولی مشتاق چنین جنگی هستند .
۲ - در مورد حمله موشکی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی به پایگاه امریکایی خبر هماهنگی ایران با دولت عراق همه جا منتشر شده و با توجه به اطلاع رسانی دولت عراق به نیروهای آمریکایی پیش از حمله همگی به پناهگاه امن رفته بودند و مشخص است حمله طوری طراحی شده که با کمترین تلفات نیروی انسانی باشد که این مطلب بار ها در اخبار رسمی ایران به نحو مختلف اذغان شد پس اظهارات کیهان که مازدیم و کسی جرات نکرد بزند مزخرفی بیش نیست این فرض در صورتی درست بود که بدون هماهنگی دیپلماتیک این حمله صورت میگرفت .
کیهان
خاری در چشم ... !
با مغلطه کاری صورت مساله را پاک کردن... شده روال ..آقا اصلان مهم نیست کی چی نوشته ...اصلاح طلب مرد چله و سالشم اومد و رفت هیچکی هم نیامد یه شام مجانی بخوره.. اصل قضیه اینه که چرا این ناو نابود شد و ۱۹ نفر شهید شدن...اصلاح طلب کیه آقای روزنامه کهیان.
به شیطان بزرگ برای مذاکره التماس نکنید
لطفا" اگر مقاله ای مینویسید چندان روشن وواضح با روشن نمودن تمام جزئیات باشه تا برا شریعتمداری و تند روها هم قابل فهم بشه
بس است دیگر بس است.
دست از ساخت اتم و موشک بردارید
دست از دخالت در کارهای خارج از کشور که به ما مربوط نیست بردارید.
با امریکا روابط عادی مثل سایر کشورها داشته باشیم.
مگر این دنیا چقدر ارزش دارد
و مگر این همه خلاف های بزرگ در کشور اتفاق میافتد مربوط به خودی ها نیست امریکا را چکار دارید.
یه دور کامنتها رو بخونید مفهمید این ترس از کجا میاد. کسانی که هنوز تنشون از زدن پایگاه امریکا داره میلرزه و هنوز ادعاهای ترامپ رو باور دارند. شخصی که میگه ما بخاطر حرف ترامپ که قایق ما رو میزنه دیگه سمتشون نمیریم یادش نمیاد که قبل از زدن پایگاه امریکا هم از این زرها میزد. یادشون نمیاد که هواپیمای مسافری ما رو به عمد زدند و نه تنها معذرت نخواستند بلکه با پررویی گفتند همینه که هست و امثال همین افراد در اینجور مواقع سکوت میکنند. امروز از این خبرا نیست. شناور امریکایی هم جرات ورود به خاک ما رو نداره چه برسه بیاد وسط رزمایش که اگر بیاد سرنوشتش به مانند پهبادشون خواهد بود. آقایون تحلیل گر هم بهتر برن یه سری به کشورهای دیگه بزنن تا ببینن این اتفاقات در رزمایش همه جای دنیا میفته و چیز جدیدی نیست.
خدارو شکر که امنیت ما دست این آقایون نیست
باز هم اتفاق دیگر(البته اتفاق به گفته خودشان که معمولا نمیشود اعتماد کرد) و هیچ مسئولی در این کشور استعفا نمی‌دهد. دردناک تر اینکه روزی نخبه های این کشور را از دست دادیم امروز حافظان امنیت. حیف از جون او جوونا. واقعا حیف. عجب صبری خدا دارد.
کیهان جان در مقابل سردار دلها همش 13 موشک زدی انتظار داشتی جواب هم بدن؟؟؟؟؟؟؟؟
تفسیر شما هم دست کمی از اون یکی نداشت!
کدوم احمقی است که نداند حتی یک مجروح از امریکایی ها حداق چندین شهید برای ما بجای می گذاشت و البته شاید صد برابر بدتر.زدن پایگاه خالی افتخار نیست شاید یادشون رفته ما در جنگ با عراق هر بار یک سرگرد را از عراق اسیر می کردیم تا یک ماه توی بوق و کرنا می گذاشتیم آنها وزیر نفت ما را گرفته بودند تا آخر چنگ پزش را می دادند. جالا امریکا یک سردار ملی ما را فجیعانه شهید کرده ما 13 تا بگو 130 موشک هم که شلیک کرده باشیم آیا جای سردار سلیمانی را می گیرد ختی سوریه ای ها و عراقی ها از شهادت ایشان رعب و وحشت گرفته اند مزخرفات شیشه پاک کن کیهان را منتشر نکنید ....
کاش یه مقاله می نوشتید در مورد ضرورت انجام مانور نظامی در این وضعیت کرونایی و اقتصادی؟!

و یه مقاله دیگه در مورد چگونگی نابودی امریکا و اسرائیل در حالتیکه نه تنها هیچ کشوری تفکرات شما رو قبول نداره بلکه بیشتر مردم ایران هم قبول ندارند؟!
قضاوت یکطرفه و بی منطق شما سخیف است.
خود امریکایی ها تا ضربه مغزی شدن 100 سربازشان را در حمله موشکی ایران تایید کردند . اگر کرونا نیامده بود احتمالا این اعترافات قطره چکانی که از صفر به 100 رسید حالا به چند صد نفر رسیده بود. تصاویر امریکایی ها هم نشان می داد که موشکههای ایرانی به سوله های تجهیزات انها اصابت کرده است و نه به قول برخی وطن فروشها به فضای خالی . تازه هدف کشتن سربازان امریکایی نبود و فقط هشدا ربود به امریکا که جنایاتش بدون جواب باقی نمی ماند. امریکایی ها این تصاویر را هم دو سه روز پس از حمله پخش کردند و قطعا تصاویر تخریب تاسیسات اساسی خود را نشان ندادند. بعد اگر به قول برخی امریک پرستان قدرت نظامی و موشکی ایران کم است پس چرا این همه تحریم و فشار و محدودیت علیه این قدرت نظامی اعمال می شود و این همه مردم منطقه و جهان را از ان می ترسانند. با هر نگاه سیاسی خوب است وطن پرست باشیم. در سایه وطن فروشی برخی شبه روشنفکران و ترسویان ملت ایران در دو قرن اخیر حدود دو سوم خاک کشورش را از دست داد و بخشی از ان را به روسها تقدیم کردو و برخی را به انگلیسی ها و طبق خواست انها زا خاک این کشور جدا شد.
یک عده اصلا کار ندارند موضوع چیه دنبال ماهی گیری خودشونن ، منظورم اونهاین که میان میگن خوب شد نزدیم
چرا مثل ادم مثل کشور های دیگر زندگی نمی کنیم. قرار نیست منافع کشور رابه امریکا بدهیم. مثل ادم سفارت خانه و غیره داشته باشیم و منطقی از حقوقمان دفاع کنیم. شعار ما نه شرقی و نه غربی بود . به خدا شرف امریکاییان صدمرتبه از روسیه بیشتر است. تا کی با رفتار های نا معقول مردم را بد بخت تر و دزد تر می کنید.
با سلام در ابتدا شهادت عزیزانمان را به همه مردم عزیز کشور
تسلیت عرض میکنم . شاید گفتن این حرف که موشک چه به
کشتی ما برخورد کرده یا آمریکا و قضاوت در این مورد اصلا
درست نباشد چون کشورمان هر موقع اراده کند می تواند در
دریا کشور آمریکا را به زانو در آورد ولی اینکه ما سیزده موشک
شلیک کردیم به پایگاه آمریکا درست ولی چرا بعد از چهل سال
چهل سالی که در این مملکت مردم بنام تحریم خون خوردن
و حضرات و آقازاده ها روز به روز چاق و چله تر شدن . پس
مردم بهتر میدانند همان تحریمی که شما از آن صحبت می کنید
بهترین موجی است که مسؤولین بی کفایت سوار بر آن شده اند
و این کشتی را به جلو میبرند. آیا واقعا کشور آمریکا با ما دشمن است پس چرا کار را یکسره نمی کنید و سره این مار
را برا یه همیشه با سنگ از بین نمی بردید و اگر کشور آمریکا
دوست ماست چرا همیشه با رد مزاکرات از طرف ما روبروست
بله به نظر من کشور آمریکا دشمن صد در صد ماست ولی بهتر
است دیگر کار یکسره شود . انقدر ملاحظه مقام و منسب خودتان و آقازاده ها یتان را نکنید دیگه مردم توان بازی های
بچه گانه شما را ندارند . مردم نه از لحاظ مادی و نه از لحاظ
معنوی شارژ نیستند و این مشکل بزرگی برا یه آینده خواهد
بود. آیا کسی تو این مملکت هست فقط تعداد و سن افسردگی
در بین مردم رو اعلام کنه ؟ نه من از روزنامه کیهان از شخص
آقای شریعتمداری که در شجاعت گفتار زبان زد هستند فقط
به این سوال من پاسخ بدن و چه باید کرد را حتما بگویند
زمان جنگ که ما ضعیف تر بودیم ناو امریکا رو زدیم امریکا هم هیچ غلطی نتونست بکنه تو این دنیا ی جنگل یا باید گاو شیر ده باشی یا مستقل و قوی ما داریم هزینه استقلال رو میدیم البته تا زمانی که مردم پای اون وایسن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل